Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Flying Missy's doet Dr. Frank (ekpw) dagboekje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 1354, 1355, 1356 ... 1392, 1393, 1394  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Ik ben nu vrij. Afgelopen middag heb ik nog een BHV herhalingscursus gedaan. En nu is het klaar tot 2 november. Erg blij

De laatste loodjes op de camping moeten nog. Ik hoop zaterdag. Erg blij Ze voorspellen zaterdag een droge dag. Slapen op de camping gaan we niet meer. Volgend jaar begin april weer. Nu eerst de donkere winter. De klok gaat ook weer aankomend weekend he. Verward

Op mijn werk is corona nog een dingetje hoor. Ik houd mijn hart vast en ben blij dat ik de komende dagen vrij ben inderdaad Whis. Lach

Met mijn gewicht gaat het maar zozo. Zal me er maar niet te druk over maken, dat helpt immers ook niet. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 21 okt 2020 20:32    
Vrouw Weeggegevens   Dymphie

Dieet: Lekker, puur en bewust eten

Reageer met quote
Lekker vrij,"Missy!! Geniet ervan!! Je hebt het verdiend!!
Wij gaan nog een paar dagen met de caravan weg. Afscheid nemen van de zomertijd.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 21 okt 2020 22:14    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond eten met Weight Watchers

Reageer met quote
Geniet er van!! En ja... die wintertijd... Geschokt Verward
Gisteren nog zalig na het werk buiten gezeten. Volgende week is het dan gewoon donker. Straks nog maar even genieten!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 22 okt 2020 7:01    
Onbekend Weeggegevens   onbekend2020

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
De zomerperiode is alweer voorbij.
Wel jammer he, hoewel de winter ook wel wat heeft, als het maar kouder wordt dan andere jaren.
Sneeuw vind ik prachtig om te zien, als je maar niet weg hoeft.
Is dat zo? dat dit weekend alweer de tijd verzet wordt, ha dan mag ik een uur langer blijven liggen. Erg blij

Ik hoop dat corona weg blijft.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 22 okt 2020 13:22    

Reageer met quote
Zo, de caravan staat onder zijn winterjasje. Alles opgeruimd en afgesloten. Klaar. Wel een beetje jammer hoor. Het was vandaag nog zulk lekker weer. We hebben buiten de meegebrachte krentenbollen met koffie genoten in de zon. Ben nog 1 keer in het bos gaan wandelen met de honden. Had het hele bos voor mezelf. Mooie paddenstoelen dit jaar. Ik zucht nu ik dit neer typ. Duurt best lang voor het 1 april is weer. Verward Maar goed, we hebben wel weer iets om naar uit te zien. Lach

Slechte eetdag, maak ik maar geen woorden meer aan vuil.

Zit naar de laatste nummers van de klassieke top 400 te luisteren. Prachtige muziek.

Morgen kan ik eindelijk eens uitslapen. Hebben we ook verdiend. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 23 okt 2020 18:46    
Vrouw Weeggegevens   Twompie

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Ah, jammer. Maar uiteindelijk iets waar jullie naar kunnen uitkijken. Was toch een geweldig idee verleden jaar.

Ik wil graag geloven dat het vandaag een verrukkelijke dag was. Lachen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 23 okt 2020 19:27    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Mooie herinneringen zijn ook veel waard
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 23 okt 2020 20:14    
Vrouw Weeggegevens   Jet051

Dieet: Lowcarb

Reageer met quote
Ben mee eens met Ellen

Toppie e dat je alles droog binnen is er caravan winterklaar

En lekker genieten van t mooiekunt nu gaan genieten vanje vrije dagen
En t heeft ook wel wat de voor pret van volgend camping seizoen en april is er eerder dan je denkt

Eerst komt nog de feestdagen de sint en dan de kerst vindt ik ook altijd gezellig met familie
We moeten eerst nog door e Corona zien te komen is ook nog
spannend om die niet te krijgen

Wil je heel veel sterkte wensen in deze tijd werken met corona en pas op je zelf dat je t niet krijgt

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 24 okt 2020 7:17    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond eten met Weight Watchers

Reageer met quote
Fijn dat jullie nog en mooie laatste dag hadden! Nu wachten op sneeuw en dan weer snel lente Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 24 okt 2020 9:03    

Reageer met quote
Had me voorgenomen om uit te slapen. Maar ons kleintje moest om 7.30 heel nodig naar buiten. Tsja, alles voor het hondenkind he. Dus zaten we al vroeg beneden toch weer. Lachen

Lekker de tijdschriften uitgezocht. Veel om door te bladeren. Er lagen er nog van 2019......... Schaam Schaam Geschokt dus was wel nodig ook. Ben nu op de helft met doorkijken. Zijn hondenbladen en jachttijdschrift. Vakblad etc.

Zo meteen de griepprik halen. Hoop dat er voldoende vaccin is, want ik las op internet dat er plaatsen waren waar te weinig vaccins beschikbaar waren, omdat mensen bang zijn griep en corona tegelijk op te doen............ ik kan anders nog via mijn werk proberen.

Vanavond rustige avond, net als gisteren toen we naar Radio 4 hebben geluisterd, het eind van de top400, was prachtig. En manlief keek op telefoon tussendoor nog naar damesvoetbal. Lach

Ga me zo nog even wegen, anders ben ik weer te laat om door te geven he. Staat lelijk in mijn sprintje, al die gaten in de lijst. Schaam Schaam

Ik wens iedereen een fijne dag. Vond het koud buiten, lang niet zo lekker als gisteren.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 24 okt 2020 11:24    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 1354, 1355, 1356 ... 1392, 1393, 1394  Volgende
Pagina 1355 van 1394