Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Flying Missy's doet Dr. Frank (ekpw) dagboekje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 1352, 1353, 1354 ... 1392, 1393, 1394  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Jet051
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Lowcarb

Reageer met quote
Vind knap van je zo n als jij moet werken Missy hou je taai zorg en denk ook aan je zelf Blijf gezond en dev voortent dat haal je wel dit weekend schijnt de zon die krijg je droog binnen zal duimen

En geniet nog van de paar dagen dat je op de camping bent

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 okt 2020 9:22    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
jammer dat je trainingen ed niet doorgaan maar ja
hier is het tennissen ook afgezegd voor 4 weken...jammer want dat zou best kunnen met 4 personen

ja die ontkenners...ik snap dat echt niet hoor...laat ze maar een paar uur meelopen op een corona afdeling (onbeschermd) Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 16 okt 2020 9:52    
Vrouw Weeggegevens   kwakkert
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
fijne dagen gewenst Missy.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 okt 2020 13:30    
Vrouw Weeggegevens   Lunafloor

Dieet: 5:2 Vegetarisch

Reageer met quote
Ik wens jullie een heerlijk droog weekend toe.

Tjee, 4 jaar oud. Dat is inderdaad wel heel iets anders dan wat ze steeds zeggen en misschien tot nu toe ook niet wisten.
Maar dat is wel echt vreselijk.

Het moeilijke is dat ik inmiddels een paar jonge mensen ken die het inderdaad zeer licht hebben gekregen. Nauwelijks ziek zijn geweest.
Nog minder dat een griep zeiden ze,

Nu weet ik niet hoe erg een griep is want ik heb het nog nooit gehad.
Maar ondertussen gaan allerlei mensen failliet terwijl de maatregelen toch niet zo moeilijk zijn.

En die hersenen van jonge mensen zijn nog niet volgroeid.Dat helpt nu natuurlijk ook niet.
Dat ze daarmee hun eigen glazen ingooien dat is duidelijk een brug te ver om dat te bedenken.

Ik denk soms wel eens:"Tjee, nu al zo piepen". Men kan niet echt veel meer hebben.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 okt 2020 17:19    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Dipinipi schreef:
jammer dat je trainingen ed niet doorgaan maar ja
hier is het tennissen ook afgezegd voor 4 weken...jammer want dat zou best kunnen met 4 personen

ja die ontkenners...ik snap dat echt niet hoor...laat ze maar een paar uur meelopen op een corona afdeling (onbeschermd) Lachen
Nou Dini laten we dat nou maar niet doen............ Lachen

Gisteren vast nog een lading spullen (slaapzak, vloerkleed etc. etc.) uit de caravan gehaald. En levensmiddelen die er niet in konden biljven. Strakjes na het werk gaan we de voortent drogen/schoonmaken en neerhalen. Moet lukken! Lach Dan zondagochtend nog de caravan aan de buitenkant poetsen en van binnen een doekje erdoor. Ik doe in het voorjaar wel grote schoonmaak, dan is toch alles weer stoffig en smoezelig immers. Lachen En dan kan de hoes erom en zit het seizoen erop. Raar altijd. Maar het is gauw genoeg weer eind maart. Dan kan alles weer opgebouwd worden. Lach

Ik lever wel wat uren slaap in. Maar de boel droog binnen is me dat wel waard. Kan ik maandag een lange dag slapen. En heb ik mijn vakantie dagen ook echt vrij want dan is het al klaar. Lachen Misschien kunnen we dan de tuin fatsoeneren, want dat is ook hoognodig. Schaam Schaam

Ik heb oliebol gegeten. Stond een kraam bij de kampeerwinkel waar we poets moesten halen en kon de geur niet weerstaan. Heerlijk was het!

Na het weekend kom ik wel weer door jullie boekjes hoor. Fijn weekend voor wie hier nog lezen komt! Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 17 okt 2020 6:25    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond eten met Weight Watchers

Reageer met quote
Veel werkplezier op de camping!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 17 okt 2020 8:48    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Nou voortent is schoon en was bijna droog............ toen het begon te regenen. Na de bui kachel hoog aangezet. We wilden net gaan neerhalen toen het.......... begon te regenen. Toen was het inmiddels al na 14.00 uur. Ik heb het opgegeven. De haringen er maar weer in en naar huis gegaan. Als het zo droog is (en blijft????) straks in de herkansing. En anders moet het wachten tot een echte droge dag. Ik baal wel hoor. Verward

En dan ook niet echt goed door kunnen slapen. Waarschijnlijk over mijn slaap heen. Nu ben ik goed gaar en moet ik nog een keer. Rollende ogen

Dus nog even doorduimen voor me dat het vandaag wel lukt aub.
Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 18 okt 2020 6:14    
Vrouw Weeggegevens   Jet051

Dieet: Lowcarb

Reageer met quote
Dat is echt balen zal duimen dat draag kunt opruimen sterkte

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 18 okt 2020 8:31    
Vrouw Weeggegevens   whis

Dieet: Gezond eten met Weight Watchers

Reageer met quote
Hier is het gisteren de hele dag droog gebleven, zelfs de zon gezien! Wel koud.
Woensdag/donderdag zou er blijkbaar nog een kleine kans op 20°C zijn?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 18 okt 2020 9:32    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
dat is idd dikke pech...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 18 okt 2020 9:36    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 1352, 1353, 1354 ... 1392, 1393, 1394  Volgende
Pagina 1353 van 1394