Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Flying Missy's doet Dr. Frank (ekpw) dagboekje

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 1391, 1392, 1393  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Gisterenavond dus lesco gegeten, nou wat kunnen die twee kinderen eten zeg! Toen douchen en film kijken. Asterix en Obelix, dat was dolle pret. In de 'pauze' zoute popcorn gebakken voor ze. Voor mij wat blokjes kaas en mijn lief nam wat nootjes. Ze lagen pas heeeel laat in bed.

De oudste kleindochter is vanmorgen na het ontbijt (van verse broodjes, ik heb ook een volkoren bolletje gegeten) naar huis gegaan. Toen met de jongste naar de markt. Dat werd stroopwafelstukjes met stroop kopen........ smullen ik moest een stukje proeven van mijn kleindochter. Oh boy, daar klemmen je kaken van aan elkaar, zooooo zoet als dat is. overgeven Dat ben ik niet meer gewend hoor.

En een paar leuke vriendschapsringetjes wilde ze graag, voor met haar 2 beste vriendinnetjes. Nou het was geen kapitaal, dus vooruit maar. Voor haar zus leuke oorstekertjes gekocht (libelles, in een mooie kleur).

Vanmiddag eerst met opa de hond uitgelaten, ze wilde ook tonijn salade als lunch, nou dat kon natuurlijk. Lach Ze at het halve ei, de tomaat en de augurken en ook nog wat van de tonijn, maar de sla, Nee dat was teveel gevraagd.

En toen hebben we samen muziek gemaakt. Leuk hoor. Cool Nu staat de tomatensoep op. En dan boterhammen met warme knakworst. Ach moet kunnen voor een keer toch?
Vanavond weer een film; Kruistocht in spijkerbroek en dan moet ze een beetje bijtijds naar bed. Het was gisteren ook al heel erg laat immers. Lachen

Het geeft wel leven in de brouwerij hoor, zo'n spring in 't veld. Yes! (nederlands=
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 26 jan 2013 18:42    
Vrouw   marianc

Dieet: koolhydraat arm

Reageer met quote
gezellig met zon kleindochter.
speelt ze ook een instrument?
Gr.marian

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 26 jan 2013 19:49    

Reageer met quote
Allebei mijn kleindochters spelen een instrument. De oudste C-klarinet in het opleidings orkest ook al. En de jongste is afgelopen september begonnen met dwarsfluit. Net als oma......... Erg blij Dus wij kunnen duetjes spelen. En mijn echtvriend zingt. Wij zijn een muzikale familie hoor. Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 26 jan 2013 19:55    
Vrouw   marianc

Dieet: koolhydraat arm

Reageer met quote
het is zo heerlijk, samen muziek te maken.
toen mijn zoon nog thuiswoonde en zijn hammondorgel ook
en mijn zus nog leefde, zongen
we vaak samen terwijl Jan speelde
ik weet nog dat Morning has broken, van Cat stevens,
onze favoriet was.
niet dat ik mooi zing hoor, maar wel met plezier. Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 26 jan 2013 20:01    
Vrouw Weeggegevens   Aninlu
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Ekpw, low carb

Reageer met quote
Dat klinkt heel gezellig, missy.
Stroopwafels, klinkt lekker, je hebt er trouwens veel verschil in, maar ik hoef ze ook niet, neem zometeen maar een kokos koekje, zelfgebakken.
Gaat het een beetje met je darmen?
Fijn weekend verder, groetjes anna
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 26 jan 2013 20:05    

Reageer met quote
Als je muziek maakt kun je niet piekeren........... Lachen Dus het is goed voor je humeur.

Daarom speel ik ook zo graag in het orkest. Lach

Anna mijn darmen zijn nog hetzelfde. Ik zit in de medische molen, dat kan nog wel even duren. Rollende ogen

Ik neem helemaal geek koekjes. Meestal liever iets hartigs als ik trek heb.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 26 jan 2013 20:27    
Vrouw Weeggegevens   Aninlu
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Ekpw, low carb

Reageer met quote
Ik kan helaas geen instrument bespelen, was vroeger geen geld voor.
Daarom schilder ik graag of kruip ik achter mijn naaimachine, moet je ook je koppie erbij houden, dan vliegen de dagen voorbij voor je het weet.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 26 jan 2013 21:34    
Vrouw Weeggegevens   vrolijkvlindertje

Dieet: Dr Frank

Reageer met quote
Muziek maken is zo leuk en goed voor je, en plezierig om samen te doen. Onze 4 kleinkinderen zijn nog een beetje te klein om een muziekinstrument te spelen (1-6), de oudste begint een beetje met blokfluit, maar nog niet erg consequent, maar ze weten niet hoe gauw ze hier naar de muziekkamer moeten komen en er loop er altijd wel een te trommelen of te rammelen, of op de vleugel "te spelen"

Nou, wat een verhandeling over muziek, dat vloog er zo maar uit. Ik heb je dagboekje even gelezen en wil je even succes komen wensen. Goed hoor rond de 60 kilo, ik denk niet dat dat voor mij haalbaar is, maar ik doe mijn best nu om weer onder de 70 te komen.

Groetjes,

Jolande

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 26 jan 2013 21:53    

Reageer met quote
@Jolande, ik heb het met Dr. Frank in een paar maanden gedaan; 14 kilo afgevallen binnen een half jaar. 3 maaltijden per dag, bijna geen tussendoortjes. Het was niet eens zo zwaar achteraf gezien.

Ik hoop maar dat jij ook goed en snel op gewicht kunt komen.

Hier wil ik op stabiliseren, zodat ik niet weer aankom......... zoals een paar jaar geleden wel gebeurd is. Lach

Muziek is de grootste gift die je kinderen mee kan geven. En hoe jonger ze beginnen, hoe makkelijker het zal gaan! Leuk hoor dat jou kleinkinderen er ook zo mee bezig zijn al. Stimuleren is het toverwoord. Uitlachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 26 jan 2013 21:59    
Vrouw Weeggegevens   vrolijkvlindertje

Dieet: Dr Frank

Reageer met quote
Ik ben ook met een Dr Frank achtig dieet (op mijn eigen manier, volgens mij wel strenger) 20 kilo afgevallen, dat is heel lang goed gegaan, maar nu zitten er opeens 5 kilootjes bij, en die moeten er rap weer af.

Groetjes,

jolande

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: za 26 jan 2013 22:51    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 1391, 1392, 1393  Volgende
Pagina 11 van 1393