Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Fluitend door de zomervakantie

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Gupsel
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
@liberis

Welke bewegibg ben je van plan? Ik wil wat meer gaan wandelen. Vindt de hond ook een goed idee haha.

Misschien moet je nog een mailtje sturen naar een moderator om je startgewicht aan te passen? Heb ook eens verkeerd ingevoerd. 69 ipv 96 dan gaat het hard met afvallen hoor! en het ziet er raar uit in de grafiek. Dan halen ze het eruit en kun he het opnieuw invoeren geloof ik.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 14 jul 2021 11:38    
Vrouw Weeggegevens   yaco
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Cambrige

Reageer met quote
libiris schreef:
heb mij aangemeld! leuk, wie weet een leuke motivatie om wat beter de vakantie door te komen

zie alleen dat mijn startgewicht te laag is helaas...dit kan ik zeker niet meer aanpassen?

ik wil vanaf vandaag vooral proberen te beginnen met meer te bewegen Erg blij

Ik zit ook in een sprintje van een ommetje.
Dus elke dag 20 minuten lopen.

Moet je maar even zoeken bij de open sprintjes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 14 jul 2021 13:00    
Vrouw Weeggegevens   libiris
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: nog aan het uitzoeken

Reageer met quote
ik had 94 staan, maar het was 95.5 dinsdag...maar vanochtend was het 94.
dus dan laat ik het maar zo en tel ik er zelf 1.5 kg bij op bij het afvallen Erg blij

ik wil proberen 2 x per week 5 km te wandelen en af en toe te tennissen en verder rijd ik ook paard 1 x per week, maar wil dit weer meer proberen te doen. Anders is 1 ritje zo duur als je een eigen paard hebt Onschuldig

Elke dag 20 minuten wandelen zal ik ook eens proberen...

Heb veel last van mijn heupen gehad dus 2 jaar bijna niets kunnen doen en nu gaat het langzaam beter gelukkig.

het moeilijkste tijdens een vakantie vind ik om dingen te laten staan en samen geen drankje te nemen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 15 jul 2021 9:34    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
ja moeilijk om niet gezellig mee te doen
als je de helft doet is dat al een verbetering
ik sta mezelf wel wat extra's toe maar probeer m'n dagtotaal in de gaten te houden
ik kan ook niet meer wat ik voorheen fluitend deed
wandelen...vroeger liep ik grote tochten en nu ben ik blij als ik een kwartiertje loop Rollende ogen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 15 jul 2021 9:45    
Vrouw Weeggegevens   libiris

Dieet: nog aan het uitzoeken

Reageer met quote
zeker moeilijk ja...
maar de eerste stap is genomen en nog wel in de vakantieperiode ;-)

elke dag een kwartier lopen is al heel wat!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 15 jul 2021 11:47    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Morgen zal het hier weer mooi weer worden. Dat betekent behalve weekend ook nog eens extra uitdaging. Bij mooi weer (en vaak sowieso al in het weekend) heb ik per direct een hekel aan eten koken.

Ik heb daarom mezelf ten doel gesteld om morgenvroeg al op zoek te gaan naar een lekker zomers recept voor een heerlijk maar ook gezond diner. Ik zit te denken aan iets als een maaltijdsalade ofzo.

Met de kinderen wil ik weer iets vakantieachtigs gaan doen. Wellicht kunnen we een leuk fietstochtje bedenken...

Ik werk de komende 2 weken nog. 3 dagen in de week op dinsdag, donderdag en vrijdag. De overige dagen wil ik in het kader van beweging elke dag minimaal 45 minuten achtereen wandelen. De hond en de kinderen mee, die gaan dan waarschijnlijk op de step of de fiets.

Hoe gaat het met jullie? Wonen jullie in een van de gebieden die veel last hebben van het water of valt het mee.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 16 jul 2021 19:22    
Vrouw Weeggegevens   yaco
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Cambrige

Reageer met quote
Wij hebben nu vakantie, maar gaan eerst nog niet weg. Geen kinderen meer in huis. Mijn man houd van bbq'en. Maar dan niet uitgebreid. Want de sausjes, stokbrood en slaatjes, daar groei je van. Dus ik doe meestal 1 stukje vlees voor mijzelf en paar voor hem. En een bak met rauwkostsalade erbij.
Of paprika en uien om ook te bakken.

Wil deze week ook weer kijken hoe ik ook al weer een koude macaroni salade moest maken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 17 jul 2021 9:38    
Vrouw Weeggegevens   foodlover
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Haihai, ik doe ook mee.
Ik hoop de vakantiekilos er af te houden door veel twe wandelen, fietsen en gezond te eten.
Ik ben op de goede weg, vorige week wel een dip gehad maar ga het nu weer oppakken.

Zo op de fiets naar de kringloop en dan plak ik er meteen wat kilometers bij, en vanavond nog een keer fietsen of een half uur wandelen Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 20 jul 2021 13:31    
Vrouw Weeggegevens   Deugenietje
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Geen suikers in de vorm van snoep/chips/koek/ijs

Reageer met quote
Ik doe ook mee.
Ik loop met dfe zomer vakatnie tegen aan met ijsjes eten.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 20 jul 2021 17:48    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Welkom Foodlover en Deugenietje. Leuk dat jullie meedoen.

@ foodlover: Goed bezig met die rondjes op de fiets. Je bent maar actief!
In de vakantie jezelf weer oppakken, dat doe ik nu ook. Ben eindelijk de goede weg ingeslagen en probeer die te blijven volgen. Succes!

@ Deugenietje, oei die ijsjes. Ik ga vooral voor het Italiaanse schepijs, dat vind ik zoooo lekker. Ik heb met mezelf afgesproken dat ik mezelf zo nu en dan trakteer. Maar dan niet alles of niets maar gewoon wat minder. Waarschijnlijk zal het met het ijs een bolletje minder zijn en extra langzaam doen en genieten omdat het een extraatje is voor de dag.

Aardappeltjes gingen hier van het weekend ook op de barbecue. in de zilverfolie en dan naderhand een klein beetje zout erop. Met een karbonaadje of een stukje kipfilet met pesto in de zilverfolie.
Ik houd me aan alleen een beetje rode saus zoals ketchup met minder suiker, of die pesto bij de kipfilet ofzo.
Soms gebruik ik gewoon yoghurtdressing als sausje en doe ik er wat kerriepoeder door.

Soms vind ik het wat saai maar ik leer steeds beter te genieten van dingen die niet met voedsel en vulling te maken hebben.

Van wandelen is het nog niet echt gekomen. Wel gefietst met de kinderen. Op zoek naar speeltuintjes in de wijk. 1,5 uur zoet geweest.

Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 21 jul 2021 18:24    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 2 van 4