Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Fiftyshadesofshar gaat ook afvallen

Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   fiftyshadesofshar
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Gezond eten + sporten

Reageer met quote
Hoi iedereen, ik ben een 22 jarige SPH studente die samen met haar vriend in de randstad woont. Ik ben sinds klein af aan al wat aan de mollige kant, maar sinds 2010 ben ik meerdere kilo's aangekomen. Ik heb gemerkt dat ik een echte emotie-eter ben, maar ook een party-eter. Er is altijd wel een reden om te eten dacht ik...Nu denk ik daar heel anders over, ik verniel mijn eigen lichaam met zoveel (ongezond) eten.

Ik heb diabetes (type 1) en daarvoor spuit ik dus dagelijks mijn insuline. Ik doe het dus niet zozeer om van mijn diabetes af te komen, maar misschien helpt het wel om minder insuline te hoeven spuiten. Ik ben 1.82m en weeg op het moment 111/112 kg (schommel er tussen in elke keer). Ik wil dit forum gaan gebruiken om nieuwe mensen te leren kennen en om elkaar te stimuleren om af te vallen, mijn verhaal kwijt te kunnen en eventueel andere mensen te steunen waar nodig. Ik ga zelf beginnen met sporten (krachttraining) en daarnaast gezond eten.

Groetjes fiftyshadesofshar
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 29 sep 2016 15:34    
Man Weeggegevens   tgjm
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en bewegen

Reageer met quote
Hoi fifty!

Van harte welkom en heel veel succes!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 29 sep 2016 16:30    

Reageer met quote
tgjm dankjewel! Net al lekker een uurtje buiten gewandeld. Heerlijk met die wind!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 29 sep 2016 17:23    
Vrouw Weeggegevens   Amandatje27
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Cambridge 800.

Reageer met quote
Hee meid,

Ik denk dat het afvallen idd gedeeltelijk kan helpen om minder insuline te hoeven spuiten. Mijn vader kon er zelfs van 4 x na 2 x pd mee gaan door een beetje af te vallen. Nou dat is super toch als dat mogelijk zou zijn.

Eten is altijd lekker, en t gaat ook zo makkelijk in je mond zonder dat je erover nadenkt of het wel slim is.
Je bent best lang voor een dame, dus dat is wel fijn. Dan hoef je geen 70 kilo te gaan wegen of nog minder bijvoorbeeld.
Super dat je ook begint met sporten, dit is altijd goed om te doen wanneer je begint met afvallen, ook voor je huid gelijkmatig strak mee te krijgen, want wie wil er na x-aantal kilo allemaal loszittend vel te hebben hangen?!
Zelf doe ik ook aan fitnessen, alleen doe ik grotendeels de cardio, en ongeveer een 15 minuten aan het gewicht-gedeelte. Maar niet iedere keer als ik ga, vind het niet al te leuk. Cardio daar en tegen weer wel, op het fietsen na haha.. Morgen ga ik ook weer, na al dat gevreet van me vandaag moet dat wel haha.
Heel veel succes, en ik spreek je nog in het sprintje ohhh
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 29 sep 2016 19:38    

Reageer met quote
Dankjewel Lach Haha klopt, krachttraining vind ik ook geen moer aan maar het helpt me wel om gefocust te blijven en om mijn houding (ik loop met een kromme rug..) recht te houden! Overigens ben ik wel van plan om meer cardio op te gaan pakken!

Precies, dat is ook echt een reden waarom ik bezig ben met afvallen.. Heb mijn lichaam jaren lang als 'vuilnisbelt' gebruikt en nu moet ik gewoon gezond gaan doen. Tuurlijk mag ik af en toe ook nog wel eens even wat anders! Binnenkort ga ik mijn dagboekje bijhouden (Ik moet eerlijk zijn, ik had hem net getypt maar mijn browser crashte waardoor ik het hele verhaal kwijt ben haha..)

Ik spreek je in het sprintje, ik ga ervoor! Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 29 sep 2016 21:02    
Vrouw Weeggegevens   Moniek
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: G.O.K (Yvonne Lemmers)

Reageer met quote
Hallo 50shadesodshar, van harte welkom bij de weegclub.Met betrekking tot je diabetes zou je misschien ook wat moeten lezen over koolhydraatbeperkt eten; je zou dan 2 vliegen in 1 klap slaan. (Er zijn hele goede berichten mbt diabetes en koolhydraatbeperkt)

Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

Beheerder Ellen, Medebeheerder Kaatje, Moderator Dini

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.

Ons team wordt aangevuld met ervaringsdeskundigen: Coby, Dauphine, Kunstig, Mamdarijn, Moniek en Pianojuffie. Ieder heeft haar eigen 'specialiteit'. Ze zijn er om je ondersteunen, te motiveren en eventuele dieetvragen te beantwoorden.

Ter motivatie kun je elke week je gewicht insturen. Ook kun je een ticker aanmaken waarop je kunt zien wat je streefgewicht is en hoe ver je inmiddels gekomen bent.
Hier vind je meer informatie over ons forum.

Als je vragen hebt kun je ze hier stellen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam,

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 29 sep 2016 21:03    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Welkom FSOS, verstandig dat je je eten wat meer uitgebalanceerd wil maken, zeker ivm je diabetes!
Veel succes gewenst hier en ook veel plezier, want gezellig is het hier ook. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 01 okt 2016 11:41    
Vrouw Weeggegevens   Flaps
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Welkom en veel succes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 01 okt 2016 12:54    

Reageer met quote
Dankjulliewel! Ik heb inderdaad al gemerkt hoe gezellig het hier is! Erg blij Ga inderdaad kijken naar de khoolydraten. Ben deze week al 2kg afgevallen door gezonder te eten en meer te bewegen:)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 03 okt 2016 14:59    
Vrouw Weeggegevens   marina132

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Welkom fiftyshadesofshar .... Ik denk dat iedereen zijn lichaam heeft gebruikt als vuilnisbak Erg blij hahahaha

Maar ik heb jouw al voorbij zien komen in een sprint, heel veel succes met jouw doelen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 03 okt 2016 16:03    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2