Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Fiftyshadesofshar gaat ook afvallen

Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   fiftyshadesofshar
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Gezond eten + sporten

Reageer met quote
Hoi iedereen, ik ben een 22 jarige SPH studente die samen met haar vriend in de randstad woont. Ik ben sinds klein af aan al wat aan de mollige kant, maar sinds 2010 ben ik meerdere kilo's aangekomen. Ik heb gemerkt dat ik een echte emotie-eter ben, maar ook een party-eter. Er is altijd wel een reden om te eten dacht ik...Nu denk ik daar heel anders over, ik verniel mijn eigen lichaam met zoveel (ongezond) eten.

Ik heb diabetes (type 1) en daarvoor spuit ik dus dagelijks mijn insuline. Ik doe het dus niet zozeer om van mijn diabetes af te komen, maar misschien helpt het wel om minder insuline te hoeven spuiten. Ik ben 1.82m en weeg op het moment 111/112 kg (schommel er tussen in elke keer). Ik wil dit forum gaan gebruiken om nieuwe mensen te leren kennen en om elkaar te stimuleren om af te vallen, mijn verhaal kwijt te kunnen en eventueel andere mensen te steunen waar nodig. Ik ga zelf beginnen met sporten (krachttraining) en daarnaast gezond eten.

Groetjes fiftyshadesofshar
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 29 sep 2016 15:34    
Man Weeggegevens   tgjm
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en bewegen

Reageer met quote
Hoi fifty!

Van harte welkom en heel veel succes!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 29 sep 2016 16:30    

Reageer met quote