Onderwerp menu

Forum: Babbelbox
Subforum: Babbelbox
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Fibromyalgie(weken delen reuma ) en artrose

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   ypsie
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: gewoon gezond

Reageer met quote
Weet niet zo goed waar ik deze vraag kan stellen. Ik heb dus fibromyalgie en artrose hierdoor ben ik best wel beperkt in bewegen. Ik speel bijvoorbeeld iedere dag 30 minuten keyboard om mijn handen soepel te houden. Als ik bijvoorbeeld op vakantie ben geweest heb ik hele stijve handen als ik terug kom.Boven op zolder heb ik een hometrainer en crosstrainer staan, ik probeer hier 20 minuten op te sporten en dan nog 10 minuten op de Wii. Batik hier het ergste van stoort is dat ik een half uur voordat ik wil sporten pijnstillers in moet nemen omdat ik het anders niet langer dan 3 minuten uit hou. Verder rijdt ik geen auto, doe boodschappen op de fiets en wandel ook met pijnstillers met mijn kleinkinderen.als ik bij de huisarts kom en zeg dat ik veel last ondervind van mijn ziekte, zegt hij ja dan moet je toch proberen af te vallen. Is er misschien hier iemand die zich herkend hierin of tips zijn altijd welkom.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 17 okt 2018 17:41    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
ja herkenbaar maar blijf bewegen dat is je redding
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 18 okt 2018 16:58    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: EKPW / Dr. Frank

Reageer met quote
Bewegen is goed voor arthrose. Rust roest en dat is echt waar. Lach

Overgewicht helpt idd niet. Je moet het gewicht immers allemaal meesjouwen. Bewegen wordt ook makkelijker naarmate je minder gaat wegen. Wat dat betreft is het advies van je arts zo gek nog niet. Maar het blijft moeilijk natuurlijk. Eenmaal in beweging gaat het vaak beter toch? Dus dan toch maar een milde pijnstiller en dan wel bewegen gewoon.

Sterkte, met de ziekte en met afvallen. Lach
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 18 okt 2018 23:40    
Vrouw Weeggegevens   Elisabeth01

Dieet: Gezonder leven minder snoepen

Reageer met quote
Maar wat is jouw vraag nu eigenlijk??

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 23 okt 2018 15:31    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1