Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

ff voorstellen

Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   k1978
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: south beach dieet

Reageer met quote
hoi,
ik ben moeder van 3 kids (9,7 en bijna 8 maandjes) en ben behoorlijk wat kilo's aangekomen in alledrie de zwangerschappen Verward heb er nu meer dan genoeg van en ben de strijd aangegaan Lachen
ben nu bijna 6 weken bezig en sinds 1 week doe ik het south beach dieet en ben 2,5 kilo in die week afgevallen totaal al 6,5 kilo Uitlachen
zou graag 80 kilo willen halen maar of dat ook reeel is weet ik niet maar ga er wel voor eerst maar eens op naar de 100 Cool

groetjes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 21 sep 2010 10:14    
Vrouw Weeggegevens   sparkledufty
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hoi!
Wat goed dat je al zoveel bent afgevallen! Dat is een mooi begin.
Heel veel succes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 21 sep 2010 14:14    
Vrouw Weeggegevens   bibi45
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: dr.frank

Reageer met quote
Hoi,
Ik wens je veel succes hoor meid .
Liefs
bibi
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 21 sep 2010 15:55    
Onbekend Weeggegevens   Kaatje
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Hoi K, welkom bij onze weegclub. Als je het leuk vind een eetdagboekje bij te houden, kun je dat hier:
https://www.weegclub.nl/forum/south-beach-dieet-amp-dagboeken-f205.html
openen, dan krijg je vanzelf bezoek van mede south beachers.

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.

Ter motivatie kun je elke week op een zelfgekozen dag je gewicht insturen. Dat mag iedere week op een andere dag zijn, maar niet vaker dan 1x per week. De week start op zondag en eindigt op zaterdag.
Je weeggegevens zijn zichtbaar voor de andere deelnemers doordat bij al je forumberichten een blauw knopje komt te staan dat ernaar verwijst. Ook kun je een ticker aanmaken.

Dagboeken: Veel deelnemers houden goed bij wat ze eten en overleggen daarover met andere deelnemers. Het is vaak een goed idee om zo'n dagboekje voor jezelf aan te maken in het onderdeel van je dieet, zodat je zelf inzicht hebt in wat je eet en of je goed bezig bent.
En zodat andere deelnemers je kunnen aanmoedigen of steunen. Natuurlijk mag je het dagboek ook voor andere gebeurtenissen in je leven gebruiken, die niet per sé met eten of diëten te maken hoeven hebben.

Ticker: Je kunt een ticker aanmaken, waarop je begingewicht en streefgewicht vermeld staan en waarop je kunt zien hoe ver je inmiddels gekomen bent. Deze ticker kun je eventueel ook onder al je berichtjes laten verschijnen (zoals ik dat ook doe). Voor meer informatie over de mogelijkheden, klik hier.

En een extra tip: kijk ook bij anderen in hun dagboekjes en geef hen ook jouw respectvolle commentaar en steun. Deze mensen zullen dan waarschijnlijk hetzelfde doen voor jou!

Ik hoop dat deze extra uitleg je helpt om hier een beetje wegwijs te worden. En anders gewoon even vragen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes, Karin.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 21 sep 2010 16:50    
Vrouw Weeggegevens   Ineke72
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezonder leven

Reageer met quote
Welkom! Je hebt al een heel mooi resultaat geboekt enne... op naar die 100 is een prima eerste doel! Ik heb deze net gepasseerd en dat geeft een geweldige tussenkick om door te gaan!! Het gaat jou ook zeker lukken!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 22 sep 2010 11:57    

Reageer met quote
Bedankt voor jullie lieve berichtjes, ik weet dat het me gaat lukken en hoop dat als ik ff een dipje heb ik hier de steun kan vinden om de schouders er weer onder te zetten Erg blij

groetjes karen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 22 sep 2010 21:53    

Reageer met quote
Ineke72 schreef:
Welkom! Je hebt al een heel mooi resultaat geboekt enne... op naar die 100 is een prima eerste doel! Ik heb deze net gepasseerd en dat geeft een geweldige tussenkick om door te gaan!! Het gaat jou ook zeker lukken!

super knap hoor hoop dat ik straks hetzelfde kan zeggen Lach

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 22 sep 2010 21:56    
Vrouw Weeggegevens   Maisam
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Veel succes K1978... het zal je zeker lukken.. Dat is mijn streef ook onder de 100 komen.

En geloof mij hier krijg je heel veel motivatie meid. Dus het helpt zeker.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht MSN messenger BerichtGeplaatst: wo 22 sep 2010 21:57    
Vrouw Weeggegevens   ItsmeA3
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten / Sonja Bakker

Reageer met quote
Veel succes met je strijd tegen de kilo's!
Elke kilo is eraf is is maar weer meegenomen Lachen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 22 sep 2010 23:47    

Reageer met quote
RoyaltyGirl schreef:
Veel succes met je strijd tegen de kilo's!
Elke kilo is eraf is is maar weer meegenomen Lachen

Ik zag dat we allebij dezelfde lange weg te gaan hebben Cool mijn ideaal gewicht is ook tussen de 62-68 maar zou al reuze blij zijn als ik de 80 haalde dus bij deze wens ik jou ook heel veel suc6

groetjes

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 23 sep 2010 14:47    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2