Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Extra motivatie om te bewegen: punten sparen!

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 15, 16, 17  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Saraa
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Afgelopen week 52 punten! Dus 49+52..... 101 punten totaal!!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 29 jan 2018 21:16    
Vrouw Weeggegevens   Naive
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
21 + 5 = 26

Morgen weer lekkere wandeling Lach

http://www.weegclub.nl/forum/naive-t26553.html#993559

Een mens lijdt dikwijls het meest door het lijden dat hij vreest.
(doch dat nooit op zal dagen. Zo heeft men meer te dragen, dan God te dragen geeft)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 29 jan 2018 23:26    
Vrouw Weeggegevens   Major
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik liep afgelopen week 22 punten bij elkaar. Dat was maandag tot en met donderdag, met elke dag lopend naar het dorp voor wat lichte boodschapjes. Maar helaas zit ik nu weer stil. Donderdag in het dorp begon ik mijn been weer te voelen, ik dacht dat de overbelaste hamstring genezen was maar blijkbaar niet. Dus voorzichtig naar huis gelopen, voetje voor voetje en zo min mogelijk belasten dat been. Vrijdag en zaterdag had ik echt pijn dus heb ik maar zo veel mogelijk stil gezeten. Zondag was het een stuk beter en gister voelde ik hem niet. Nu een klein beetje. Ik baal hier echt van. ik wil zo graag lekker naar buiten maar het gaat niet. Ik moet heel voorzichtig aan gaan zoeken waar de balans ligt van wat ik momenteel aan kan. Misschien is de afstand naar het dorp net te ver of is zelfs een lichte tas te zwaar.

Vanmorgen ben ik in huis bezig geweest met stoffen en zuigen, ik ik geef mezelf daar 3 punten voor want hoewel ik langer dan en half uur bezig ben geweest, is het niet zo inspannend als wandelen ofzo

Update: net heb ik boodschappen gedaan. Wel met de auto. Maar ik moest wel heel het centrum doorlopen om alles in te slaan. Was al met al toch nog 20 minuten lopen. Dus staat de teller vandaag op 5 punten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 30 jan 2018 12:16    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Wat naar major! Heel stom altijd als zoiets als een blessure roet in het eten gooit. Toch nog mooi een paar punten binnen. Doe rustig aan! Misschien is zwemmen een idee?

Ik heb vandaag 75 min gewandeld. En net nog 20 min hardgelopen/gewandeld Dus ik zit op een totaal van 35.

(doch dat nooit op zal dagen. Zo heeft men meer te dragen, dan God te dragen geeft)
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 30 jan 2018 20:34    
Vrouw Weeggegevens   Nicky303
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
@ Major, via de site Sparkpeople kun je o.a. 'chair workouts' vinden... daarmee kun je zittend op een rechte stoel nog het e.e.a. aan caloriën verbranden. Laat maar weten als je er iets mee wilt dan kan ik een link voor je opzoeken.

Gisteren, maandag, heb ik 35 minuten gelopen en 20 minuten gefietst, dus 5 punten erbij: 93 pt totaal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 30 jan 2018 23:26    
Vrouw Weeggegevens   Foxy
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Major, ik hoop dat het snel beter gaat. Is het iets war je regelmatig last van hebt? Of is het ineens komen opzetten?

Ik heb gisteren heerlijk een uurtje gedanst, daar wordt ik weer helemaal happy van! Misschien moet ik wel eens dansschoenen gaan kopen, want ik begin wel een beetje last te krijgen van mn enkel, en die met natuurlijk nog even mee Erg blij. Zes extra puntjes voor mij Lach, daarmee zit ik op 45

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 31 jan 2018 9:50    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Jullie gaan goed, zeg Uitlachen
Foxy, heerlijk, lekker dansen. Dat wil ik ook weer gaan doen binnenkort.

Nee, het is niet iets waar ik regelmatig last van heb. Deze blessure begon rond de kerst en werd in het nieuwe jaar ineens heel heftig. Maar ik dacht dat ik hem eruit had. Niet dus.
Afgelopen zomer had ik in mijn andere been een overbelaste pees. Voelde ongeveer hetzelfde als wat ik nu heb. Dus misschien is dat het nu ook en niet de hamstring. Maar daar was ik wel even zoet mee toen.
Omdat ik nu 2x redelijk vlak na elkaar een overbelasting in mijn been heb, denkt de dokter dat het door overgewicht komt. Nog een reden om af te vallen dus.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 31 jan 2018 10:24    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Wat een goed idee die stoelfitness of hoe je het wil noemen.

Nu heb ik geen beroep waarbij ik eventjes lekker oefeningen kan gaan zitten doen. Ik denk dat de patienten dat wat vreemd zouden vinden, maar anders had ik het wel ingebouwd.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 31 jan 2018 16:33    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Naive, wat doe je voor werk?
Zelf heb ik jaren gewerkt als activiteitenbegeleider en ik deed graag zittend gym en zittend dansen met de bewoners van het verpleeghuis. Was erg leuk om te doen, vooral het dansen vond ik leuk. Was ik goed in ook, ik heb best een aantal dansen zelf bedacht ook.

Zwemmen is niks voor mij. Ik heb watervrees. Ik heb een jaar of wat terug wel een tijdje samen met mijn moeder gezwommen, maar zij mag niet meer zwemmen van de fysio. Dus zo lang ik nog geen ander zwemmaatje gevonden heb, vind je mij niet in het zwembad ;-)

Nicky, klinkt goed, die site met zittende oefeningen. Kun je hem opzoeken?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 31 jan 2018 20:12    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Logisch major! Ik werk als psycholoog. ik zie mezelf nog niet in een intake een dansje doen ohhh. Wel leuk als dat kan!

Vandaag 7 punten
20 min fietsen
30 min sporten en
20 min wandelen.

Morgen rustdag!

Fijne avond!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 31 jan 2018 22:07    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 15, 16, 17  Volgende
Pagina 5 van 17