Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Extra motivatie om te bewegen: punten sparen (3)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Nicky303
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
tgjm schreef:
Afgelopen week:

9 + 11 + 12 + 11 + 3 + 0 + 2 = 48 punten.

Totaal: 632 + 48 = 680 (t/m 4 augustus)

Wow je beweegt echt veel! Applaus Applaus Applaus

Is het zo dat je het ook altijd fijn vindt om te doen of moet je jezelf af en toe de spreekwoordelijke schop onder de kont geven?

*

Dit is de laatste week van het sprintje....!

Zaterdag, zondag en maandag: 72, 77 en 95 minuten bewogen.

Dus 23 punten erbij. 372 punten totaal nu. Streven is 410 punten op 12 augustus. Nog 38 punten dus in de komende vijf dagen. Hmmm dat wil zeggen 76 minuten per dag. Dat is wel veel, ik vraag me af of ik het goed berekend heb. Ik probeer het wel te halen, maar ben wel al blij als ik dagelijks 50 minuten beweeg.

Mijn doel van 40 punten per week vorige week dus - een beetje tegen mijn verwachting in - goed gehaald: het waren er zo'n 44. (444 minuten beweging gehad zegt mijn schriftje, ik tel daar elke minuut dus het loopt niet precies gelijk.)
Voor deze week gisteren dus 9 punten gehaald.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 07 aug 2018 7:09    

Reageer met quote
Gisteren 79 minuten bewogen; 7 punten erbij.
Nu totaal 379 punten. Nog 31 te halen!

Deze week tot dusver 16 pt. Nog 24 te halen....
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 08 aug 2018 8:36    

Reageer met quote
woensdag 45 minuten
donderdag 70 minuten
vrijdag 35 minuten

dus 14 punten erbij, nu totaal 393 punten. Streven is totaal 410 punten op 12 augustus...

Deze week 30 punten gehaald. Zou er nog 10 moeten halen dit weekend... 100 minuten... heb vandaag al 40 minuten beweging gehad, komt er nog wel minstens 15 bij denk ik dus 5 punten vandaag en morgen dan ook nog 5 punten... Dan heb ik het weekdoel weer gehaald.

Maar ik vrees dat ik morgen het totaal doel van 410 punten niet kan waarmaken. Dan zou ik vandaag en morgen nog 17 punten moeten halen, is 170 minuten beweging, dwz vandaag 85 en morgen 85. Niets is onmogelijk maar... Ben moe en heb pijn in mijn voeten dus weinig zin in lopen of schoonmaken e.d....

Jammer als het niet lukt maar ik heb toch aardig mijn best gedaan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 11 aug 2018 16:20    

Reageer met quote
zaterdag 55 minuten beweging gehad en zondag ook. Dus nog 10 punten gehaald.

Ik sluit dit sprintje af met 403 punten. Net 7 tekort voor mijn streefdoel. Hoe dan ook vind ik het fijn dat ik nog zoveel heb kunnen doen.

Mijn weekdoel wel weer gehaald: precies 40 punten.

Lieve mensen jammer dat er behalve van tgjm, zo weinig reacties op dit sprintje kwamen de laatste tijd. Toch heb ik er zelf wel veel aan gehad om het allemaal bij te houden. Gaf me motivatie en meer inzicht in hoeveel en hoe ik beweeg.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 14 aug 2018 8:03    
Man Weeggegevens   tgjm
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en bewegen

Reageer met quote
Laatste week: 19 + 16 + 18 + 10 + 0 + 2 + 9 = 74 ;
Totaal: 680 + 74 = 754.

Inderdaad een beetje erg rustig hier, in deze tweede versie van dit sprintje.
TOCH een leuk idee, maar wellicht te bewerkelijk voor de meesten.

En ja: ik vind het best leuk, maar zeker ook ja: ik moet mezelf bij tijden aan m'n haren van de bank rukken om wat te gaan doen. (vandaar dat ik het liefst zo vroeg mogelijk doe, op de dag, dan heb ik het maar gehad -- was trouwens ook absoluut geen andere optie met dat snikhete weer, want 'smiddags was het natuurlijk veel en veel te heet!)

Anyway: nog 1,5 week vakantie voor de kindertjes weer roepen (..), en met een coordinatorschap in maar liefst 3(!!) examenklassen (dat betekent 9 schoolexamens maken ....) wordt het een stevig jaartje -- hopen dat het (noodzakelijke!) trainen er niet (te veel) bij in gaat schieten ....

Iedereen veel succes verder & tot ziens in andere sprintjes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 15 aug 2018 13:44    

Reageer met quote
tgjm schreef:
Laatste week: 19 + 16 + 18 + 10 + 0 + 2 + 9 = 74 ;
Totaal: 680 + 74 = 754.

Inderdaad een beetje erg rustig hier, in deze tweede versie van dit sprintje.
TOCH een leuk idee, maar wellicht te bewerkelijk voor de meesten.

En ja: ik vind het best leuk, maar zeker ook ja: ik moet mezelf bij tijden aan m'n haren van de bank rukken om wat te gaan doen. (vandaar dat ik het liefst zo vroeg mogelijk doe, op de dag, dan heb ik het maar gehad -- was trouwens ook absoluut geen andere optie met dat snikhete weer, want 'smiddags was het natuurlijk veel en veel te heet!)

Anyway: nog 1,5 week vakantie voor de kindertjes weer roepen (..), en met een coordinatorschap in maar liefst 3(!!) examenklassen (dat betekent 9 schoolexamens maken ....) wordt het een stevig jaartje -- hopen dat het (noodzakelijke!) trainen er niet (te veel) bij in gaat schieten ....

Iedereen veel succes verder & tot ziens in andere sprintjes!

WAUW echt heel veel punten TGJM! Jij ook veel succes gewenst en sterkte met de kindertjes...!

Mogelijk dat een sprintje als dit beter loopt wanneer het geen zomer en vakantietijd is...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 16 aug 2018 10:53    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Pagina 9 van 9