Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Extra motivatie om te bewegen: punten sparen! (2)

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 19, 20, 21  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Nicky303
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Gisteren (donderdag) heb ik 40 minuten gelopen. Wilde van alles doen in het huishouden maar voelde me ziek en besloot halverwege de dag om maar rust te nemen. 4 punten.

Woensdag heb ik 35 minuten gefietst 25 gelopen en 10 minuten krachttraining gedaan, samen 6 punten erbij.
Totaal 10 punten erbij: 57 totaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 06 apr 2018 8:01    

Reageer met quote
LiesbethM schreef:
Vandaag 23min gelopen: 2pt

Morgen ga ik mijn fiets wegbrengen voor nieuwe banden en servicebeurt. Ik heb jaren niet gefietst dus dit wordt een nieuwe uitdaging!

Spannend Liesbeth! Maar wel heerlijk als je weer kunt fietsen. Zeker in het voorjaar en in de zomer! Wanneer ga je het proberen?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 06 apr 2018 8:15    
Vrouw Weeggegevens   Ik2018
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en bewegen

Reageer met quote
Hallo allemaal,

Ik ben hier nieuw maar doe graag mee!
Houden we zelf de punten bij of moeten we dat nog ergens anders plaatsen dan in een berichtje?

Groetjes van mij.

Stap 1: niet meer elke avond ongezond snaaien.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 06 apr 2018 10:22    
Vrouw Weeggegevens   LiesbethM

Dieet: Gezond eten 8 augustus 2017 Gastric Sleeve operatie

Reageer met quote
@Nicky, ik kan hem morgen ophalen en dan kan ik al naar huis fietsen. Dan weet ik gelijk hoe zwaar of niet het is. Ik ben zelf ook erg benieuwd.

@Ik2018 je punten kun je hier plaatsen. De weken bij de Weegclub lopen van zondag t/m zaterdag. Ik maak op maandag een overzicht van de punten van iedereen. Dus uiterlijk op zondag alle punten van de week er voor anders kunnen ze niet meer mee voor het overzicht.
Veel succes!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 06 apr 2018 10:50    

Reageer met quote
Ik2018 schreef:
Hallo allemaal,

Houden we zelf de punten bij of moeten we dat nog ergens anders plaatsen dan in een berichtje?

Groetjes van mij.

Hallo, welkom!
Liesbeth is zo vriendelijk om wekelijks een overzichtje te maken van de punten die ieder heeft gehaald!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 06 apr 2018 10:51    
Man Weeggegevens   tgjm
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Nicky303 schreef:
Ik2018 schreef:
Hallo allemaal,

Groetjes van mij.

Hallo, welkom!
Liesbeth is zo vriendelijk om wekelijks een overzichtje te maken van de punten die ieder heeft gehaald!

Liesbeth: je bent een held!

Ik heb mijn beweginkjes van de afgelopen tijd even uit m'n activiteiten app gehaald (dat ding houdt bij wat HIJ als training interpreteert: niet alleen moet je 'm vertellen dat je aan het trainen bent, maar als je hartslag daar niet mee in overeenstemming is, krijg je mooi geen minuutjes -- wel zo fair, natuurlijk. Anderzijds: stevige strandwandeling van 14 km, helemaal uitgewrongen en dan maar 7 minuutjes krijgen is toch voor je gevoel wat krenterig ...), welnu, daar gaan we:

Zo 25 mrt: 102 min = 10 pt ; 26: 71 min = 7 pt ; 27: 95 min = 9 pt ; 28: 94 min = 9 pt ; 29: 51 min = 5 pt ; 30: 90 min = 9 pt ; Za 31: 102 min = 10 pt ; 1 apr: 93 min = 9 pt ; 2: 24 min = 2 pt ; 3: 6 min = 0 pt ; 4: 95 min = 9 pt; 5: 93 min = 9 pt ; 6: 93 min = 9 pt.
Totaal over 25 maart t/m 6 april: 97 punten.

In weken: week 1: 59 pt ; week 2: 38 pt met nog 1 dag te gaan.

Ik zal morgenavond nog even updaten & daarna eens per week!

Groetjes & happy "outworking" allemaal!!

P.S.: Mijn trainingen bestaan momenteel vrijwel geheel uit roeien (op een concept-2 apparaat naast m'n bed: iedere ochtend 3500 meter (ongeveer 17 minuten)) en fietsen (als buiten niet warm genoeg, dan op de hometrainer, standaard een uur of meer per dag. Als WEL mooi weer, neemt de tijd vaak nogal toe, ivm rondjes Zandvoort of Katwijk of Nieuw Vennep (ik woon in Lisse)).

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 06 apr 2018 13:02    

Reageer met quote
tgjm schreef:

P.S.: Mijn trainingen bestaan momenteel vrijwel geheel uit roeien (op een concept-2 apparaat naast m'n bed: iedere ochtend 3500 meter (ongeveer 17 minuten)) en fietsen (als buiten niet warm genoeg, dan op de hometrainer, standaard een uur of meer per dag. Als WEL mooi weer, neemt de tijd vaak nogal toe, ivm rondjes Zandvoort of Katwijk of Nieuw Vennep (ik woon in Lisse)).

Zo hee, je bent flink actief - hoe lang doe je dit al?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 06 apr 2018 18:50    
Man Weeggegevens   tgjm
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Nicky303 schreef:
tgjm schreef:

Zo hee, je bent flink actief - hoe lang doe je dit al?

Ehhh .... in ieder geval augustus 2015. (Verifieerbaar via mijn apple watch), maar ook daarvoor trainde ik al fors, hoor!
Eind 2009 kreeg ik de diagnose COPD, wat, naast m'n eeuwige overgewicht, een extra reden gaf om fors te bewegen. Daar is ongeveer twee jaar terug (misschien wel langer ..) ook nog artrose bij gekomen, zodat er nu drie stevige redenen zijn om in puike conditie te blijven, dus ja: dan is het simpel, toch? ....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 06 apr 2018 19:54    

Reageer met quote
tgjm schreef:

Ehhh .... in ieder geval augustus 2015. (Verifieerbaar via mijn apple watch), maar ook daarvoor trainde ik al fors, hoor!
Eind 2009 kreeg ik de diagnose COPD, wat, naast m'n eeuwige overgewicht, een extra reden gaf om fors te bewegen. Daar is ongeveer twee jaar terug (misschien wel langer ..) ook nog artrose bij gekomen, zodat er nu drie stevige redenen zijn om in puike conditie te blijven, dus ja: dan is het simpel, toch? ....

Toch vind ik het knap. Je had ook bij de pakken neer kunnen gaan zittten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 07 apr 2018 11:25    

Reageer met quote
Mijn beweging sinds dinsdag:
woensdag 10 minuten krachttraining, 25 minuten lopen, 35 fietsen. Samen 6 punten erbij.
donderdag: 40 minuten lopen; 4 punten.
vrijdag: 30 minuten lopen en ruim 30 minuten fietsen. 6 punten.

Dus 47 + 16= 63 punten.
Vandaag nog 'niks' gedaan (aan beweging dan!) Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 07 apr 2018 11:28    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 19, 20, 21  Volgende
Pagina 7 van 21