Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Extra bewegen {winter}

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Logano
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@Sarah 2021: Spierpijn in de triceps is echt verschrikkelijk! Maakt mij niet uit waar ik spierpijn heb, is even vervelend.. maar in de triceps..?! Dat is op een of andere manier bij mij vele malen vervelender dan elders spierpijn haha. Lachen

Wat geinig dat iedereen zo reageert op die 500 treden. Ik zag alleen wat oudere mensen naar bovenkomen die net zo hijgend en buiten adem waren als ik. En mensen van mijn leeftijd juist niet.. vandaar dat ik echt besefte dat mijn conditie echt ruk is en echt wel iets beter kan. Natuurlijk is het niet iets wat iedereen iedere dag doet natuurlijk, maar had van mezelf verwacht dat ik na het eerste deel van de trap nog niet zo buiten adem zou zijn. En toen moest ik nog 470 treden Lachen En een 'uitdaging' moet je lezen als: compleet buiten adem, hijgend, tong op de grond, koppijn van de inspanning en 10 minuten bij moeten komen. Stom lachje

Gisteren bij de sportschool een ladiesworkout les gevolgd. Dat was echt weer even afzien en zwaar. Vooral omdat dit keer wat meer conditie in de workout zat dan anders. Toch alles zo goed mogelijk mee gedaan, want dit is precies was ik wil trainen. Kreeg al complimenten voor m'n ontzettend rode koppie, had hard m'n best gedaan kon iedereen zien haha. Eind van de avond was ik dan ook echt ontzettend moe en voldaan.

Deze ochtend naar de sportarts voor een consult. Ik ben benieuwd of ze mij verder kunnen helpen. Zelf al vele avonden gepiekerd.. bang dat ze mij niet kunnen helpen en ik met pijn blijf zitten. Ik vind het dus erg spannend.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 01 sep 2021 7:30    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Het consult bij de sportarts heeft voor opluchting gezorgd. Eindelijk kon iemand me vertellen waar de pijn vandaan komt en wat er allemaal nodig is om daar uiteindelijk vanaf te komen. Een hele lange weg te gaan, maar het is gelukkig wel duidelijk wat er gedaan moet worden. Dat wordt weer een lang fysio traject, maar ook zelf actief aan krachttraining doen en rek/strekoefeningen. De komende tijd zal ik voornamelijk deadlifts gaan uitoefenen.

Vanavond heb ik bodypump gepland staan bij de sportschool. Daar doen we eigenlijk nooit een deadlift oefening, maar ze had het voor de vakantie er over dat ze deze nog wel wilde gaan introduceren. Dus wie weet krijg ik deze vanavond en kan ik gelijk oefenen en advies krijgen of ik deze goed uit voer. Dan kan ik er ook thuis mee aan de slag.

Deze week uiteindelijk dan 2x gesport en daar ben ik tevreden over zo in de eerste week na de vakantie. Voor de rest van het weekend niets gepland, maar gewoon even genieten van het lekkere weer.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 03 sep 2021 18:22    
Vrouw Weeggegevens   tantezus
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Wat fijn Logano, ik hoop echt dat je binnenkort verlost bent van die pijn.

Deze week veel gelopen.
Ma: 5713 stappen,
Di: 7295 stappen,
Wo: 8948 stappen
Do 6425 stappen
Vrij: 9532 stappen.
En alleen dinsdag 10 min op de crosstrainer gefietst.
Daar heb ik voorlopig geen tijd voor.

Fijn weekend allemaal.
Geniet van het mooie weer. Erg blij

Volhouden is de enige mogelijkheid.Wees consuquent en houd je doel voor ogen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 04 sep 2021 10:54    
Vrouw Weeggegevens   corinne1983
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
wat is iedereen goed bezig!

Ik heb een beetje een drukke week gehad, dus heb niet alles gelezen. ik hoop dat de verhuizing goed gegaan is. En de spierpijn van Sarah weer over is. Logano hoop dat je snel van je pijn verlost bent en ja 500 treden is echt: killing..

leuk die tips van online workouts, ik gebruik het kanaal van POPsugar Fitness, met name: the best 15-minute Beginner Workout - no equipment needed-

mijn activiteiten afgelopen week:
Zon: Hit POPsugar Fitness, the best 15-minute Beginner Workout
ma: benen/billendag 25 min 4km wandelen
di: 10 km wandelen
woe 11,42 wandelen
don: Yoga 75 min
vrij: armdag 45 min (eerste keer 8kg dumbell)
zat: Coredag 45 min
zon: Hit queit workout popsugar
ma: 1293 m zwemmen

nog steeds spierpijn van die 8kg dumbell vandaag, dus misschien wat langzamer opbouwen. ik ga me nu verdiepen in het krachtrevaidatie systeem, was een tip van de sportfysio van mijn partner, over hoe op te bouwen met krachttraining. mocht iemand daar ervaring mee hebben, hoor ik het graag.

oh en ik heb mijn centimeters nog niet gedaan, wil dat maar 1 keer per maand gaan doen, geeft altijd zo'n spanning. ik heb wel t idee dat mijn cellulitis aan het verminderen is.

Don’t rely on any luck because success is not a lottery~ BRON: F**k Mediocrity~
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 07 sep 2021 7:58    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
@Corinne 1983: Wat ben jij actief bezig zeg, zo bijna iedere dag een workout. Kan me goed voorstellen dat die 8 kg dumbell voor de armen wat zwaar zijn om mee te beginnen. Het zou ook zonde zijn als je daardoor blessures krijg oid door direct te zwaar willen trainen.

@tantezus: Inderdaad lekker veel stappen gezet afgelopen week, lekker bezig hoor Erg blij

---
Hier zit het even een beetje tegen, keelontsteking. Dus een enorm pijnlijke keel, slecht slapen, verkouden en koorts. Gisteren na het werken de sportles afgezegd, maar goed ook wat in de avond werd het alleen maar erger. Voorlopig dus maar even rustig aan en weer beter worden.

Nadeel van een keelonsteking bij mij.. eten neemt de pijn af in de keel. Gisteren dus al een enorme eetbui gehad. Ik hoop dat ik het de rest van de week kan beperken.

Hopelijk ben ik morgen al weer een stuk beter, gezien ik mijn eerste fysio afspraak heb staan. Zou het echt heel vervelend vinden als ik dat zou moeten uitstellen. Wil nu echt beginnen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 08 sep 2021 7:57    
Vrouw Weeggegevens   moesjka
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Legano maak gewoon wat ijsblokjes. Is goed voor de keel en geen calorieën.

Hier gaat het onder tussen wel lekker met het bewegen. Ik zit elke dag tussen de 6000 en de 12000 stappen.
Oké afgelopen zondag waren het er maar 528 stappen maar wel die dag 50 kilometer gefietst. Het was er heerlijk weer voor.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 08 sep 2021 15:58    
Vrouw Weeggegevens   Jacqueline1308
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
goed bezig allemaal. Ik heb niet een hele produktieve week gehad,maar wel veel in en om het huis bezig geweest.
De 5000 stappen heb ik wel iedere dag gehaald natuurlijk

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 10 sep 2021 6:31    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Pagina 4 van 4