Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Extra bewegen

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 23, 24, 25  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Logano
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Dinsdagavond na het eten nog een wandeling gemaakt. Moest bij mijn ouder thuis iets afgeven en heb zo mooi een wandeling van 4,5 km kunnen maken. Gisteren nog veel pijn gehad als reactie op de behandeling. Alles voelde beurs en stijf. Na een dag werken trouw de oefeningen gedaan, met warmte gel op mijn onderrug en met pijnstillers gaan slapen. En heb eindelijk goed geslapen zonder al te veel wakker worden. Ook voelt vandaag een stuk beter gelukkig. Erg blij
Wel ga ik proberen beter op mijn zithouding te letten, geloof ook wel dat het thuiswerken met een bureau en keukentafel stoel niet zo bevorderlijk is voor mijn rug. Het zit namelijk net niet zoals zou moeten.

Gisteren geen sportmoment meer ingelast, even rustig aan deze week. Morgen wel bodypump op een laag pitje, maar voor de rest even niks op de fysio oefeningen na dan.

@Esser: Mijn werkplek heb ik in de woonkamer staan. Ben toch de hele dag alleen thuis dus niemand die me dan stoort. Heb nog nagedacht om boven een aparte plek te creeren, want erg fraai staat het niet in de woonkamer. Maar dan is het toch fijn als je soms even in de woonkamer een rondje kan lopen, even in de tuin kijken, even op straat kijken als afleiding. Kan me voorstellen dat op zolder het helemaal saai is om te werken de hele dag.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 mrt 2021 9:06    
Vrouw Weeggegevens   shakena
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Vandaag voor het eerst van de week gesport, ik werd maandag ineens niet lekker. Kreeg het benauwd en heel erg in m'n maag.
Ws komt dat benauwde door de mist, heb copd extra puffers genomen.
Maag heeft 2 dagen vervelend lopen doen. Benauwdheid is nog niet over maar wel minder.
Ga met dit weer ook niet veel naar buiten.
Sporten ging redelijk, zachtjes aan opstarten

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 mrt 2021 12:50    
Vrouw Weeggegevens   CrazyMoon
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Vandaag wat korter gelopen, voelde mijn benen van gisteren nog en wilde nog een workout doen. Vandaag was het een lower body workout dus ja. Maar beide gelukt vandaag.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 mrt 2021 15:09    
Vrouw Weeggegevens   CrazyMoon
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Helaas een rood vakje. Maar goed, ik ga gewoon door, ben nog steeds gemotiveerd en voel me nog steeds super.

Vanmorgen weer heerlijk een uur gelopen, en voor de lunch nog een upper body workout gedaan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 mrt 2021 12:05    
Vrouw Weeggegevens   Kordiya

Dieet: vegetarisch gezond eten

Reageer met quote
CrazyMoon schreef:
Helaas een rood vakje. Maar goed, ik ga gewoon door, ben nog steeds gemotiveerd en voel me nog steeds super.

Gewoon doorgaan. Goed om op dat goede gevoel te focussen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 mrt 2021 7:49    
Vrouw Weeggegevens   tantezus
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
De afgelopen 3 dagen 26643 stappen gelopen.
Hoeveel km, dat is weet ik niet, geeft deze stappenteller niet aan.

Goed weekend allemaal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 mrt 2021 9:44    

Reageer met quote
Ik ben blij dat het me nu al een week of twee lukt om dagelijks een half uur achter elkaar te wandelen. Voorheen ging dat niet wegens voetpijn. Ik liep dan meestal 's morgens twintig minuten en dan later nog een kwartier met de hond.
Soms doe ik nu twee rondes van een half uur per dag, moet dan wel in de gaten houden dat ik de rest van de dag niet teveel op mijn benen sta. Maar vind het geweldig, dan kan ik dus af en toe een uur wandelen op een dag! Erg blij

Hond is ook blij! Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 mrt 2021 11:33    
Vrouw Weeggegevens   shakena

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Pff toch maar de h arts gemaild,
Mag een foto laten maken van m'n knie.
Was vorig jaar al op di3 knie gevallen(ben toen gevallen over een stalen parasolvoet)
En in januari die black out ook op die knie en met de sneeuw ook op die knie gevallen.
Knie blijft zeuren. Broeken irriteren op m'n knie. Knie is niet dik kan allerlei bewegingen doen.
Maar toch zeurt gij de gehele dag.
Maandag maar ff bellen voor een foto
Ben benieuwd

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 mrt 2021 12:06    

Reageer met quote
Gisteren ruim een uur gewandeld.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 mrt 2021 10:54    
Vrouw Weeggegevens   vrolijkvlindertje

Dieet: Dr Frank

Reageer met quote
Het bewegen gaat hier heel goed en het eten ook. de weegschaal gaat nog niet erg mee, maar ik hoop dat die nog een zwieper krijgt.

Zondag en maandag 25 km gefietst. woensdag 40 km (ook wel veel kleine stukjes), vrijdag en zaterdag ook 25 km gefietst. En zo gaan we een eindje wandelen, zal wel om en nabij het uurtje worden.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: zo 07 mrt 2021 13:18    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 23, 24, 25  Volgende
Pagina 24 van 25