Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Extra bewegen

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 23, 24, 25  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Logano
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@jan70: had je wel redelijk weer met het hardlopen? Hier is het de hele dag grijs en regenachtig geweest, lekker weer om niet naar buiten te moeten haha. Maar flinke afstand gelopen hoor, goed bezig!

Ik heb van het weekend wat spierpijn gehad van de bodypump les, maar dat voelde goed aan. Het weekend alleen te veel gesnoept en gegeten naar mijn zin. Dat licht verteerbare eten zit vol suiker en dus moet ik echt weer afkicken en het ritme met veel vezels en rauwkost weer opbouwen. Nu net deze avond mijn vakantie is begonnen vind ik dat erg moeilijk, net waar ik al bang voor was.

Ook geen zin om te sporten, maar zit nu terwijl ik aan het typen ben met tegenzin op de hometrainer. Ik moest van mezelf toch even aan het sporten van mezelf. Dan maar 45 minuten in plaats van een uurtje, maar dan zal ik er straks blij mee zijn dat ik het gedaan heb.

Morgenochtend naar de fysio, dus dan zit sporten er ook nog even niet in. Misschien donderdagochtend een bodypump les opzetten. Ik hoop het ritme goed op te kunnen pakken nu ik er dik 2,5 week uitgelegen heb.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 22 dec 2020 18:32    
Vrouw Weeggegevens   kleintje1987
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Mieke Koster

Reageer met quote
Goed Logano dat je toch iets gedaan hebt!
Hier staat ook hometrainer in huis te verstoffen... je hebt me op een idee gebracht , dank!
Hier elke dag nog gewandeld. En paar squats gedaan waar ik al 2 dgn spierpijn van heb Lachen
Stap voor stap letterlijk ohhh

kleintje1987 gebabbel weegdag zondag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 23 dec 2020 0:49    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
@kleintje1987: ja inderdaad, achteraf blij dat ik toch nog even iets gedaan heb. Had gelijk een pittig interval programma aangezet zodat ik in die 45 minuten ook echt flink bezig ben geweest.

Ik heb een tijdje terug de hometrainer gekocht, omdat ik geen zin had om naast 2 groepslessen nog eens twee avonden in de week extra door te brengen in de sportschool voor een uurtje op de hometrainer. Dan is thuis zo'n ding hebben staan toch wel gemakkelijk. Ik hoop niet dat ik hem ga laten verstoffen Lachen Ik probeer er mijn conditie wat mee op te bouwen. Krachttraining vind ik ontzettend leuk, maar merk dat ik conditioneel niet veel aan kan. Hoop dat de combinatie van kracht en cardio op de hometrainer mij verder gaat helpen.

Dag 2 is meestal de spierpijn op zijn hoogtepunt, daarna zal het alleen maar minder worden. Maar als je niet zo vaak die oefeningen gedaan hebt, dan zul je er misschien nog wat langer plezier van hebben haha.

Momenteel zit ik met een zere bil zo na die fysio. Uiteindelijk wel een nieuwe triggerpoint gevonden, dus hopelijk heeft de dry needling behandeling deze keer meer succes.

Besloten om morgen ochtend eerst lekker wat uit te slapen, en dan gelijk een bodypump les te volgen. En dan is het voor deze week wel weer even genoeg. De kerstdagen lekker genieten, maar vooral intuïtief eten, ik kan het!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 23 dec 2020 14:55    
Vrouw Weeggegevens   shakena
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Sorrie even niet online geweest,

Veel oppassen, dingen regelen voor de Zonnebloem,
En alles regelen voor Kerst, schoonvader , schoonzus en zwager komen hier 2 kerst dag brunchen.
S.avonds gaan we grillen bij onze dochter.
Manlief heeft een kerst lunch op het werk gegeven.
Dus veel geregel en ik merk dat,dat niet allemaal meer van zelf gaat ;-(
Ben zo moe, fibro speelt lekker op.
Van de week naar h arts geweest voor de pijn in mn rechterhand.
Helaas atrose, is weinig aan te doen.
Morgen en 1 kerstdag word het als het goed is rustiger.
Wwhhheeelllp ik word oud

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 23 dec 2020 17:59    
Vrouw Weeggegevens   shakena

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Geniet, inspireert, geef en bewonder dan word 2021 vast heel bijzonder.
Hele fijne dagen. Maak mooie herinneringen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 24 dec 2020 12:29    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
@shakena: Klinkt inderdaad als een drukke tijd, misschien dat het daarom ook niet allemaal vanzelf meer gaat.

----
Vanochtend toch geen bodypumples gevolgd, ik heb eerst heerlijk lang uitgeslapen en had zo'n enorme spierpijn in mijn bil van de dry needling behandeling dat ik het niet aandurfde om bodypump te volgen. Om de spierpijn wat minder te laten worden wilde ik wel een wandeling maken, samen met mijn vriend zo'n 7 km gewandeld en dat voelde ook goed. Toch nog iets aan beweging gedaan en ik voelde me daar veel fijner bij. Nu ook niet zo'n enorme pijn in mijn bil.

Volgende sportsessie zal pas na de kerst worden, maar dat vind ik nu niet zo erg.

Iedereen alvast hele fijne feestdagen gewenst! Al zal het toch wat anders zijn dan anders, hopelijk kan iedereen er toch leuke dagen van maken. En dat ook zonder te veel schuldgevoel als het om het lekkere eten gaat. Deze dagen mogen we gewoon net dat beetje extra en dat lekkers, want na de kerst dan pak je het gewone ritme weer op.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 24 dec 2020 15:54    
Man Weeggegevens   jan70

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Wens iedereen nog een fijne en gezellige tweede Kerstdag !

Kerst eten Kerst eten

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 26 dec 2020 10:52    
Man Weeggegevens   jan70

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Gisteren met de kk en ouders nog een deel van een klompenpad gelopen, was weer erg mooi en opvallend veel vogels!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 26 dec 2020 11:10    
Man Weeggegevens   tgjm
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en bewegen

Reageer met quote
jan70 schreef:
Gisteren met de kk en ouders nog een deel van een klompenpad gelopen, was weer erg mooi en opvallend veel vogels!

Intrigerend ...

Kalende kat?
Klierende kids?
Kakelende kippen?
Kloeke koe?

.......

Alhier alleen maar weer wat te veel gegeten gisteren. Maar was wel weer heel gezellig met zwager en schoonzus.
Vandaag rustig aan en niets forceren ....

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 26 dec 2020 11:46    
Vrouw Weeggegevens   WitteTijger
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: EGA

Reageer met quote
Ik heb me vandaag aangemeld op de weegclub......wil me graag bij jullie aansluiten om meer te bewegen. Ik heb af en toe wat motivatie nodig om ook echt Naar buiten te gaan ( het slechter weer is bijvoorbeeld)

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 26 dec 2020 21:42    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 23, 24, 25  Volgende
Pagina 3 van 25