Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Extra bewegen

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 18, 19, 20 ... 23, 24, 25  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Kordiya
Weegclubfan voor het leven

Dieet: vegetarisch gezond eten

Reageer met quote
Gisteren alleen maar een wandeling van 20 minuten gedaan en at yoga oefeningen.
Vandaag wil ik een half uur gaan lopen in elk geval en dan later nog een keer een kleiner stukje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 13 feb 2021 13:01    
Vrouw Weeggegevens   tantezus
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Heb vandaag een flink stuk gelopen.
Heerlijk ff je hoofd leeg maken.
Mooi al die schaatsende mensen. Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 13 feb 2021 17:43    
Vrouw Weeggegevens   Kordiya

Dieet: vegetarisch gezond eten

Reageer met quote
Gisteren ruim een half uur gewandeld en 's avonds nog een keer extra de hond uitgelaten. Deze week tot nog toe 232 minuten bewogen.
Vandaag ook weer minstens 40 minuten lopen en misschien wat yoga.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 14 feb 2021 8:29    
Vrouw Weeggegevens   shakena

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Het vasten, gaat mij steeds beter af
Krijg nu wel eerder trek maar ik kan het volhouden tot s.middags 12 Uur.
Ik weeg mij maar 1x p w dus woensdag of donderdag zie ik ook of ik ook afval maar ik zit beter in mn vel,
Zal ws ook komen dat ik nu weer aan het sporten bent met lucy Windham via YouTube
Het lijkt er op dat ik cm afvalt broeken gaan afzakken altijd lekker Schaam Schaam

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 14 feb 2021 9:31    
Vrouw Weeggegevens   Logano
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@Shakena: wel een van de betere manieren om te kunnen zien dat je echt afgevallen bent. Ik moet bij al mijn broeken een riem dragen, anders zakt het ook af haha. En intussen heb ik nog maar 1 gaatje vrij in deze riem.

Afgelopen weekend was een eet weekend. Ik ben jarig geweest, en ook mijn vader was jarig afgelopen weekend. Ik heb vrijdag, zaterdag en zondag een stuk taart gegeten Schaam Schaam

Maar goed, dat weekend hebben we nu achter de rug, dus we gaan gewoon weer verder met het normale ritme. Ik merk wel dat ik het nog moeilijk vind om uit die eetbuien te komen door die rare weken op het werk met veel stress als gevolg.

Een geluk, ik ben al heel tevreden met wat ik bereikt heb en ben al veel veranderd qua omvang. Ben ook al wat zelfverzekerder en tevreden over mijn lijf. Natuurlijk ben ik er nog niet voor mijn gevoel, maar zie wel dat ik al heel wat bereikt heb waar ik dan ook trots op ben. Dus ondanks dat het de laatste weken allemaal niet zo wil lukken ben ik blij dat ik er niet van aangekomen ben en soms toch in staat ben om die eetbui te stoppen of te voorkomen. Al kost me dat dan wel wat moeite. Het is niet meer zo erg als enkele jaren geleden.

Ik ben bekaf, afgelopen weekend niet veel geslapen en dat hakt erin. Vandaag fysio aan het einde van de dag. De avond houd ik dan maar even rust. Morgenavond van plan om de xco les te volgen, dat was er van het weekend niet meer van gekomen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 15 feb 2021 9:18    
Vrouw Weeggegevens   shakena

Reageer met quote
Gister een stuk gewandeld, lekker in de kou.
We liepen langs de Rijn daar was net iemand gevallen. Dhr was even van de wereld flinke hoofd wond.
We hebben allebei EhBo maar er waren al zoveel mensen om hem heen.dat ik dacht ze hebben ons niet nodig.
Heb alleen gezegd probeer hem van het ijs te halen, en niet met zn alle om hem heen staan je weet niet of het ijs daar sterj genoeg voor is.
Wij waren de straat uit toen kwam de Ambulance
Gister wel gezondigd dochter had valentijn taart gemaakt. ja dan kan ik geen Nee zeggen.
We hadden een menu besteld bij mn schoonzoon(die heeft een eigen restaurant in Voorhout)
Dus heb wat carpaccio en kip en q stukje spareribs. En 2 chocolade soesjes
Pff heb er nu spijt van lijkt net of ik het voelt zitten hahah.
Vandaag niet gesport ben alle luxaflexen aan het schoonmaken en gelijk de ramen zemen.
De was gedaan eb alles aan het stoffen zuigen volgens mij is dar wel genoeg beweging voor vandaag. Uitlachen
Het regent hier al vanaf vannacht,
Ze gaven code rood maar hier valt hey helukkig mee met de gladheid.
Fijne dag allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 15 feb 2021 10:35    
Vrouw Weeggegevens   Esser

Reageer met quote
Alweer een aantal dagen verder.. en qua eten echt niet goed:
Mijn excuus: verjaardag over 4 dagen verspreid en vandaag nog valentijnsdiner van mijn man. Morgen echt balansdag en sporten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 15 feb 2021 19:14    
Vrouw Weeggegevens   CrazyMoon
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Vanmorgen was er weer iets af gelukkig. Gaat lááááángzaam, hopelijk vrijdag dan weer een groen vakje.
Vandaag veel bewogen, 1,5 uur gewandeld met een vriendin, toen nog boodschappen gedaan en thuis een workout gedaan. Voelt goed! Alleen wel een kwarktaartje gegeten Lachen had ik gemaakt voor valentijn, wilde eerst een gezonde variant maken maar had geen zin Schaam Schaam dus gewoon een pak gekocht. Rollende ogen ach nou ja, het was het waard smullen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 16 feb 2021 19:11    
Vrouw Weeggegevens   Esser

Reageer met quote
Wel goed bezig crazy,.
En soms mag best iets ( alleen 4 dagen zoals mij is niet slim)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 16 feb 2021 22:03    
Man Weeggegevens   jan70

Reageer met quote
Gisteren nog 9 km. door de duinen en over het strand gelopen.
Was weer heerlijk !

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 17 feb 2021 12:00    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 18, 19, 20 ... 23, 24, 25  Volgende
Pagina 19 van 25