Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Extra bewegen

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 23, 24, 25  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   shakena
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Nu ander halve week aan het vasten, val niet af maar zit wel goed in mn vel,
En dat is best een lekker gevoel
Maar toch die weegschaal zie ik toch graag richting 70 kg gaan.
Heb vanaf maandag weer het sporten n lopen weer opgepakt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 feb 2021 8:56    
Vrouw Weeggegevens   Logano
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@Esser: Uiteindelijk heb ik helemaal niet meer gesport Schaam Schaam Ik had alweer problemen met het werk waardoor mijn hoofd er echt niet naar stond. Ik heb besloten het deze week gewoon even rustig aan te doen. Mezelf de rust gunnen na een dag werken en even niet focussen op het sporten. Morgenavond wel de bodypumples live volgen, die wil ik niet missen.

Leuk dat je het sporten met je man doet! En kan me voorstellen dat je even lekker gezweet hebt met zo'n HIIT. Het lijkt altijd zo gemakkelijk, maar eenmaal bezig dan merk je pas wat het doet voor je conditie haha.

@Crazymoon: Zulke weekend heb ik ook nog wel eens hoor, dat je twee dagen even net wat meer eet dan andere dagen. Vaak houd ik dan juist wat meer vocht vast, mede door het wat zouter eten die dagen en weinig drinken. En soms kan ik dan na het weekend dan een kilo of meer dan dat extra wegen. Voornamelijk extra vocht dus, en dat gaat er dan ook uiteindelijk ook wel weer vanaf. Vandaar dat ik in mijn hoofd ook vaak probeer te herhalen dat het cijfer op de weegschaal niet zo veel zegt, want je weet niet wat je bent aangekomen of bent afgevallen.

--

Zoals ik hierboven al aangaf houd ik het deze week een beetje rustig aan. Ik heb nog steeds problemen met de opdrachtgever op het werk waardoor ik me soms te veel aan het opfokken ben. En ik ben er al wel achter, dat doet me weinig goeds dus ik moet even meer rust nemen. En dat helpt me gelukkig wel. Op zulke momenten is het gewoon fijn om lekker mijn nagels te vijlen en mooi te lakken, of lekker op de bank kruipen met een leuke serie op. Met het sporten dwalen mijn gedachten toch soms nog af naar die situatie en begint de frustratie weer helemaal opnieuw.

Ik wil me op het moment ook niet zo druk maken om wanneer ik moet sporten en hoe lang etc. Deze week let ik goed op mijn eten en dat is voor nu even genoeg. Morgenavond ga ik wel de live bodypump les volgen, dat blijft wel gewoon in het ritme. Even lekker de week afsluiten. Hopelijk heb ik volgende week weer de fut om wat meer te gaan sporten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 feb 2021 9:04    
Vrouw Weeggegevens   Esser

Reageer met quote
Zo ons proefabonnement van fit @home was afgelopen, dus samen maar een proefles gedaan. Toen besloten om gebruik te maken van de kortingscode en hem 2 maand verlengd.
Toch iets handiger dan elke keer weer zoeken. En op deze manier doen we t ook. En is sowieso een stuk goedkoper dan een sportschool voor 2 personen.
Uiteindelijk half uurtje gedaan, had ook al half uurtje gewandeld. Morgenavond wil ik graag nog even op de crosstrainer en oefeningen voor m’n buik doen,, nu met de lockdown kun je toch weinig anders ..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 04 feb 2021 21:38    
Vrouw Weeggegevens   Logano
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Fijn dat je je abbonnement ook met maar 2 maanden kan verlengen in plaats van een heel jaar er aan vast te zitten. En dan is het een goede keuze toch, als jullie beide zo lekker aan het sporten blijven thuis met Fit@home.

Ik heb ook een periode gehad waarin ik dacht zelf wel via youtube lessen te kunnen volgen enzo. Maar inderdaad, dan ben je zelf wat tijd kwijt met zoeken naar een leuke workout, of meerder workouts die je aan elkaar kan plakken. Dat werkte uiteindelijk niet zo als ik had gedacht haha.

Maar lekker bezig zo hoor, je bent vaak bezig zo te lezen Erg blij

---
Ik heb mijn werkweek weer afgesloten met een bodypump les. Ging best goed, en was behoorlijk pittig. Nadeel van thuis is dat je soms toch net even eerder opgeeft en de oefening minder snel oppakt dan dat ik op de sportschool zou doen. Dan weet ik zeker dat ik toch nog die gewichten oppak en de laatste paar reps even mee probeer te doen. En het nadeel is dat ik geen spiegels om me heen heb. Wie had dat gedacht dat ik dat ooit zou zeggen Rollende ogen Want hoe vreselijk het ook is om jezelf te zien met een knal rode bezwete kop en lijf.. het helpt je wel de juiste houding aan te houden omdat je die goed kan bekijken. En dat mis ik nu wel een beetje.

Van de week komt er een xco beschikbaar die ik voor enkele weken mag lenen. Dus komende weken flink aan de bak met de xco workouts om het maximale eruit te halen. Ook wel weer even motivatie om het sporten weer goed op te pakken na deze stressvolle weken.

Ook merk ik dat het steeds wat beter gaat met mijn bekkengewricht. De pijn is er soms nog wel, maar merk dat het sporten eigenlijk ook wel goed helpt. Maar dan moet ik natuurlijk niet over de grens gaan, en dat lijk ik nu wel goed onder de knie te hebben.

Fijn weekend nog allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 feb 2021 20:40    
Vrouw Weeggegevens   Esser

Reageer met quote
Goed dat je ervoor gaat logano.
Ik heb na mijn eerste zwangerschap heel veel bekkenklachten gehad. De fysio heeft me toen echt heel goed geholpen.
Xco vond ik ook geweldig om te doen. Wordt hier helaas niet meer gegeven.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 feb 2021 8:22    
Vrouw Weeggegevens   Charlotte0000
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Gezonder eten

Reageer met quote
Even een nieuwe update en ik zal direct met de deur in huis vallen: ik wil stoppen met het wekelijks wegen. Het brengt mij veel onrust elke week, -0.1, dan weer +0.2. En dan balen... ik had deze week toch mijn best gedaan? En je weet wel, dat het om CMS gaat en niet perse om het getal op de weegschaal. In de periode dat ik 10kg afviel, was het leuk, omdat je iedere week resultaat zag. Nu is het doel gewicht behouden, misschien nog 1 a 2 kg eraf (het liefste wil ik onder de 70kg komen). Maar het allergrootste doel is balans vinden. En die heb ik het afgelopen jaar gevonden. Begin dit jaar heel fanatiek begonnen, hup zeker 2kg eraf. Maar dat gaat tijd kosten. En die frustratie met de weegschaal, heb ik geen zin meer in. Als ik mij maar lekker ga voelen in mijn vel. Als een soort check up wil ik elke maand Nof een keer wegen, zodat ik direct op de rem kan trappen als er weer 2kg bijgekomen is oid. Verder wil ik met een combi van gezond en lekker eten, regelmatig wandelen, fietsen, zwemmen een gezonde leefstijl behouden.

Mochten jullie mij willen verwijderen uit dit sprintje, helemaal goed. Ik zal zeker af en toe een update plaatsen via het dagboek.

Fijne dag en geniet van de sneeuwpret!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 feb 2021 8:55    
Vrouw Weeggegevens   shakena

Reageer met quote
Pfff gister finaal de mist ingegaan.
Veel gesnoept Schaam Schaam
Vandaag spijt maar daar heb je natuurlijk ook niks aan.
Wel vanmorgen weer 3 kwartier gesport.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 feb 2021 10:18    
Vrouw Weeggegevens   Kordiya

Dieet: vegetarisch gezond eten

Reageer met quote
Mijn plan is om vandaag een video met zumba te doen en misschien ook nog een wandeling te proberen te maken van een kwartier of zo. Vanmorgen de hond uitlaten was een uitdaging! Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 feb 2021 12:44    
Vrouw Weeggegevens   CrazyMoon
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hier een klein groen vakje vrijdag, de hele week ging mijn gewicht op en neer, 500 gram eraf, 700 gram erbij, volgende dag weer 600 gram eraf enz. Vorige week ook niet heel netjes gedaan, overdag gaat het goed, doe ik niks geks. Maar dan het avondeten, schep ik weer teveel op, soms 2 keer. Komt omdat ik teveel lekkere recepten had gemaakt die niet heel gezond waren Lachen mijn eigen schuld dus haha maar goed, toch iets groen dus.. Nu weer vol goede moed verder.
Hoewel ik vandaag ook wat meer heb gezondigd maar dat maakt me niks, want mijn jongste zoon is jarig en hebben een heerlijk taartje gegeten. Erg blij
Morgen weer een nieuwe dag! Dan gaan de jongste 2 weer naar school en heb ik eindelijk tijd voor een langere workout.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 feb 2021 19:38    
Vrouw Weeggegevens   Kordiya

Dieet: vegetarisch gezond eten

Reageer met quote
Gisteren wel nog een wandeling gemaakt in de sneeuw maar geen zumba of andere video meer gedaan. Ik neem het me voor vandaag opnieuw voor. Moet kunnen al is het een drukke dag.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 feb 2021 10:05    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 23, 24, 25  Volgende
Pagina 17 van 25