Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Extra bewegen

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 23, 24, 25  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   shakena
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Zzoo de knetters sinds de val van een maand geleden vandaag weer geprobeerd te sporten.
Na een kwartier was ik stuk pff
Valt me tegen hoe snel je conditie achter uit gaat.
De opbouw wil ik zo gaan doen: ene dag sporten met lucy Windham andere dag lopen.
Hoop dat m'n conditie dan weer gaat herstellen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 feb 2021 11:35    
Vrouw Weeggegevens   Esser

Reageer met quote
Hé wat vervelend shakena..maar met kleine stapjes kom je er ook weer.. langzaam opbouwen en niet overhaasten.

Ik ga vanavond weer sporten.. met dit suffe weer zit ik de hele dag al binnen en daar wordt ik zo loom van..bah bah

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 feb 2021 17:00    

Reageer met quote
Esser schreef:
Hé wat vervelend shakena..maar met kleine stapjes kom je er ook weer.. langzaam opbouwen en niet overhaasten.

Ik ga vanavond weer sporten.. met dit suffe weer zit ik de hele dag al binnen en daar wordt ik zo loom van..bah bah

Ik sport liever smorgens vroeg,heb s.avonds erg een puf meer voor

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 feb 2021 17:05    

Reageer met quote
shakena schreef:
Esser schreef:

Dat wil ik ook gaan proberen, maar de ochtenden zijn hier vaak wat hectischer met 2 kids. En nog eerder opstaan is m’n bed me te dierbaar voor haha..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 feb 2021 17:09    

Reageer met quote
Esser schreef:
shakena schreef:
Esser schreef:

Dat wil ik ook gaan proberen, maar de ochtenden zijn hier vaak wat hectischer met 2 kids. En nog eerder opstaan is m’n bed me te dierbaar voor haha..

Hahah, ik heb geen kinderen meer thuis wonen, ik deed het altijd zo, als mn kleinkinderen willen komen dan plan ik ze iets later zodat ik eerst even kan sporten hah
En als ik een afsp hebt bij h arts of tandarts e.d. dan ga ik daar lopend naar toe ( als het in ons dorp is ) en ga ik daarna weer verder met lopen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 feb 2021 18:34    

Reageer met quote
Net een half uur op de crosstrainer en daarna nog 50 squats gedaan.. lekker gedaan!,

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 feb 2021 19:50    
Vrouw Weeggegevens   Logano
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@Esser: Goed bezig geweest gisteren!

@Shakena: Helaas gaat de conditie inderdaad sneller achteruit dan dat je hem kan opbouwen. Heel vervelend om voor je gevoel weer terug bij start te zijn. Maar zo moet je het toch weer langzaam gaan opbouwen. Je kan niet ineens weer verder waar je gebleven was.

---
Gisteren een behoorlijk sippe dag gehad. Vond het fijn om in de avond even helemaal niets te doen. De xco's waren al behoorlijk veel uitgeleend, dus er moest nog gekeken worden of er eentje beschikbaar was voor mij. Hopelijk krijg ik daar vandaag reactie op. En anders vanavond toch maar een andere workout in plannen. Zelf zat ik te denken aan een HIIT. Kijken of ik dat een beetje kan bijhouden haha.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 feb 2021 8:55    

Reageer met quote
En wat is t geworden logano??

Zelf heb ik net een hiit les voor de tv gedaan samen met mijn man..
weer even lekker gezweet..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 feb 2021 20:51    
Vrouw Weeggegevens   Lady Blue
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi allemaal, weer eens een berichtje van mij.
Vanaf volgende week weer wat meer ruimte om eens wat te berichten, ik lees wel trouw mee hoor.
Kdv gaat weer open, fijn om weer regelmaat te krijgen, mijn oudste dochter van bijna 3 heeft echt wel het contact met leeftijdsgenoten gemist. Ik heb het sporten weer een beetje opgepakt, zo en di avond even 30min op de crosstrainer.

Shakena ik hoop dat je snel weer herstelt bent van je val, echt heftig zeg wat er is gebeurd.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 feb 2021 7:29    
Vrouw Weeggegevens   CrazyMoon
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Het weekend ging hier even wat minder. Zaterdag iets meer gegeten, en zondag bleef ik dat doen waardoor ik maandag ineens weer 400 gram zwaarder was. Gelukkig kon ik mezelf weer herpakken en is het de rest van de dagen weer netjes gegaan en is het er ook weer af. Pfieuw!
Die dagen ook niet gesport, dus gisteren weer een workout planning gemaakt voor deze maand. Hoppa!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 feb 2021 19:27    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 23, 24, 25  Volgende
Pagina 16 van 25