Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Extra bewegen

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 23, 24, 25  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Logano
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@shakena: Gelukkig geen nare uitslag, ondanks dat een breuk bij je oogkas toch niet goed klinkt natuurlijk. Hopelijk kun je voldoende rust houden de komende maanden en alleen hetgeen trainen wat geen invloed heeft op je herstel. Snap dat je niet goed stil kan blijven zitten haha, maar denk wel heel goed aan jezelf natuurlijk!

@CrazyMoon: Vanmiddag snel hier de berichtjes gelezen en zojuist bij het sporten dacht ik terug aan je berichtje dat jij zo blij was met je resultaat van afgelopen week en dat je vond dat iedereen goed bezig was hier. Het heeft me net even dat tandje extra kunnen geven bij de bodypump les en voelde me ook trots op mezelf. Erg blij We kunnen het!

Ondanks dat ik deze week niet helemaal heb kunnen doen wat ik graag zou willen doen heb ik toch wat aan sport gedaan wat mijn lichaam toe liet. Net met bodypump niet alle oefeningen voor benen/billen helemaal afgemaakt omdat ik de pijngrens niet wilde opzoeken. Maar voor een armoefening dan toch maar extra gewicht geprobeerd wat best aardig lukte. Verder heb ik mezelf deze week prima kunnen houden aan een gezonder/voedzamer eetpatroon. Ook eens iets lekkers tussendoor, maar dit is dan een gezonder alternatief in een kleine portie waar ik dan ook echt van geniet en een voldaan gevoel krijg. Eén paprika maiswafel is voor mij nu zoveel lekkerder dan een halve zak paprika chips.

Ook merk ik dat mijn sportkleding die ik een paar maanden geleden gekocht had zoveel mooier en beter om mijn lichaam zit. De broek zit steeds beter om mijn middel, terwijl hij in het begin behoorlijk strak zat. Fijn om zo het resultaat te merken.

Nu met een lekker gevoel het weekend in! Fijn weekend allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 22 jan 2021 20:48    
Vrouw Weeggegevens   tantezus
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Wat fijn Logano dat je kleding beter gaat zitten.

Beterschap Shakena.

Ik heb afgelopen donderdag een uur gewandeld.
Heerlijk.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 23 jan 2021 8:52    
Vrouw Weeggegevens   Esser
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Nu we de lockdown en avondklok hebben kan ik die beter nuttig besteden, dus net op zolder 23 min crosstrainer en 2 workouts gedaan. Totaal 45 min bezig geweest. Hoop zo nog een video van 10 min te kunnen doen.. maar nu eerst even ademhalen haha..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 23 jan 2021 20:33    
Vrouw Weeggegevens   kleintje1987
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Mieke Koster

Reageer met quote
Wat heerlijk Logano en dat chips minder lekker is... echt wow!
Hier ook weer op het juiste spoor
n weer op het goede spoor.
Niueuwe workouts,,, hele lichte krachttraining ohhh inmiddels 3x 8 maal per dag baby boven m’n hoofd tillen. Ze is over 5kg, zij vindt fantastisch haha
En elke dag minstens 20 minuten wandelen

kleintje1987 gebabbel weegdag zondag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 24 jan 2021 8:23    
Vrouw Weeggegevens   Kordiya

Dieet: vegetarisch gezond eten

Reageer met quote
Heb heel weinig bewogen de afgelopen week omdat ik ziek ben. Het schiet nog niet erg op helaas. Ach ja. Ik kijk er naar uit om straks weer elke dag te wandelen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 25 jan 2021 12:15    
Vrouw Weeggegevens   Logano
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@kordiya: dat is vervelend! Veel beterschap, hopelijk voel je snel weer fit en energiek.

@Esser: kijk eens aan, dat is nog eens actief! Kei goed bezig hoor!

@kleintje 1987: haha twee in een, de kleine veel plezier en jij een workout voor je armen.

---
Zaterdag veel last gehad van mijn rug. Het schoonmaken in huis was te veel voor mijn rug en heb de hele avond rust proberen te houden. Zondag een soort van feestdag gehad. Vriendlief was jarig, we hadden zelf taart gebakken en met tweetjes in de middag lekker geborreld met lekkere hapjes enzo. Heb uiteindelijk helemaal niet zoveel gegeten als dat ik verwacht had. Ik had verwacht dat ik helemaal los zou gaan omdat het mocht van mezelf. Maar gelukkig hield ik het gewoon bij een beetje zodat het lekker bleef en ik niet volgepropt zat. Non scale victory! Erg blij

Vandaag nog steeds veel pijn in m'n onderrug. Morgen de plek maar eens bij de fysio aangegeven, want voorheen zat het daar nog niet.

Nu zit ik op de hometrainer. Staat op 45 minuten ingesteld maar weet niet of ik het vol houd. Als de pijn te heftig wordt dan stop ik er maar gelijk mee. In ieder geval zo toch even lekker bezig geweest.

Vandaag ging het qua eetritme ook gelijk goed. Ondanks de drankjes van gisteren en de snacks vandaag geen eetbuien. Normaal gesproken heb ik al snel na zo'n dagje echt eetbuien/drang naar koolhydraten. Dus de week gaan we weer goed beginnen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 25 jan 2021 19:21    

Reageer met quote
Gister en vandaag een wandeling gemaakt van 40 minuten.
Vandaag ook op de fiets boodschappen gedaan Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 25 jan 2021 19:32    
Vrouw Weeggegevens   kleintje1987
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Mieke Koster

Reageer met quote
Logano ah wat balen van je rug, voor rest echt goed bezig
Kordiya beterschap
Esscher goed bezig!

Vanavond 30 minuten hometrainer en wat lichte krachtoefeningen.

kleintje1987 gebabbel weegdag zondag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 25 jan 2021 20:45    

Reageer met quote
Gister niet lekker en vandaag geen puf... kan mezelf even niet motiveren..

Hoe is t bij jullie?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 27 jan 2021 19:21    
Vrouw Weeggegevens   shakena

Reageer met quote
Dat gewicht he, krijg er geen beweging meer in, ben vanaf maandag bezig met vasten kijken of dat wat gaat doen.
Tot nu toe niets. Dus vanaf 20:00 tot s,middags 12 uur niet eten en daarna mag je weer eten.
Hoorde op tv dat vasten ook wel goed voor je is. Denk kan allicht proberen, kijken of ik er enig sinds beweging in gaat krijgen.

Wie van Jullie is ook aan het vasten

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 28 jan 2021 9:13    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 23, 24, 25  Volgende
Pagina 14 van 25