Auteur |
Bericht |
Jessika Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 22-7-2010 Berichten: 6701 Dieet: gezond eten Woonplaats: delfzijl
|
|
Ik denk dat ik nog wat meer mag bewegen. Maar met de online lessen lukt dat nog niet heel goed. Dan maar binnen dingen opzoeken. Mijn gewicht gaat ook omhoog. Maar eet hetzelfde als anders. Ga hier even dieper over denken want er zal toch iets moeten zijn waardoor het gewicht stijgt_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 20 jan 2021 7:34 |
|
 |
|
 |
CrazyMoon Super Weegclubfan

|
|
Maandag en dinsdag een thuisworkout gedaan. Vandaag alleen een stukje gelopen. Morgen weer een workout._________________ Groetjes Monique
 |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: wo 20 jan 2021 16:50 |
|
 |
tantezus Vaste Weegclubfan

|
|
Gisteren EN 10 minuten op de crosstrainer gefietst, en met mijn moeder gewandeld._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 21 jan 2021 8:55 |
|
 |
shakena Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 7-2-2012 Berichten: 2186 Dieet: Gezond eten Woonplaats: rijnsburg
|
|
Goedemorgen allemaal,
Straks de uitslag van m'n scan ben toch wel benieuwd.
Heb van de week zo.n ding besteld waar je, je benen en armen borst kan trainen.
Het is zo.n rond ding met 2 leun stukjes eraan word ook gebruikt bij yoga. Snappen jullie een beetje wat ik bedoel hahah.
Als het goed is komt hij binnen kort binnen dus ben benieuwd._________________ If you want it, then you can have it
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 21 jan 2021 9:05 |
|
 |
|
 |
Logano Super Weegclubfan

Geregistreerd op: 15-1-2018 Berichten: 1161 Dieet: Gezonder leven Woonplaats: Noord-Brabant
|
|
Afgelopen dinsdag bij de fysio geweest omdat ik maandagavond een noodkreet gemaild had vanwege de toegenomen pijn in mijn bil/heup. Kon dus gelukkig ook snel terecht en ze hebben mijn klachten opnieuw bekeken en dit keer een relatie gezocht met de stand van mijn bekken, rug, knieën, voeten tot aan mijn grote teen toe. Uiteindelijk bleek één voet vast te zitten die ze nu los getrokken hebben. Daardoor veranderde e.e.a. in mijn bekken en in mijn rug.
Gisteren enorme pijn gehad overdag, net als anders eigenlijk. Maar in de avond werd het echt ondraaglijk. Net wat langer in bed blijven liggen omdat ik eindelijk wat ontspannen in bed lag. Die tijd halen we met thuiswerken wel weer in.
Als het vandaag weer toe gaat nemen zal ik de fysio bellen, want dan moet ik eerder langskomen dan de afspraak die alweer gepland staat. Ik hoop echt dat er wat gaat veranderen in positieve zin. Want ik ben de wanhoop nabij met deze pijn.
Gisterenavond dus niet gefietst op de hometrainer. Als het vandaag goed gaat wil ik dat vanavond nog doen._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 21 jan 2021 9:23 |
|
 |
Esser Weegclubfan voor het leven

|
|
En Shakena??
Logano wat vervelend. Hopelijk ging het beterder!!
Ik had vanwege m’n mans verjaardag wat cheat dagen. Maar nu gaan we er weer voor!_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 21 jan 2021 18:46 |
|
 |

Geregistreerd op: 7-2-2012 Berichten: 2186 Dieet: Gezond eten Woonplaats: rijnsburg
|
|
Heb de uitslag,
Heb een breukje in het bot onder je oog.
Voor de rest geen rare dingen wel een bloeduitstorting in mn holte.
Gewoon rustig aan herstel van hoofd, botje, en knie kan 3 a 4 maanden duren.
Over 3 wk weer bloedprikken om te kijken of mn waardes weer normaal worden .
Dank je wel voor je intresse_________________ If you want it, then you can have it
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 21 jan 2021 18:55 |
|
 |
|
 |
Esser Weegclubfan voor het leven

|
|
shakena schreef: | Heb de uitslag,
Heb een breukje in het bot onder je oog.
Voor de rest geen rare dingen wel een bloeduitstorting in mn holte.
Gewoon rustig aan herstel van hoofd, botje, en knie kan 3 a 4 maanden duren.
Over 3 wk weer bloedprikken om te kijken of mn waardes weer normaal worden .
Dank je wel voor je intresse |
Gelukkig geen rare dingen! Nu je rust nemen! Heel veel succes!_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 21 jan 2021 18:59 |
|
 |
CrazyMoon Super Weegclubfan

|
|
Goedemorgen, hier ook een mooi resultaat deze week. Heel blij mee! Zie nog veel meer mooie groene vakjes, we zijn goed bezig!.
Shakena, gelukkig niks raars, sterkte!
Logano, hoe gaat het met jou?_________________ Groetjes Monique
 |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 22 jan 2021 9:12 |
|
 |

|
|
Vanmorgen benen en buik getraind rustig aan, dat zeg ik wel zo stoer maar dat is bij mij nog wel een dingtje.
Fijn weekend allemaal_________________ If you want it, then you can have it
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: vr 22 jan 2021 12:57 |
|
 |
|
|