Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

extra bewegen

Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 15, 16, 17  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Stevelina
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Wie willen er met mij mee doen om extra te gaan bewegen?
Ik wil er een gewoonte van maken om iedere dag iets aan beweging te gaan doen.
Het lukt me gewoon niet om me er toe te zetten om te gaan "sporten" maar wie weet met jullie als motivatie en steun dat het mij ook gaat lukken.
Maak niet uit welk soort beweging je doet, wandelen, fietsen, zwemmen noem maar op.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 21 sep 2020 8:38    
Vrouw Weeggegevens   nathalie81
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Wat een supergoed voornemen.
Ik probeer elke dag een wandeling te maken.
Welk soort beweging doe jij?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 21 sep 2020 8:48    

Reageer met quote
Hoi Nathalie wat leuk dat je mee doet.

Ik moet nog beginnen met welke beweging ook. Schaam Schaam
Maar ik heb een crosstrainer in de schuur staan die ik weer wil gaan gebruiken.
Daarnaast wil ik ook gaan wandelen.
Ga mijn stappenteller weer gebruiken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 21 sep 2020 9:28    
Vrouw Weeggegevens   nathalie81
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hoi,

Ik gebruik ook een stappenteller. Wat voor mij een goede stimulans is dat ik deze stappen in een app invoer en zo virtuele wandelingen maak. Ik gebruik de app world walking. Ik vind het superleuk en probeer toch elke keer een paar stappen extra voor mijn route te lopen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 21 sep 2020 9:44    
Onbekend Weeggegevens   Simpele ziel
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Intermitterend vasten

Reageer met quote
Ik doe mee! Precies het puntje waar ik aan moet werken ;-)

Doelen:
* Elke dag een aantal oefeningen. Bijvoorbeeld 2x 10 Squats en buikspieroefeningen om mee te beginnen
* Regelmatig een wandeling maken of de fiets pakken ipv de auto
* 3 x per week een training via YouTube meedoen

Kleine doelen, maar daardoor hopelijk wel haalbaar
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 21 sep 2020 10:17    

Reageer met quote
Nathalie zoiets zou ik ook wel willen.
Er bestaat een app waardoor je gestimuleerd wordt om te gaan bewegen.
maar ik heb geen mobiel,. zou zoiets ook op de pc kunnen?
Een stappenteller is leuk om de stappen en km, bij te houden.

Simpele ziel welkom leuk dat je mee doet.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 21 sep 2020 10:43    
Vrouw Weeggegevens   dai165
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Hi,

Ik doe ook graag mee. Ik ben in het bezit van een Apple Watch (welke ik al weken niet gebruik) dus die kan mij wellicht weer gaan helpen. Daarnaast ben ik aan het kijken voor een elektrische fiets om de auto wat meer te laten staan en wellicht naar werk te gaan fietsen (is maar 8 km maar in de ochtend met een kind van 4 zal dit vast niet altijd goed uitkomen). Terwijl ik dit typ realiseer ik me ook weer dat dát nou juist mijn valkuil is: excuses. De wekker gewoon wat eerder en gaan.

Wandelen is een hele goede manier om (dmv bijvoorbeeld een stappenteller) voldoende te bewegen. Ik weet nog goed dat ik met een stappenteller jaren geleden begon en ik na een dag werken MAAR 2000 stappen had gezet.. nu is de 10.000 wel een hoog streven maar 7000/8000 als doel stellen en dan ook elke dag halen, lijkt me te doen!

succes allemaal.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 21 sep 2020 10:48    

Reageer met quote
Deze kreeg ik in mijn mailbox en wil het met jullie delen.
Ga gelijk maar een wandelingetje maken, de zon schijnt zo heerlijk.
Ik krijg er zin in om te gaan bewegen.

Wandel je fit!

Is het nodig om zware trainingsprogramma’s te volgen tijdens het afvallen? Nee!
Wil je helemaal niet zweten in de sportschool? Het mag natuurlijk, maar het hoeft niet! Om lekker in beweging te zijn kun je ook gaan wandelen, het helpt je bij het afvallen, het kost niets en je kunt het op jouw moment en overal doen.

Wij vertellen waarom je er wat vaker op uit zou moeten:

1. Frisse lucht! Wanneer je een drukke dag hebt gehad is het heerlijk om even buiten een frisse neus te halen, je hoofd leeg te maken en diep in en uit te ademen. Ontspanning en inspanning in 1! Stress werkt nadelig op het afvallen, dus pak dit momentje van ontspanning.

2. Het is goed voor je houding en lichaam. Wanneer je een kantoorbaan hebt, zit je al snel een paar uur per dag. Heb je een fysiek intensieve baan waarbij je veel moet bukken of ben je druk met het huishouden, dan is het ook heerlijk om even te wandelen. Tijdens het wandelen heb je namelijk een natuurlijke lichaamshouding. Fijn voor je rug!

3. Power! Naast een goede, natuurlijke lichaamshouding geeft lekker wandelen je ook kracht. Spierkracht in je benen en veel andere spieren. In een half uurtje leg je ongeveer 3 kilometer af. Dat lijkt niet zo veel maar dat is toch ongeveer 3000 stappen.

4. Conditie. Daarmee komen we direct op het volgende punt, een betere conditie! Wandelen is de eerste stap naar een fit en gezond leven. Je kunt gewoon langzaam en niet te ver beginnen en wanneer je daar aan toe bent de afstand wat groter maken of de snelheid ophogen. Je conditie wordt beter en je bent lekker in beweging.

5. Last but not least! Je huid profiteert er ook van! Een heerlijk fris gezicht na een fijne wandeling. Lekker doorstappen brengt kleur op je gezicht. Je huid raakt beter doorbloedt en krijgt meer zuurstof.

Reden genoeg om er vandaag nog even op uit te gaan. Of je nu geniet van de mooie nazomer of van de beginnende herfst met al zijn kleuren, wandelen is altijd fijn!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 21 sep 2020 10:49    

Reageer met quote
Dai welkom leuk dat je mee doet.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 21 sep 2020 10:50    
Vrouw Weeggegevens   dai165
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Stevelina schreef:
Dai welkom leuk dat je mee doet.

Bedankt! en bedankt voor de motiverende woorden.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 21 sep 2020 11:06    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 15, 16, 17  Volgende
Pagina 1 van 17