Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

extra bewegen

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 31, 32, 33, 34  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   shakena
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
jan70 schreef:
Goedemiddag

Morgenochtend ga ik weer met een groepje ( 2 x4 ) door de duinen en over het strand hard lopen.
Zal een kilometer of 8 worden.
Ik heb er zin in !
Volgende week wil ook weer gaan mountainbiken in de duinen.

Prettige dag verder !

Zoo Jan, jij bent goed bezig

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 30 nov 2020 17:54    
Vrouw Weeggegevens   Logano
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@shakena: Fijn dat je lichaam weer mee werkt zo als jij dat zou willen. Je bent gelijk lekker actief bezig geweest zo te lezen. In zo'n landschap wandelen klinkt heerlijk, dan is een uurtje zo om!

Dat zullen ze vast wel waarderen, dat er met Sinterklaas ook aan hen wordt gedacht en dat ze een extraatje krijgen.

@sasa:Lekker bezig geweest hoor! Als het weer mee zit dan is het ook helemaal niet erg om lekker naar buiten te gaan om actief te doen.

@jan70: Hardlopen door de duinen en over het strand klinkt mij als een uitdaging, en dat 8 kilometer! Kei goed bezig.
Zijn er in de duinen ook speciale mountainbike routes?

---
Mijn enorme motivatie zakte zondag behoorlijk wat in. Had een enorme kriebel/loop neus en tranende prikkende ogen. Gisteren enorme hoofdpijn daarvan en de hele dag was ik ontzettend misselijk. Voor de zekerheid gisteren een corona test gedaan, nu afwachten. Voel me nog steeds wat duf, gelukkig is de misselijkheid wel verdwenen.

Vanavond zou ik gaan sporten, maar ik moet eerst de testuitslag afwachten natuurlijk. Denk ook niet dat ik mezelf al fit genoeg voel om die les te volgen dus het zal waarschijnlijk de hometrainer worden om toch even bezig te zijn geweest.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 01 dec 2020 9:59    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
@Logano,

Ze kunnen het zeker waarderen,
Kreeg te horen dat ze blij verrast waren waren
Het doet je zelf ook goed, als je zulke positieve berichten krijgt te horen.
Vandaag weer even gesport.
Cardio en buik en benen.
Probeer m'n borst spieren wel te trainen, maar m'n aangedane kant kan dag niet waarderen.
Het mag ook niet maar soms kom je er niet onder uit.
Beetje raar gezicht natuurlijk als je straks een gespierd lichaam hebt behalve je borsten hahaha ( keep on dreaming Wil ) hahah ik weet het.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 01 dec 2020 10:41    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag weer 40 min gesport.
Met Joanna Soh 1000 squat en lunge Challenge pfff
Is behoorlijk pittig maar voel me nu wel goed.
Nu even douchen, mn kleinkinds komen zo dat moet oma wel weer fris en fruitig zijn haha

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 02 dec 2020 10:13    
Vrouw Weeggegevens   Logano
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@shakena: Wauw, dat klinkt inderdaad ontzettend pittig! Maar je hebt het toch maar mooi gedaan! Erg blij

----
Dinsdagavond heb ik overgewerkt in plaats van thuis nog gesport. Het is een beetje chaos met het project waar ik mee bezig ben en het begint aardig mijn tol te eisen. Vandaar maar een aantal uurtjes in de avond er nog aan besteed om niet te ver achter te blijven op de planning. Komende weken zal het nog wel vaker voor gaan komen ben ik bang, maar des te eerder kan ik kerstvakantie nemen.

Dinsdagavond ook nog de testuitslag gehad, en die was gelukkig negatief. Maar dat vermoedden had ik al wel.

Gisterenavond een uurtje op de hometrainer gefietst. De laatste twee keer dat ik er op gefietst heb lijkt dat uurtje helemaal niet zo snel meer te gaan als daarvoor. Maar misschien komt dit ook omdat ik nu niet meer zo op hartslag let, maar gewoon wat ik aan kan en soms mezelf echt in het zweet moet werken.

Mijn vriend had in de avond een stuk boterletter als lekkers. Ik had ook trek in iets, maar niet in een ongezond tussendoortje. Dus een klein schaaltje kwark genomen. Ik merk door het gezonder en bewuster eten van de laatste paar weken, dat ik daar dan ook eerder trek naar heb dan snacks zoals chips of een lekker koek.

En als ik dan daar wel een keertje zin in heb, dan is het ook echt lekker en heb ik aan een kleine hoeveelheid al wel genoeg en een voldaan gevoel. En dat zonder dat ik mezelf restricties opleg. Dat had ik een aantal jaar geleden alleen maar van kunnen dromen dat ik deze mindset heb.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 03 dec 2020 10:21    
Vrouw Weeggegevens   Lady Blue
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Deze week amper aan sport gedaan, druk geweest met mijn gezin, kids zijn de hele week al super druk door het sinterklaas feest op het kinderdag verblijf en morgen thuis, schoentje zetten thuis en bij de opa's en oma's en sinterklaas liedjes oefenen haha vind dit een hele leuke tijd maar wel bedrijvig.

Ondanks het niet sporten wel weer goed op mijn voeding gelet zelfs afgelopen weekend. Blij met het resultaat deze week.

Wens jullie allen een gezellig weekend toe.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 04 dec 2020 9:07    
Vrouw Weeggegevens   kellydragongirl
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Goedemorgen allemaal,

Ik was 2 december: 118,9 kg. Zo blij en zelfs roomboter amandelstaaf op het werk kunnen afslaan.

Ik heb een feestjurk gekocht in maat 46, waar ik begin van dit jaar nog maat 50 droeg. Dit motiveert zo erg. Ik ga deze jurk aandoen op onze trouwdag 11-01-2021.

Vandaag krijg ik een roomboter amandelstaaf mee van mijn werk en een Tony Chocolonely melk pepernoot. Ik ga ze allebei bewust meenemen vanavond naar mijn ouders als ik daar op de koffie ga. Dan delen we het met het gezin, ipv dat mijn vriend en ik het samen opeten.

Ik wil morgen graag zelf kruidnootjes bakken met een gezond recept van Smulweb, ik ben erg benieuwd.

Een fijne Sinterklaas allemaal morgen.

Groetjes,

Kelly
Sinterklaas

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 04 dec 2020 11:56    
Man Weeggegevens   jan70
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
@Logano
In de duinen heb je hele mooie mountainbikeroutes.
In het gebied boven Bergen , dus in het gebied van Staatsbosbeheer , mag je maar op 1 route mountainbiken ca. 17 km en is uitgepeild , maar is vrij zwaar , maar wel uitdagend.
In de rest van het gebied is fietsen op de onverharde paden verboden.
In het gebied ten Zuiden van Bergen tot Wijk aan Zee mag je in principe overal mountainbiken, behalve als er bordjes staan.
Maar is alleen toegestaan tot 10.30 uur .
De paden zijn hier veel minder heuvelachtig.

Vanmorgen 6 km. in de polder hardgelopen met echt heel veel wind, we werden bijna van de weg geblazen .
We werden verwelkomd door Sinterklaas, dat maakte weer veel goed Lachen
Wens iedereen een prettig weekend!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 04 dec 2020 16:27    
Vrouw Weeggegevens   Sasa

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
@kelly - wat leuk dat je nu zo goed resultaat ziet! Geweldig, twee kledingmaten minder!

Sinterklaas gaat dit jaar tot nu toe een beetje langs me heen. Klinkt gezellig, Lady Blue, jullie Sinterklaasactiviteiten! Mooi, dat het eten bij je goed gaat als je al weinig beweging hebt!

Mijn hardloopmotivatie zit op een laag pitje. Ik heb er steeds minder zin in om met dat koude weer buiten te zijn. Ik zit veel liever binnen met een kruik, een dekentje en een theetje. Klinkt erg oma-achtig, hahaha, met 52 nader ik de oma leeftijd ook al een beetje. Maar dan zie ik me toch liever als sportieve vrouw met power dan een omaatje op de bank. Moet even aan gewerkt worden...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 04 dec 2020 23:21    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Wauw Kelly goed bezig hoor.
Jurk zal best heel mooi zijn.

Wij gaan vandaag Sinterklaas vieren.
Kleinzoon van 3 is mega druk haha
Leuk omdit weer te vieren.Maar ben ook blij als het straks weer voorbij is.

Morgen gaan we de kerst boom opzetten.
Oma mag ik helpen ja hoor kind jij mag helpen haha.
Heb ook van die sjablonen gekocht die je op je raam kan spuiten, het kind blijft toch nog een beetje in oma zitten.
Hahaha

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 05 dec 2020 10:39    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 31, 32, 33, 34  Volgende
Pagina 32 van 34