Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

extra bewegen

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   shakena
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Pff dit weekend gaat het hier niet zo lekker.
Heb erg last van mn fybro.
Pfff nou ja een rustig weekendje is ook lekker. Het gaat wel weer over.
Fijne zondag allemaal

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 nov 2020 10:37    
Vrouw Weeggegevens   Sasa
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
shakena schreef:
Fijne zondag allemaal

Wat voor problemen ondervind jij dan?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 22 nov 2020 23:16    
Vrouw Weeggegevens   kellydragongirl
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Goedemorgen,

Ik heb gisteren 1,5 uur gewandeld door het Goudse Hout en ik woog vanmorgen 121.1 kg.
Vanavond wegen bij EGA. Ik hoop op een minnetje daar ten opzichte van vorige week maandagavond.
Een fijne werkweek iedereen en succes met gezond koken.

Groetjes,

Kelly

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 nov 2020 9:27    
Vrouw Weeggegevens   Logano
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Leuk om te lezen dat we allemaal weer lekker actief zijn bezig geweest.

Zelf heb ik een aantal dagen vrij gehad, heerlijk een korte vakantie zo tussendoor samen met mijn vriend. Heb dan ook even niet te veel nagedacht over afvallen en bewegen. Dat was eigenlijk ook wel eens heel erg fijn om daar niet zo mee bezig te zijn in je koppie de hele dag.

We hebben heerlijke dagen vrij gehad en ondanks alle omstandigheden toch leuke dingen kunnen doen. Afgelopen vrijdag een wandeling gemaakt in de duinen, heerlijk met dat zonnetje! En in de avond wilde ik graag weer de bodypump les volgen nu dat weer mag. Had vooral spierpijn in m'n armen, die waren wat achteruit gegaan zo na 2 weken. Zaterdagochtend ging mijn vriend weer mountainbiken, en dus ik ook een korte sessie op de hometrainer dan maar. Uiteindelijk toch nog wel wat beweging gehad die afgelopen dagen waar ik tevreden over kan zijn.

De weegschaal laat ik even wat het is, ik moet mezelf gaan aanleren om er niet te vaak op te gaan staan en daar niet zo op te focussen. Ik merkte dat mijn riem weer een gaatje strakker kan (alleen in de ochtend Lachen) En eigenlijk is dat veel beter resultaat dan een cijfertje minder, aangezien dat niet zo veel zegt.

Voor deze week weer twee sportlessen gepland, verder wil ik 2x fietsen op de hometrainer. Dat wordt waarschijnlijk woensdagavond en zaterdagochtend.

Donderdag een dry needling sessie voor mijn bilspier blessure. Ben erg benieuwd, heb zoiets nog nooit gehad. Hopende dat het mij weer een stapje verder helpt tegen de pijn.

Succes weer iedereen deze week!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 nov 2020 9:46    
Vrouw Weeggegevens   shakena
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Sasa schreef:
shakena schreef:
Fijne zondag allemaal

Wat voor problemen ondervind jij dan?

Hoi Sasa,

Pijn in m.n gehele lichaam, hoofd werkt niet mee , erg moe , heupen willen niet.
Scharnier hand en pols
werkt op dit moment niet samen en lichaam is stijf.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 nov 2020 17:29    
Vrouw Weeggegevens   Sasa

Reageer met quote
O, dat is niet zo best, Shakena! Ik hoop dat het inmiddels weer beter gaat! Sterkte!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 24 nov 2020 12:29    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
@shakena: Hopelijk gaat het inderdaad weer wat beter met je. aai

----

Gisteren na het eten nog een wandeling gemaakt in de buurt, niet ontzettend lang. Maar wilde toch even een frisse neus halen, dus zo'n 1,5 km gewandeld denk ik.

Gisterenavond de eetswitch gids van de lazyfitgirl methode gelezen. Daarin wordt veel over voedingsstoffen uitgelegd en welke producten je met een gezondere variant kunt vervangen. Veel producten heb ik al vervangen en probeer de laatste tijd ook steeds meer te zoeken naar alternatieven. Na het lezen van de gids heb ik zoveel meer kennis op gedaan en weet ik nu beter hoe ik etiketten van producten moet lezen. Ik had al wel een beetje idee, maar met deze extra informatie is het een stuk duidelijker en gemakkelijker om ze te begrijpen. Misschien kennen jullie deze methode al, maar anders kan ik aanraden om het eens te lezen.

Het heeft me weer motivatie gegeven om nog beter naar mijn voeding te gaan kijken en om daar weer een klein stapje verder in te gaan. De tweede gids over mindset wil ik ook nog lezen, ik hoop dat ik daar ook veel baat bij ga hebben. Want ik ben lang niet altijd trots op mezelf van wat ik al bereikt heb, wat ik eigenlijk soms wel moet zijn.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 24 nov 2020 15:17    
Vrouw Weeggegevens   Lady Blue
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Gister de week meteen goed begonnen met in de avond een circuit training van een uur en vandaag heerlijke spierpijn.

Woensdag middag staat er een hardloop training in de planning.

Logano>eetswitch gids van de lazyfitgirl methode gelezen.
Ga ik ook eens lezen, leuke tip!!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 24 nov 2020 16:27    
Man Weeggegevens   jan70

Reageer met quote
Goedemiddag,

Vanmorgen nog 11 km door de duinen en over het strand hard gelopen, waarvan 5 km. over het strand.
Was prachtig hardloopweer !
A.s. vrijdag weer een polderloop!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 24 nov 2020 18:05    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
@lady blue: weer lekker actief bezig geweest zo te lezen, toppie! Ben benieuwd wat jij van die gids vind, of er voor jou nog vernieuwende dingen in stonden.

@ Jan70: Klinkt als een heerlijke wandeling! Behoorlijke afstand ook zo lekker door de duinen en op het strand.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 25 nov 2020 9:26    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34  Volgende
Pagina 30 van 34