Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

extra bewegen

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 23, 24, 25 ... 32, 33, 34  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Logano
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@kellydragongirl: Hier scheelt het ook enorm per dag hoeveel ik weeg. Vooral na het weekend ben ik niet blij met het resultaat, maar dat heb ik dan ook zelf wel in de hand. In het weekend drink ik veel minder dan doordeweeks en dus blijf ik vocht vasthouden. En dan weeg ik op maandagochtend 1,5 kilo meer dan ik op zondagochtend woog. Frustrerend Rollende ogen

Verstandig om maar eens in de week op de weegschaal te staan inderdaad. Al moet ik zeggen dat ik het zelf ook lastig vind om dat te laten, ik wil toch stiekem even kijken in de ochtend.

@Stevelina: Die smooties klinken me erg zwaar zo als ontbijt. Aan de andere kant is het wel weer zo dat als je goed stevig ontbijt met de juiste voedingsmiddelen dat je daar de hele dag profijt van hebt. Ik vind het zelf ook altijd wel fijn om kant en klare recepten op te zoeken dan zelf iets in elkaar te flansen waarbij je dan ook nog moet letten op de juiste verhoudingen van suikers, vetten, eiwitten etc..

Goed bezig zo in de ochtend op de crosstrainer! Goede start van de dag.

Ik hoop dat ik veel gebruik ga maken van de hometrainer. Net wat je zegt, het moet een gewoonte worden dat als ik even niets te doen heb dat ik dan besluit om even te gaan fietsen.
Ik heb me al een beetje ingelezen over het trainen op hartslag, nu even kijken of dat ik dat ook in de praktijk kan brengen.

Vanochtend dus op de weegschaal gestaan, 1,5 kilo zwaarder dan gisteren ochtend. Echter afgelopen weekend niet heel veel gedronken, gisteren ook een ongezonde maaltijd op met redelijk wat zout denk ik, en inmiddels weer aan een nieuwe pilstrip begonnen waardoor ik ook meer vocht vasthoud. Ben benieuwd wat hij van de week zal aangeven als mijn vochtgehalte weer wat op peil is.

Verder heeft de hometrainer een functie op je vetpercentage te meten. Al zal deze niet zo heel accuraat zijn, het is misschien toch een soort houvast om te kijken of daar verandering in te zien is. Dus bij start eens kijken wat ie aangeeft en over een maandje nog eens kijken of het veranderd is.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 nov 2020 11:15    
Vrouw Weeggegevens   shakena
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Stevelina schreef:
shakena schreef:
[:

Knap hoor, groene smootie, misschien dom maar wat zit er dan in.
Mn man is ook een onwijze zoete kauw
Elke dag den ik, afblijven wil, maar het lukt echt niet pfff

Geen domme vraag hoor Shakena.

Ik heb mijn smooties van Jasper Alblas, dat zijn uitgekiende smooties zeg maar, dus geen zelfverzonnen.

Ik zal er een viertal opschrijven dan heb je enig idee.
Vind ze niet allemaal lekker, maar het gaat om de gezondheid vind ik en omdat het echt goed helpt tegen een suikerdip ga ik er mee door:

150 gr, ijsbergsla, 2 stengels bleekselderij, sap van een 1/2 citroen, 1/2 banaan,1 handje peterselie,1/2 kopje water, 1 minuut blenden,

50 gr, spinazie, 30 gr, havermout,1/1 banaan,30 gr, kokossnippers,1 th, honing,1/4 avocado,3/4 th. kaneel,1 el, cacaopoeder 1 kopje kokoswater,

200 ml, yoghurt, 1/2 banaan,8 walnoten,50 gr, amandelen,2 th, cacaopoeder,1/2 kopje water,

1 gekookte rode biet,50 gr, amandelen,1 el, pompoenpitten,1 el, lijnzaad,1/2 banaan,40 gr, bosvruchten[diepvries] 1 th kaneel.[/quote]

Oo top dank je wel kga ze proberen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 02 nov 2020 21:55    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Helaas gisterenmiddag en zojuist een eetbui gehad. Gisteren viel het eigenlijk nog wel mee, maar vandaag ging ik gewoon echt te ver. Baal er enorm van, want het ging best goed zo de afgelopen 2 weken. Maar goed.. we gaan verder en hopelijk kan ik me weer hervatten en gebeurt dit de komende tijd niet meer.

Vanavond met avondeten dan maar een kleine portie om het iets te compenseren. En met het sporten vanavond extra mijn best doen. Morgenavond de home trainer uittesten, misschien dan ook maar een uur of langer flink fietsen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 03 nov 2020 16:46    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Nu 3 dagen geen zoetigheid gegeten pfff heb er zo trek in.
Vind dit toch wel moeilijk, maar moet vanzelf volhouden. En dat is nog wel een dingetje.
Hoop het 3 wk vol te houden ze zeggen dat je daarna geen behoefte meer heeft
aan zoetigheid.
Vandaag weer 3 kwartier gesport,
Wel even wennen dat ik niet elke dag meer mag.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 03 nov 2020 17:21    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
shakena schreef:
Nu 3 dagen geen zoetigheid gegeten pfff heb er zo trek in.
Vind dit toch wel moeilijk, maar moet vanzelf volhouden. En dat is nog wel een dingetje.
Hoop het 3 wk vol te houden ze zeggen dat je daarna geen behoefte meer heeft
aan zoetigheid.
Vandaag weer 3 kwartier gesport,
Wel even wennen dat ik niet elke dag meer mag.

Pfoe, 3 weken joh. Dat is stiekem nog best lang om vol te houden. Aangezien er zoveel verleidingen op de loer liggen. Maar het gaat ons vast wel lukken, als we die instelling maar blijven behouden!

Goed bezig geweest met het sporten! Inderdaad heel erg jammer dat groepslessen nu ook helemaal worden afgelast. Mijn sportschool gaf de vorige keer toen ze helemaal moesten sluiten online lessen via YouTube. Later mochten we ook attributen etc. lenen en ik ben thuis toen fanatiek aan de slag gegaan. Hoop ook dat ze weer snel met dit alternatief komen zodat ik mijn sportritme er een beetje in kan houden. Hadden ze bij jullie de vorige keer ook alternatieven vanuit de sportschool? Of moet je op eigen houtje aan de slag?

----
Mijn sportsessie ging gisteren niet zo lekker. Het was veel conditietraining, wat ik graag wil opbouwen, maar dus nog ontzettend zwaar voor mij. Maar de oefeningen worden in verschillende gradaties voor gedaan, dus er zit altijd een lichte variant bij gelukkig. Verder was ik nog enorm opgezet door die eetbui in de middag en het avond eten. Al had ik niet zo veel opgeschept. Ik werd gelijk gestraft in ieder geval!
Merk goed dat sinds ik mijn eetpatroon wat aan het veranderen ben en extra zink inneem dat ik ook veel sneller vol zit dan anders. Wat eigenlijk ideaal is, maar bij zo'n eetbui let je helaas niet op die grens en eet je maar door Rollende ogen

De hometrainer had mijn vriend in elkaar gezet toen ik aan het sporten was. Hij had een en ander al uitgezocht qua programma's en hoe je bepaalde dingen moet instellen. Ook zich ingelezen in het op hartslag trainen voor vetverbranding of conditie opbouwen. Hij was behoorlijk enthousiast en dat is voor mij ook weer een steuntje in de rug om er mee aan de slag te gaan. Komt ook goed uit dat de hometrainer binnen is nu de sportlessen niet meer door gaan, kan ik de komende dagen hiermee aan de slag. Al hoop ik dat we al snel gewichten etc. kunnen lenen om thuis lessen te volgen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 nov 2020 9:28    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
@Lagano,

Ik sport thuis via you tube filmjes van Lucy Winham zij heeft heel veel filmpjs op YouTube staan dit doe ik al sinds januari.
Sport school is voor geen optie.
Thuis kan ik n eig en tempo e. Als ik bezig bent en het lukt niet dan kan ik gewoon stoppen.
En dan probeer ik het de volgende keer gewoon weer. kwa zoetigheid gister had Ik het wel heel moeilijk, wat mis ik het pfff.
Maar wat Is het moeilijk.
een home trainer thuis, hebben wij ook uit geprobeerd maar dat werk niet bij ons hahah.
Ws Is het een gevecht voor m'n hele leven. Ben dan wel Oma maar wil er toch goed uit blijven zien

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 nov 2020 9:53    
Onbekend Weeggegevens   onbekend2020
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Erg he Shakena, dat zoet zo lekker blijft.en dat dat blijft trekken. Rollende ogen
Ik heb 8 dagen geen suikers gegeten en gisteren ging het ineens uit het niets finaal mis, en nu lijkt het nog moeilijker om weer te starten met geen suikers.
Het blijft volgens mij een levenslange strijd. Rollende ogen
Maar goed vandaag weer proberen om mijn best te doen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 nov 2020 10:08    
Vrouw Weeggegevens   Kordiya
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: vegetarisch gezond eten

Reageer met quote
Stevelina schreef:
Erg he Shakena, dat zoet zo lekker blijft.en dat dat blijft trekken. Rollende ogen
Ik heb 8 dagen geen suikers gegeten en gisteren ging het ineens uit het niets finaal mis, en nu lijkt het nog moeilijker om weer te starten met geen suikers.
Het blijft volgens mij een levenslange strijd. Rollende ogen
Maar goed vandaag weer proberen om mijn best te doen.

Misschien dat er toch wel factoren waren die je kunt ontdekken ten aanzien van hoe / waarom het mis ging?

(Tussen haakjes: Het is beter om het niet te zien als een levenslange strijd... Dat geeft je geen moed om door te gaan!!!
Bedenk maar dat je gewoon met een cultuur te maken die teveel eten en de verkeerde soorten voedsel continu aan ons opdringt en dat je gewoontes probeert te veranderen die je al vele jaren had. Dan is het logisch dat het moeite kost. Maar het is niet onmogelijk en gaandeweg zal het makkelijker worden.)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 nov 2020 11:07    
Vrouw Weeggegevens   Kordiya
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: vegetarisch gezond eten

Reageer met quote
Ik blijf dapper bezig om vaker mee te gaan met het wandelen met de hond en dat lukt ook goed. Vorige week had ik in totaal ruim 300 minuten beweging.
Ik las ook dat het heel goed is om 's morgens naar buiten te gaan, om je lichaamsritmes goed op peil te houden (door zonlicht en buitenlucht in de ochtend te pakken, breng je je 'biologische klok' schijnbaar weer op orde) en dat helpt ook bij afvallen. Dus, extra motivatie!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 nov 2020 11:09    
Man Weeggegevens   Andre 1953
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Heey allemaal,
Ik ben vanmorgen na een paar weken opnieuw gaan wandelen en het is me gelukt om in de frisse buitenlucht 5 km te stappen. Lach
Hopelijk kan ik dat de volgende dagen opnieuw herhalen en dan zonder pijn in de rug. Lach
Jullie zijn allemaal goed bezig en dat motiveert mij ook om opnieuw te bewegen, en meer te bewegen.
Hou het allemaal gezond en tot later,

groetjes, Andre

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 04 nov 2020 14:40    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 23, 24, 25 ... 32, 33, 34  Volgende
Pagina 24 van 34