Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

extra bewegen

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 32, 33, 34  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   kellydragongirl
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Goedemorgen,

Ik was vanmorgen 122,7kg. Gisteravond mijn weegmoment bij EGA en ik was -0,9kg ten opzichte van vorige week maandagavond. Ik was er erg blij mee. Ik ga hier mee door. Op naar mijn 1e tussentijdse doel: onder de 120. Kerst2

Succes allemaal gewenst.

Groetjes,

Kelly

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 27 okt 2020 11:01    
Vrouw Weeggegevens   Logano
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@ Kellydragongirl: Top joh! Je bent veel afgevallen in een weekje tijd. En dat ondanks je volgens mij wat uitschieters had gehad. Je hebt jezelf goed herpakt met dit goede resultaat Erg blij

@ Stevelina: Dat crosstrainen komt wel weer als jij er klaar voor bent. Dat wandelen is ook hartstikke goed voor je. 6,3 km is toch een behoorlijke afstand, je bent zo meer dan een uurtje lekker in beweging toch!! Ik snap dat je enorm met dat crosstrainen in je hoofd zit en dat als doel hebt. Het is dan moeilijk om in te zien dat andere beweging ook goed voor je is. Herken het helemaal, maar dan met hardlopen. Inmiddels heb ik gelukkig andere manieren gevonden om te bewegen die ik ook leuk vind. Al blijft mijn wens toch nog wel dat hardlopen haha. Misschien zijn er manieren om het wandelen wat leuker voor je te maken? Wandelen met muziek op, of samen met iemand anders wandelen?

Skeeleren zit er niet echt meer in. Door de weeks in de avonden is het te snel donker. Nu al helemaal sinds de klok verzet is. In het weekend zou het eigenlijk nog wel kunnen, laatst zag ik ook nog iemand skeeleren en toen had ik ook even het idee van.. tja ik kan gewoon in het weekend overdag nog wel gaan natuurlijk. Maar in het weekend slaap ik het liefst wat uit, zaterdags is het het huishouden doen. Daarna dus vaak geen zin meer om te gaan skeeleren. En het weer zit natuurlijk niet altijd mee, als het regenachtig is geweest en de wegen zijn nog nat dan durf ik niet zo goed. Dan is het nog best glad, veel natte bladeren op de weg. Maar wil het zeker nog eens proberen binnenkort, je brengt me toch weer aan het denken haha.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 27 okt 2020 11:27    
Vrouw Weeggegevens   dai165
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
kellydragongirl schreef:
Goedemorgen,

Ik was vanmorgen 122,7kg. Gisteravond mijn weegmoment bij EGA en ik was -0,9kg ten opzichte van vorige week maandagavond. Ik was er erg blij mee. Ik ga hier mee door. Op naar mijn 1e tussentijdse doel: onder de 120. Kerst2

Succes allemaal gewenst.

Groetjes,

Kelly

Wat goed! mooi resultaat.
Hier gaat het redelijk. Ik hou me strak aan mijn eetschema's maar er zit geen structurele dalende lijn in. natuurlijk is 0,4 er af niet heel slecht.. maar dat staat niet met de 1-bijna 2 kg die ik in andere weken afviel. Ik eet daarin hetzelfde.. Maar voor nu ben ik (gelukkig) nog gemotiveerd om door te gaan!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 29 okt 2020 9:13    
Onbekend Weeggegevens   onbekend2020
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Fijn Kelly dat het zo goed gaat bij jou.
Dat doel ga je halen.

Logano daar ben ik mee eens.
Het crosstrainen komt wel weer, wandelen gaat makkelijker en ik voel me er goed bij, lekker buiten in de natuur.
Jammer he dat het s avonds alweer zo vroeg donker is waardoor skeeleren niet meer lukt, maar ok gevaarlijker met dat natte, vallende blad, maar gelukkig zijn er bewegingen genoeg wat je wel doen kan.

Dai ik begrijp dat je meer gewichtsverlies wilt zien, maar alles wat er af gaat is er af, mooi toch.
Misschien zijn er wel cm, af, meet jij jezelf ook?

Bij mij gaat het goed, heb een doel gezet om 21 dagen geen ongezonde suikers meer te eten, en het is me nu al 3 dagen gelukt. Ik wil verlost worden van die suikerverslaving.
Wel heb ik een paar dagen behoorlijk last gehad van afkickverschijnselen, mar nu gaat het al iets beter.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 29 okt 2020 10:42    
Vrouw Weeggegevens   shakena
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Zo net weer ff 3 kwartier gesport met lucy windham. Total body workout pfff
Om half 11 een afsp met een Zonnebloem gast lekker even een balke koffie met een gast. De Corona tijd nekt deze mensen.
Zo triest heb ze regelmatig huilend an de telefoon.
Zo alleen en sommige zijn best eenzaam.
Vind het fijn dat ik iets positiefs kan mee dragen

Fijne dag allemaal.
Past op je zelf maar ook elkaar

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 29 okt 2020 13:53    
Onbekend Weeggegevens   onbekend2020

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Erg he Shakena. Rollende ogen
Er komt zoveel verdriet uit voort met deze Corona, ik hoop echt dat het snel voorbij is, anders gaat er veel bedrijven kapot.en veel eenzamen komen erbij. Fijn dat je iets 'kleins'kunt doen voor ze.
We zijn er om elkaar te helpen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 29 okt 2020 16:58    
Vrouw Weeggegevens   Kordiya
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: vegetarisch gezond eten

Reageer met quote
Gisteren 40 minuten bewogen, voornamelijk wandelen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 30 okt 2020 10:21    
Vrouw Weeggegevens   kellydragongirl
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Goedemorgen allemaal,

Ik was vanmorgen 122,6kg. Lekker door weer en wind gefietst elke dag. Wel een nieuwe warme waterafstotende en winddichte winterjas gescoord. Dan is het allemaal prima te doen een halfuur door de regen fietsen naar het werk.
Ik hoop dit weekend mij strak aan mijn eetschema te houden. Ik heb deze week gesmokkeld dat ik heb ontbeten met een volkoren boterham met mager beleg ipv melk met havermout.

Succes allemaal! Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 30 okt 2020 11:21    
Vrouw Weeggegevens   Lady Blue
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Di ochtend de uitslag gekregen, godzijdank geen corona.
De normale griep.

Woensdag avond toch wezen circuit trainen.

Zaterdag mag ik van mezelf wat lekkers, vandaag en zondag een beetje normaal. Dan hoop ik volgende week weer een mooi groen vakje.

Van het weekend staat er nog een hardloop training op de planning als het droog is hahah.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 30 okt 2020 13:22    
Vrouw Weeggegevens   Logano
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Gelukkig geen corona! Maar zo'n griep is alsnog vervelend. Dat je toch een circuit training bent gaan doen wil volgens mij al zeggen dat je al wat opgeknapt bent gelukkig.

Aah, hardlopen.. wat zou ik dat maar al te graag willen doen! Vooral in het najaar vond ik dat altijd heerlijk, behalve inderdaad als het te hard regende.

Ik ben nu twee keer in de week aan het sporten. De bodypumples op vrijdag is krachttraining. Maar de workout les die ik nu op de dinsdag extra volg is heel leuk, maar ook meer krachttraining naar mijn idee dan conditie. Kan geen kwaad, want dan train ik net weer andere spieren, dus alleen maar goed.

Ik zit dus nog wel een beetje te dubben.. heel leuk die krachttraining! Voel ook dat ik spierballen krijg en echt sterker wordt, maar door het laagje vet is natuurlijk daarvan niets te zien dat ik 'strakker' wordt. Ben nog een beetje zoekende wat ik moet doen als conditie training. Hardlopen zit er helaas niet in door mijn blessure in mijn heup/bil en heb daar de laatste jaren nog meer blessures door gekregen en dus is het niet voor mij weggelegd helaas. Maar wat dan.. Skeeleren zit er ook niet echt meer in met dit weer, dat is ook weer erg jammer. Jullie misschien wat tips? Eventueel wat ik thuis kan doen?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 30 okt 2020 13:55    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 20, 21, 22 ... 32, 33, 34  Volgende
Pagina 21 van 34