Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

extra bewegen

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 32, 33, 34  Volgende
Auteur Bericht
Onbekend Weeggegevens   onbekend2020
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Nathalie met een verbouwing incl 7 kinderen krijg je evenwel veel beweging denk ik.

Beterschap Andre, rugpijn is niet fijn. Rollende ogen

LadyBlue goed gedaan.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 21 okt 2020 16:37    
Vrouw Weeggegevens   shakena
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Jeeh dochter heeft geen Corona,
Maar ze is wel heel erg kortademig
Ze moest vanmiddag al bloed prikken en morgen een echo van haar hals,
Ze verdenken dat het haar schildklier is.
Ze is ineens dikker geworden en heeft erg last van haar keel, bij liggen lijkt het net of ze stikt. Vrijdag de uitslag

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 21 okt 2020 16:44    
Onbekend Weeggegevens   onbekend2020

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
oei Shakena, dat klinkt niet goed. Sterkte.
Gelukkig dat ze geen corona heeft.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 21 okt 2020 18:00    
Vrouw Weeggegevens   dai165
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
nathalie81 schreef:
Na een druk weekje, ben ik ook weer van de partij.

Aan beweging niet zoveel gedaan. We zitten midden in een verbouwing en ik had mijn 4 nichtjes te logeren, dus 7 kids in huis. Was best druk.

Vandaag en morgen werken en daarna kan ik hopelijk me weer wat meer op het bewegen richten.

Pff komt wel dichtbij voor sommigen dat virus. Ik hoop toch echt dat het ons huisje voorbij gaat. alle drie mijn kinderen en ik zitten in de risicogroep.

En ondanks niet zoveel bewegen wel weer super afgevallen. zo zie je maar hoeveel goed op voeding letten doet.

haha ik zie een logeerpartijtje van 7 kids wel echt als topsport hoor. Geschokt .
Ik denk dat je het virus niet kunt voorkomen maar met het strikt naleven van de maatregelen, het risico op besmetting wel degelijk kan beperken. Ik ben zelf erg voorzichtig (niet omdat ik in een risico groep zit) en ben nog dagelijks op werk.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 22 okt 2020 8:01    
Vrouw Weeggegevens   kellydragongirl
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Goedemorgen allemaal,

Ik fiets nog steeds wel elke dag 30 minuten heen en 30 minuten terug van huis naar werk. Alleen ik heb de afgelopen dagen echt snack buien gehad. Ik kon de Kamphuisen siroopwafels vers van de bakker in Gouda niet weerstaan deze week. Serieus 4 per dag, 2 dagen achter elkaar opgegeten op de bank.
Resultaat: vanmorgen 123.0kg. Gelukkig hoeven we pas zondag ons gewicht te sturen, dus ik hoop het dit weekend eraf te werken en mij opnieuw strak te houden aan de EGA. Het zou zonde zijn als ik mijn afgevallen gewicht eraan snack.

Iedereen veel succes en gezondheid gewenst.

Groetjes,

Kelly

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 22 okt 2020 9:30    
Vrouw Weeggegevens   Logano
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@ shakena: Fijn dat het geen corona is, maar vervelend dat er toch wel degelijk iets aan de hand is. Hopelijk komen ze er snel weten wat het is en dat er een goed behandel plan is. Toch wel even schrikken.

@LadyBlue: Ook leuk om jou hier weer te zien! Je bent al lekker bezig geweest zo te zien met het hardlopen. Wat houdt een circuit training in? Doe je dat thuis of is dat een soort les die je volgt?

@ andre 1953: Belangrijk om je rust eerst voldoende rust te gunnen. Dat bewegen komt wel weer als die blokkade minder is of helemaal weg is.

@kelly dragongirl: Hartstikke top dat je iedere dag naar je werk toe fietst! Jammer van je snackbuien maar hopelijk kun je je er vandaag van weerhouden. We hebben allemaal wel eens van die dagen dat het even niet lukt met gezond eten en al het lekkers te moeten laten staan. Als je de draad maar weer opgepakt krijgt, dan is het niet zo'n grot probleem.

Ik heb gisteren en vanochtend geen kettlebel oefeningen meer gedaan in de ochtend. Ik was ontzettend moe en bleef liever wat langer in mijn bed liggen. Ook zit ik op dag 2 van de spierpijn. Jeetje, dinsdag toch flink nog wat spieren getraind die ik bij bodypump niet train. Ahja, hopelijk is morgen de spierpijn wat minder en kan ik er weer vol tegenaan met de bodypumples.

Mijn nieuwe lunchpatroon begint er eindelijk beter in te komen. Hoop dat dit wat gaat doen voor mijn gewicht in combinatie met de 2x in de week sporten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 22 okt 2020 13:45    
Vrouw Weeggegevens   shakena
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Dochter vandaag echo gehad van haar schildklier. Schildklier is behoorlijk opgezet en verkleurd.
Ze denken dat dit door haar zwangerschap kom (half jaar geleden bevallen), ze krijg nu toch medicatie en moet over 6 wk weer voor controle.
Dus over half jaar zou het over kunnen zijn. Maar ze moest daar niet veel hoop op hebben.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 22 okt 2020 18:26    
Vrouw Weeggegevens   Kordiya
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: vegetarisch gezond eten

Reageer met quote
Sterkte voor je dochter, Shakena.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 23 okt 2020 9:49    
Vrouw Weeggegevens   Kordiya
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: vegetarisch gezond eten

Reageer met quote
Gisteren een half uur gewandeld.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 23 okt 2020 9:50    
Vrouw Weeggegevens   kellydragongirl
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Goedemorgen,

Vanmorgen ging het gelukkig goed op de weegschaal: 122,7kg.
De afgelopen dagen wel stroopwafels gegeten 's avonds en gisteren spareribs besteld om te vieren dat ik na 1 jaar detachering ben overgenomen door mijn werkgever met een jaarcontract. Erg blij en dat moest gevierd worden met spareribs.
Ik fiets nog steeds elke dag 1 uur.
Ondanks het lekkere eten dus toch 122,7kg terwijl ik afgelopen week ruim over de 123 was. Dit weekend weer verder strak gezond eten en veel wandelen. De bossen zijn erg mooi nu met de herfstkleuren.

Groetjes,

Kelly

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 23 okt 2020 10:25    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 32, 33, 34  Volgende
Pagina 18 van 34