Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

extra bewegen

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Sasa
Weegclubfan voor het leven

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Vanochtend eindelijk weer hardgelopen nadat ik het gisteren en eergisteren heb uitgesteld. In eerste instantie wilde ik nog weer uitstellen - had gewoon geen zin - maar kon me toen vermanen en ging alsnog. Wat kan een mens toch dom zijn door maar voor de makkelijkste en luiste weg te kiezen! Zoals altijd heeft het me zo goed gedaan en voel ik me nu fit en gezond!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 15 okt 2020 11:11    
Vrouw Weeggegevens   Lady Blue
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik ben vorig weekend behoorlijk uit mijn slof geschoten en ik heb zelfs de schade door de weeks niet kunnen inhalen Schaam Schaam
Was vrijdag uiteten geweest en zaterdag heel uitgebreid gegeten bij mijn schoonouders met de nodige wijntjes erbij.
En zondag een beetje brak en nog wat chips gegeten etc. slecht.

Maandag en woensdag heb ik hardgelopen en vanmiddag nog een keer. Dus qua beweging gaat het best goed.
Dit weekend gelukkig minder op de planning dan gaat het meestal ook wel iets beter.

Ik ga volgende week weer voor een mooi groen vakje.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 okt 2020 9:07    
Vrouw Weeggegevens   Kaatje77
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik heb gelukkig deze week weer 3x kunnen joggen, dat doet me echt goed. Daarnaast 3 gezonde vullende maaltijden, geen tussendoortjes en s avonds geen wijntjes, dan gaat t vanzelf Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 16 okt 2020 9:44    
Vrouw Weeggegevens   shakena
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Gister weer gesport, was wel weer even lekker ,had het de hele week een beetje verzaakt.
Ook veel gesnoept.
Probeer het nu weer op te pakken.
Op vrijdag en zaterdag sport ik niet.
Mn lichaam vind 5x p w wel genoeg

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 okt 2020 12:24    
Vrouw Weeggegevens   dai165
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik meld me hier niet zo veel.. Wellicht ook omdat ik helaas wel wat meer beweging kan gebruiken. Het weer is beter dan de afgelopen 2 weken dus geen excuses meer om eens te gaan wandelen.

Jullie zijn goed bezig!!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 okt 2020 13:18    
Man Weeggegevens   Andre 1953
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Reageer met quote
Hallo,
vandaag toch weer 6 km op loopband gestapt.
Benieuwd naar resultaat, minder snoepen en minder alcohol en meer bewegen zou toch moeten iets opleveren. Erg blij
Aan allemaal: volhouden he Lachen

grts Andre

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: vr 16 okt 2020 16:28    
Vrouw Weeggegevens   Kordiya
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: vegetarisch gezond eten

Reageer met quote
De afgelopen week heb ik weinig aandacht voor het bewegen gehad en het ook niet steeds onthouden hoeveel beweging ik had. Ik heb wel wat vaker dan anders mijn strek-oefeningen gedaan.
Ik neem me voor om toch wat meer moeite te doen met name om wat meer te wandelen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 17 okt 2020 10:05    
Vrouw Weeggegevens   Sasa

Reageer met quote
Deze week twee keer hardgelopen. Eigenlijk wil ik 3 keer gaan. Volgende week beter. Ben nu drie weken goed bezig en merk dat mijn conditie met sprongen vooruit gaat, dat is een goede stimulans om door te gaan. Op de dagen die ik niet loop zou ik nog wat actiever kunnen zijn. Daar moet ik nog wat bewuster in worden.
Fijn weekend!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 17 okt 2020 11:52    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Sasa schreef:
Deze week twee keer hardgelopen. Eigenlijk wil ik 3 keer gaan. Volgende week beter. Ben nu drie weken goed bezig en merk dat mijn conditie met sprongen vooruit gaat, dat is een goede stimulans om door te gaan. Op de dagen die ik niet loop zou ik nog wat actiever kunnen zijn. Daar moet ik nog wat bewuster in worden.
Fijn weekend!

Wow wat mooi dat je merkt dat je conditie zo vooruit gaat!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 17 okt 2020 14:26    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Gisteren 35 minuten gewandeld en aan yoga gedaan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 18 okt 2020 10:13    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19  Volgende
Pagina 15 van 19