Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

extra bewegen

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 18, 19, 20  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   dai165
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Jullie zijn allemaal goed bezig. Op twee keer in de week mijn sport na, gebeurd hier vrij weinig. Het weer zorgt er ook voor dat ik niet even een stukje ga lopen...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 08 okt 2020 8:50    
Vrouw Weeggegevens   Lady Blue
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Gisteravond weer een uur aan circuit training gedaan.
Het is erg leuk en krijg er een hoop energie van.

Van het weekend wil ik graag nog 1 keer hardlopen.

Morgen weer een mooi groen vakje hoop ik.

Ik zit eindelijk weer in de juiste flow en heb weer plezier gevonden in een nieuwe sport.

Vind het leuk om te lezen wat jullie allemaal aan het doen zijn qua beweging.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 08 okt 2020 11:10    
Vrouw Weeggegevens   Kordiya
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: vegetarisch gezond eten

Reageer met quote
dai165 schreef:
Jullie zijn allemaal goed bezig. Op twee keer in de week mijn sport na, gebeurd hier vrij weinig. Het weer zorgt er ook voor dat ik niet even een stukje ga lopen...

Twee keer per week sporten vind ik toch knap hoor.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 08 okt 2020 11:35    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Gisteren nul komma nul beweging gehad. Ik voelde me ziek en heb een dag 'vrijaf' genomen. Vanmorgen wel weer met de hond gaan wandelen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 08 okt 2020 11:36    
Vrouw Weeggegevens   shakena
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik tik de 72 kg aan, hoef niet meer af te vallen als ik maar rond de 72 /73 kg blijf schommelen. Ben ik tevreden.
Ben niet echt meer aan het bewegen nu met die regen, ben nu m'n kasten aan het ruimen. Kost ook wel energie toch

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 08 okt 2020 14:28    
Vrouw Weeggegevens   Sasa
Weegclubfan voor het leven

Reageer met quote
Vandaag lekker in mijn badkuip gezwommen, hahaha. Met dit weer weinig zin gehad om meer te doen dan twee keer 10 minuten door de regen te fietsen. Aangezien ik geen abo heb op fitness/sportschool o.i.d. en ook geen crosstrainer, loopband o.i.d. thuis heb, blijft het bij mij bij buiten bewegen. Oefeningen in de woonkamer lijkt me helemaal niks, dan maar liever straks weer in de regen hardlopen.
Hoe is dat bij jullie?
Trouwens lijkt het me wel leuk om een loopband thuis te hebben maar daar is hier geen plek voor. Dan moet eerst maar het eerste kind het huis uit gaan. De oudste is 25 en zou dat graag willen, maar dat is wel heel moeilijk in deze tijd...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 08 okt 2020 21:24    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
shakena schreef:
Ik tik de 72 kg aan, hoef niet meer af te vallen als ik maar rond de 72 /73 kg blijf schommelen. Ben ik tevreden.
Ben niet echt meer aan het bewegen nu met die regen, ben nu m'n kasten aan het ruimen. Kost ook wel energie toch

Ik zie dat je ook een gezond BMI hebt Shakena. Wat heerlijk lijkt me dat! Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 09 okt 2020 22:21    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Sasa schreef:
Vandaag lekker in mijn badkuip gezwommen, hahaha. Met dit weer weinig zin gehad om meer te doen dan twee keer 10 minuten door de regen te fietsen. Aangezien ik geen abo heb op fitness/sportschool o.i.d. en ook geen crosstrainer, loopband o.i.d. thuis heb, blijft het bij mij bij buiten bewegen. Oefeningen in de woonkamer lijkt me helemaal niks, dan maar liever straks weer in de regen hardlopen.
Hoe is dat bij jullie?
Trouwens lijkt het me wel leuk om een loopband thuis te hebben maar daar is hier geen plek voor. Dan moet eerst maar het eerste kind het huis uit gaan. De oudste is 25 en zou dat graag willen, maar dat is wel heel moeilijk in deze tijd...

Ik wou dat ik ook een badkuip had om in te zwemmen! Erg blij.
Ik heb een hometrainer maar ik gebruik 'm niet vaak. Ik krijg er vaak kniepijn van. Ik vind het ook lang niet zo leuk als buiten fietsen.
Ik doe wel oefeningen thuis; voornamelijk strekoefeningen en yoga maar ik heb dan ook een kamer 'over' waar ik dat op mijn gemak kan doen (daar staat die hometrainer ook!). Tot een aantal maanden geleden deed ik ook krachttraining, dat zou ik weer moeten oppakken, maar ik 'moet' al zoveel... Rollende ogen Heel heel boos

Wandelen vind ik altijd wel leuk zover mijn fysieke klachten dat toestaan.

Gisteren heb ik iets van 35 minuten gewandeld. Vandaag ook weer. Deze week totaal iets van 135 minuten 'extra beweging' gehad... ik ga mijn doel van 250 minuten deze week niet halen vermoed ik, ik kom nog 115 minuten tekort. Maar wie weet.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 09 okt 2020 22:24    
Vrouw Weeggegevens   Stevelina

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Ik heb in de schuur een crosstrainer staan die ik veel te weinig gebruik.
Maar daar wil ik vanaf volgende week vaker gebruik van gaan maken, dan krijg ik weer wat meer tijd er voor.
Ik moet dat echt rustig opbouwen omdat mijn conditie slecht is.
Maar komt goed.

Fijn weekend allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 10 okt 2020 8:35    
Vrouw Weeggegevens   Sasa

Reageer met quote
Na twee dagen weinig te hebben bewogen heb ik net 45 min gejogd. Dat met een heerlijk zonnetje, en ik liep ook nog eens lekker terwijl ik anders maar een rondje van 30 min doe. Goed begin van het weekend Erg blij Ik merk wel ieder kilo die ik lichter wordt met hardlopen. Minder vracht om mee te sjouwen. Dan wordt het makkelijker en ‘lichtvoetiger’.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 10 okt 2020 10:24    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 11, 12, 13 ... 18, 19, 20  Volgende
Pagina 12 van 20