Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

extra bewegen

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 21, 22, 23 ... 26, 27, 28  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Stevelina
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Dat is het em juist Ine, ik heb dat ding nu eenmaal staan en wil er dan ook gebruik van maken, moet mezelf dan gewoon een schop onder mijn kont geven om erop te gaan staan, en wat daarna wel is,, is dat ik er met een voldaan gevoel af kom. Tja dan is het eigenlijk niet moeilijk toch??? of toch wel. Jeuk

Het huishouden is inderdaad ook pittig als je alles netjes en schoon wilt houden.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 18 mei 2020 10:26    
Vrouw Weeggegevens   Logano
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Stevelina schreef:
Logano en lizanx hartelijk bedankt voor jullie antwoord.
logano het kan mijn verhaal wel zijn...
Het heeft me aan het denken gezet en ik moet jullie gelijk geven.
Ik vind wandelen leuk, fietsen ook en minder leuk vind ik crosstrainen maar ik heb dat ding nu eenmaal in de schuur staan dus wil ik er ook wel gebruik van blijven maken, ook zwemmen vind ik wel leuk maar alleen bij heet weer. Cool
Ik ga aan de slag, ook heb ik mezelf veel huishoudelijk werk geloofd. Cool Ik ga vandaag bedden verschonen, morgen vitrages wassen en ramen zemen, woensdag de keukenkastjes uitsoppen.
En dan misschien sávonds een wandeling of fiets tocht.
Ik geloof dat ik er weer zin in ga krijgen dank zij jullie.
Zo fijn he zo'n sprintje.

Daar is dit sprintje ook voor natuurlijk, om elkaar aan te steken met zin krijgen om ook extra te gaan bewegen!

Ik dacht ik deel ook een stukje van mijn verhaal want ik had drie jaar geleden echt niet kunnen bedenken dat ik het nu leuk vind om te gaan sporten en bewegen. En inderdaad kan het dan frustrerend zijn om andermans verhalen te lezen, terwijl het eigenlijk juist motiverend is. Dat merk ik nu wel, mijn mindset is veranderd en door de verhalen die ik hier lees wil ik ook meer stappen op een dag zetten. Want daar ben ik dan weer heel jaloers op hoe goed iedereen dat hier doet!

En het huis flink poetsen kost ook behoorlijk wat energie inderdaad. Wij doen dat met tweetjes op een zaterdagochtend. Krijg het er altijd behoorlijk warm van, vooral als ik moet dweilen haha. Pff..

Je moet dat soort momenten dan ook als sport/beweeg momenten zien en meetellen. En als je wandelen leuk vind dan zou ik toch wat vaker een wandeling inplannen of juist een keer een langere wandeling maken dan dat je iedere dag perse maar op die crosstrainer wil staan. Kan me voorstellen dat je hem graag wil gebruiken gezien je hem in huis hebt staan.. maar misschien is 1x in de week je er toe zetten een begin. En voor de rest maar wandelen als je wat beweging wil?

Het is lastig maar als je eenmaal meer beweegt en ook iets doet wat je leuk vind dan krijg je daar vanzelf meer energie van. Ik dacht eerst ook van.. ik ben altijd zo moe, zo weinig energie na een dag werken, hoe moet ik daarbij nog sporten??!! En nu heb ik toch veel meer energie en meer beweging dan eerst. Misschien dat voeding ook wel wat heeft bijgedragen daaraan bij mij.

Hopelijk kun je je weg er een beetje in vinden en het forum is er oa om steun te vinden. Want ieder heeft zo z'n verhaal. Ook ik ben hier om m'n verhaal kwijt te kunnen en dit sprintje helpt mij om me er aan te herinneren dat ik ook meer moet gaan bewegen wil ik m'n doelen behalen.

En ohja, een lekker opzwepend muziekje helpt ook goed om in beweging te komen. Ik heb enkele latin workout remixen van 130/140bpm op m'n MP3 gezet.. geeft mij weer motivatie om lekker mee te doen op de muziek.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 18 mei 2020 18:50    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Gisteren mezelf enorm zitten vervelen. Dus gewandeld naar de supermarkt voor enkele boodschappen.. en dan niet dichtstbijzijnde supermarkt.

M'n vriend was aan de Lego gegaan, maar ik had niet zo'n zin om te helpen. Ook geen zin in een sportles of nog een wandeling.. poh wat heb ik me verveeld. Want de klusjes zijn ook zowat allemaal gedaan in en rondom huis Rollende ogen

In de avond was mijn vriend aan het zoeken of de skeelers bij de Decathlon inmiddels weer op voorraad waren. Hij had natuurlijk gedacht:als jij goede skeelers hebt, dan kun je dat lekker gaan doen tegen de verveling.

En dat zette mij weer aan het denken, dat is niet eens zo'n slecht idee. Skeeleren was ik erg enthousiast over maar doordat die skeelers steeds uitverkocht zijn heb ik het laten varen. Dus gisteren een zoektocht gedaan naar skeelers.. dan maar niet het huismerk van de Decathlon maar een bekender en duurder merk. Al zit ik nog tussen twee soorten te twijfelen en vind ik het zo ontzettend duur. Zul je zien dat ik het even volhoudt en dan vind ik het zonde van het geld. Aan de andere kant wel een stok achter de deur om door te blijven gaan, en een echt skeeler merk heeft waarschijnlijk ook wel meer comfort dan huis tuin en keuken merk dat ik nu heb. Lastig!

Eerst nu maar eens een body pump les. Dan nog maar eens de skeelers gaan bekijken.

Hopelijk komt deze week m'n smartwatch binnen! Even afwachten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 18 mei 2020 19:03    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Bodypump les was weer pittig. Maar heb m'n enorme best gedaan. Was wel blij toen het afgelopen was haha.

Ik heb die avond nog skeelers besteld.. hopelijk passen ze ook, dat is nog afwachten. Als het mee zit heb ik ze morgen al en kan ik ze dit weekend testen.

M'n knie blessure wakkert weer wat verder aan. Bodypump en HIIT is te veel in een week merk ik. Moeilijk om me in te houden, maar hopelijk ga ik fanatiek aan het skeeleren om m'n conditie op te bouwen. En belast ik m'n knie dus minder dan tijdens een HIIT.

Vandaag een kleine wandeling gemaakt van circa een kilometer na het eten. Toch eventjes wat beweging gehad.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 19 mei 2020 20:39    
Vrouw Weeggegevens   Lizanx
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Keto

Reageer met quote
Goed bezig Logano, lekker actief.
Ik hoop dat je de skeelers snel ontvangt.
Heb je ook knie-, elleboog- en handbescherming erbij gekocht? Erg blij

Wat de vraag ook is ... het antwoord is altijd chocola!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 19 mei 2020 22:14    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Helaas! Ook deze skeelers weer veel te klein. Ik heb de maattabel van het merk erbij gehouden, mijn voet zelfs nog opgemeten zodat ik zeker de goede maat zou bestellen.. alleen een halve maat groter was nog op voorraad dus dan dacht ik zeker goed te zitten.

Maar helaas ze kunnen weer terug gestuurd worden en ik moet m'n zoektocht naar skeelers weer hervatten. Misschien morgen dan toch een rondje op m'n oude skeelers maken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 21 mei 2020 14:09    
Vrouw Weeggegevens   Lizanx
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Keto

Reageer met quote
Balen zeg Logano. Gelukkkig heb je je oude skeelers nog nu het mooi weer is. Iedereen lekker van de zon aan het genieten?

Wat de vraag ook is ... het antwoord is altijd chocola!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 21 mei 2020 15:38    
Vrouw Weeggegevens   Stevelina

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Logano dat is echt balen.

ja ik geniet zeker van de zon Lizanx maar de natuur wordt zo droog. Geschokt

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 21 mei 2020 18:08    
Vrouw Weeggegevens   Lunahlee
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Koolhydraat beperkt

Reageer met quote
ja heerlijk, gisteren helaas wel verbrand op de benen en zonne allergie kwam weer opsteken, hele benen onder de bulten, gelukkig is het nu al minder.

Moet hier nog in de tuin vandaag,beetje gras nog weg halen maar het is veel te droog. Even afwachten wat ik ga doen.

Fijne dag vandaag!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 22 mei 2020 6:31    
Vrouw Weeggegevens   Ine 61

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Wat was het gisteren heet maar was voorbereid.
Smorgens met de auto naar het nationaal park gegaan en daar ontbeten aan de picnicktafel aan een ven zo mooi en niemand te zien toen de wandeling hervat en daar kwamen de dag mensen steeds meer wandelaars en ruiters kwamen we tegen ruim de 10000 steps gehaald

Voor de hitte waren we al thuis Cool

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 22 mei 2020 7:08    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 21, 22, 23 ... 26, 27, 28  Volgende
Pagina 22 van 28