Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

extra bewegen

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 26, 27, 28  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Ine 61
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Goedzo stevelina 15 min crostrainen en dat 3 dagen wie weet worden het er 4 je houd ons toch wel op de hoogte
Vanmorgen weer iets meer dan 10000 steps de rest van de dag komt er niet veel meer bij eerst uitrusten en dan wat huishoudelijk werk

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 02 mei 2020 10:50    
Vrouw Weeggegevens   Lizanx
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Keto

Reageer met quote
Goed bezig allemaal zeg! Wauw Ine dat je s morgens al 10.000 stappen hebt gezet, dat is knap. Ik doe daar de hele dag over.
Ik lees net terug en heb er helemaal niet meer aan gedacht om mezelf te meten. Helaas heb ik 3 snoepdagen achter de rug. Waarom kan ik het niet gewoon bij 1 snoepdag houden.

Oh ja, en mijn slowcooker is binnen. Wat een GEWELDIG apparaat. Eergisteren gehaktballetjes gemaakt, gisteren hachee en vandaag groentensoep. Ik ben helemaal verliefd op mijn nieuwe pan.

Wat de vraag ook is ... het antwoord is altijd chocola!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 03 mei 2020 20:29    
Vrouw Weeggegevens   Stevelina

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Lizanx dat is het moeilijke van snoepen.
Ben je eenmaal begonnen lijkt het alsof alle remmen los zijn gegaan en dan is het moeilijk om weer te stoppen.
Maar ALS je eenmaal bent gestopt gaat het ook iedere dag weer makkelijker om ervan af te blijven.
Zet em op, je kunt het.
Dan meet je gewoon weer als het weer lukt om te stoppen met snoepen..
Fijn dat je pan je goed bevalt.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 04 mei 2020 8:49    
Vrouw Weeggegevens   Ine 61

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Goedemorgen,
Gaan we deze week weer veel bewegen dames, ik heb er zin mijn ramen moeten weer hoognodig gelapt trapje op trapje af, badkamer een beurt geven vanmorgen weinig gewandeld het stortregende daarom Nederland in beweging gedaan

Bij mij deze week maar 1 ons eraf

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 04 mei 2020 11:33    
Vrouw Weeggegevens   Lunahlee
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Koolhydraat beperkt

Reageer met quote
Hier deze week lekker vakantie. Vandaag even de tuin voor en achter gedaan, beddengoed heerlijk gewassen en buiten gehangen. Straks nog even stofzuigen en verder lekker niks doen. Dinsdag, woensdag en donderdag staan weer wandelingen op de planning

Fijne dag!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 04 mei 2020 11:48    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Stevelina hoe gaat het met crosstrainen?
En Ine is je huis weer spik en span?
Lunahlee een hele fijne vakantie. En het wordt mooi weer!
Lady Blue, hoe was je minifeestje zondag?

Vandaag heb ik ook een vrije dag. Ons bedrijf is dicht vanwege Bevrijdingsdag. Ik ga vandaag ook een wandeling maken en weer lekker koken, pulled pork op het menu. Fijne dag!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 05 mei 2020 8:48    
Vrouw Weeggegevens   Stevelina

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Ik sta deze week weinig op de crosstrainer, heb het druk. geen tijd dus.
Maar loop genoeg, dat scheelt.

Fijne week en tot volgende week weer.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 05 mei 2020 8:49    
Vrouw Weeggegevens   Logano
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Inderdaad een goede week om vakantie te hebben met het goede weer op komst!

Ik heb gisteren een halve vrije dag opgeofferd om mijn werk af te kunnen ronden. Voor mij weer een hoop stress minder en kan ik geruster beginnen met m'n nieuwe werkzaamheden in plaats van achter de feiten en planning aan lopen. In de middag samen met vriendlief aan de lego gezeten Lachen
Hij heet z'n lego van vroeger thuis opgehaald, gaat alle bouwwerken in elkaar zetten en dan weet hij nog wat van hem is en wat van zijn broertje is. Dan komt dat lego hier op zolder te staan voor in de toekomst. Wel leuk om mee te helpen met de lego. Alleen op de grond zittend en zoekend in een grote berg lego heb ik nu enorme spierpijn in m'n nek, polsen en een zere kont van het zitten op de vloer haha.

Vandaag ook de hele dag vrij vanwege bevrijdingsdag. Wat uitgeslapen, ontbeten en nu een bodypump workout doen. M'n vriend is een ronde gaan mountainbiken, zo zijn we allebei even sportief bezig geweest vandaag. Ik wil denk ik ook nog een ronde gaan wandelen.

Ik merk dat mijn ogen flink achteruit zijn gegaan nu ik al een aantal weken thuis moet werken. Je kunt niet echt ver weg kijken, waardoor ik nu in de verte minder scherp zie. Ook krijg ik steeds meer last van droge prik ogen. Ik zal wat vaker een wandeling moeten maken zodat ik weer ver kan kijken en m'n ogen weer tot rust kunnen komen dan alleen maar van dichtbij focussen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 05 mei 2020 11:15    
Vrouw Weeggegevens   Logano
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Met Bevrijdingsdag naar mijn ouders gewandeld en daar even in de tuin gezeten om bij te kletsen. Toen weer terug naar huis gewandeld. Goed voor zo'n 4km en even wat lekker beweging. M'n vriend voelde al gelijk met het wandelen dat ie flink spierpijn kreeg van z'n ronde mountainbiken. Voor hem was het wandelen dus iets minder ontspannend dan voor mij haha.

Gisteren iets minder actief geweest, vanavond weer een bodypump les volgen. Of misschien een HIIT training, ik twijfel nog een beetje waar ik goed aan doe.

Ik zie hier regelmatig voorbij komen dat er gestreefd wordt naar 10.000 stappen op een dag. Dat is voor mijn doen echt ontzettend veel, gezien ik een zittend beroep heb. Ik heb gisteren online een goedkope versie van een soort smart watch gekocht. Die ziet eruit als een normaal horloge en houdt o.a. je aantal stappen bij die je per dag zet. Ik ben dan toch benieuwd op hoeveel stappen ik gemiddeld per dag zit en misschien dat ik daardoor toch wat meer aanmoediging krijg om toch nog even een rondje te gaan wandelen in de avond.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 07 mei 2020 8:43    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Logano, ik heb sinds enkele weken ook een fitbit. Hij gaf net aan dat ik dit uur nog 80 stappen moest zetten, dus ik ben zojuist buiten naar de brievenbus gelopen en ik heb er dit uur weer 250 stappen opzitten. Ik heb m ingesteld op 9000 stappen per dag en dat lukt me meestal wel. Ook ik heb een zittend beroep en de meeste stappen zet ik als ik s avonds een rondje wandel. En het motiveert echt! Heb je ook een fitbit gekocht?

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 07 mei 2020 13:58    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 17, 18, 19 ... 26, 27, 28  Volgende
Pagina 18 van 28