Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

extra bewegen

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 26, 27, 28  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Stevelina
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Lizanx ik meet me altijd 1x per maand. Zo ook vandaag, 11 cm, kwijt. 7 cm, heupomvang en 4 cm taille. Ik ben er erg blij mee.
En 1.4 kilo eraf.

Logano, het kan inderdaad zijn dat je ergens niet tegen kunt, en dat je toch bent begonnen aan bewegen vind ik daarom best knap en begrijpelijk dat je na 20 min, opgegeven hebt. Fijn dat je goed hebt geslapen en dat het nu over is.

Fijn weekend allemaal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 mei 2020 7:47    
Vrouw Weeggegevens   Lady Blue
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Mooi resultaat Stevalina!

Logano, ik tel de calorieen ook af en toe eens, maar hier hetzelfde dit is altijd tijdelijk.

Stiekem baalde ik vanmorgen van het resultaat na 3x crosstrainen deze week had ik gehoopt op iets meer resultaat Schaam Schaam
Ik ga bijna elk weekend de mist in, dit moet toch echt eens gaan veranderen. Zit nu al bijna 6 weken in de 81....het wordt nu toch echt wel eens tijd om de 80 weer aan te tikken. En weer wat verder te zakken.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 mei 2020 8:03    
Vrouw Weeggegevens   Ine 61

Reageer met quote
Goede morgen,
De wonderbag heb ik al zo lang het gaart verder en houdt het zeker 7 uur warm, vroeger was mijn man veel onderweg en wist nooit Hoe laat hij thuis kwam ideaal ik heb ook nog een ouderwetse römertopf ook daarin gaan de vitamines niet verloren ik werk ook graag met de tajine maar de wonderbagg daar werk ik het liefst mee geen omkijken naar heeft geen energie nodig je kan opscheppen wanneer je wilt.

Meten is weten daar hebben jullie gelijk in

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 mei 2020 10:44    
Vrouw Weeggegevens   Ine 61

Reageer met quote
Vanmorgen een wandeling van 79 min 9.577 stappen gemaakt door het bos, na de regen heerlijk fris ik rook geen brandlucht meer van de grote brand,
Vandaag eten we bloemkool, aardappelen met een balletje gehakt ik heb nog wat soep en salade over voor tussen de middag en de aardbeien op een beschuitje voor bij de koffie de rest voor in de smootie de callorieen zouden wel niet zo veel zijn gisteren was het teveel dus vandaag compenseren.
Ben ook weer begonnen met Nederland in beweging niet iedere dag

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 mei 2020 10:49    
Vrouw Weeggegevens   Logano
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Ine 61 schreef:
Vanmorgen een wandeling van 79 min 9.577 stappen gemaakt door het bos, na de regen heerlijk fris ik rook geen brandlucht meer van de grote brand,
Vandaag eten we bloemkool, aardappelen met een balletje gehakt ik heb nog wat soep en salade over voor tussen de middag en de aardbeien op een beschuitje voor bij de koffie de rest voor in de smootie de callorieen zouden wel niet zo veel zijn gisteren was het teveel dus vandaag compenseren.
Ben ook weer begonnen met Nederland in beweging niet iedere dag

Hier ook aardappelen en een balletje gehakt op, maar dan met spinazie haha. Is toch altijd wel lekker.

Je hebt flink gewandeld hoor! En bijna gelijk je doel van 10.000 stappen gehaald. Met de dagelijkse bezigheden erbij zit je daar al zeker wel overheen. Goed bezig!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 mei 2020 21:34    

Reageer met quote
Lady Blue schreef:

Stiekem baalde ik vanmorgen van het resultaat na 3x crosstrainen deze week had ik gehoopt op iets meer resultaat Schaam Schaam
Ik ga bijna elk weekend de mist in, dit moet toch echt eens gaan veranderen. Zit nu al bijna 6 weken in de 81....het wordt nu toch echt wel eens tijd om de 80 weer aan te tikken. En weer wat verder te zakken.

Meet jij je zelf ook?
Misschioen zijn er wel cm, af ipv, gewicht.
Want spieren weegt zwaarder dan vet.
Ook ik heb dat altijd dat er { als ik meer sport} dat ik weinig ben afgevallen en dat er toch cm, af zijn.
Ga gewoon door, het komt goed...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 02 mei 2020 8:29    

Reageer met quote
Ine jij hebt veel gewandelt. Geschokt
Ben trots op je.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 02 mei 2020 8:30    
Vrouw Weeggegevens   Lady Blue
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Stevalina> Nee ik meet niet, maar is wel een goed idee om er een aan te schaffen. Gister avond mij niet laten verleiden door wat lekkers of een wijntje te nemen. Zat ook aan de aardappelen met gehaktbal en rode kool, heerlijk.

Vanavond worteltjes met kip uit een braadzak en gebakken aardappeltjes. Heb voor vanavond ook niets lekkers gehaald.

Zondag heb ik een mini feestje, dan even een dagje niet streng.

Goed weekend allen.

Ine61> knap zoveel lopen, doe het je niet na!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 02 mei 2020 9:04    

Reageer met quote
Lady Blue, wat je ook kunt doen [ doe ik tegenwoordig ook} is alleen 1 dag in het weekend iets plannen.
Mijn dag is zondags... Dan eet ik s'morgens een klein koekje bij de koffie en sávonds is er bijna altijd gebak waar ik ook van mee eet, zo blijft hert leuk, want het is volgens mij niet de bedoeling dat je nooit geen lekkers meer mag zodat je dan doorslaat naar de verkeerde kant en dat is niet de bedoeling, en op die manier heb je iets om naar uit te kijken en vanaf maandag ga ik weer 'streng"
Meten is leuk om te zien hoe je lichaam smaller wordt, en dat noteer ik altijd zodat ik kan zien hoeveel er af is.

Sterkte en geniet van het feestje..

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 02 mei 2020 9:24    

Reageer met quote
Heb weer 15 min, crosstrainen er op zitten. Zit me af te vragen of ik volgende week een dag erbij pak 4 ipv 3.
Het gaat goed , geen pijn deze keer.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 02 mei 2020 9:25    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 16, 17, 18 ... 26, 27, 28  Volgende
Pagina 17 van 28