Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

extra bewegen

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 26, 27, 28  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Lizanx
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Keto

Reageer met quote
Ine, ik moest ff Googlen wat een wonderbag is. Nooit van gehoord. Werkt dat goed?

Wat de vraag ook is ... het antwoord is altijd chocola!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 30 apr 2020 0:15    
Vrouw Weeggegevens   Ine 61
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Lizanx, snap dat je baalt vooral als jeje ook nog aan je eetpatroon houd en zwaarder wordt was je veel afgevallen hiervoor ?. Ik wil ook weer callorieen tellen maar denk dan weer weet waar aan het ligt en weet ongeveer wel hoeveel erin pizza, toastjes met zalm en olijven zit
Schaam Schaam Geschokt Geschokt schrikbarend maar houd het niet bij
Denk dat ik ook weer ga tellen dan heb ik een houvast ook is het dat ik thuis ben en meer achter de tv en pc zit .
Jij wilt je dagelijks niet meer wegen en ik ben net begonnen om juist vaker te wegen waarschijnlijk een kleine paniekreactie van mij dat ik sommige leuke zomer kleren niet meer aan kan

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 30 apr 2020 6:12    
Vrouw Weeggegevens   Lunahlee
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Koolhydraat beperkt

Reageer met quote
Goedemorgen,

Hier iemand die gestopt is met tellen van calorieën. Ik ben ook niet bewust bezig met afvallen maar ik blijf afvallen. Ik woog 2 keer per dag en nu nog maar 1x per week.

Ik moet ook zeggen dat ik aan het herstellen ben van een eetstoornis door te snel en heftig af te vallen in 2018. Toen ben ik in 4 maand van 111 kg naar 73 kg gegaan.

Fijne dag!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 30 apr 2020 6:32    
Vrouw Weeggegevens   Logano
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Soms kan dat calorieën tellen wel weer even een reminder zijn. Want je denkt dan wat bewuster na over wat je in je mond stopt.. en wat dat betekent voor je totale iname op een dag. Ik houd het iedere keer maar een tijdje vol omdat ik het behoorlijk wat tijd vind kosten. Ik gebruik de app nu nog wel eens om lekkere recepten in te vullen die we wat vaker eten. Heb ik daar ook een idee bij hoeveel calorieën het zijn. Ik heb ze ook opgeslagen dus kan dan ook makkelijk even terugkijken wat het ook al weer was.

Ik probeer me maar 1x in de week te wegen. En ik weet dat mijn weegschaal eigenlijk weinig zegt. Want toen ik met dat infrarood sporten bezig was dacht ik ook wel eens wat afgevallen te zijn en toen bleek dat ik m'n spieren aan het afbreken was. Wat juist niet de bedoeling was. Dat was dan even een domper. Zo'n weegschaal heb ik niet thuis dus zie nu alleen een getal dat niks zegt over de samenstelling. Wat eigenlijk meer zegt over je lijf dan alleen het totale getal.

Ik probeer eigenlijk de spiegel als meetinstrument aan te houden. Ik wil uiteindelijk tevreden zijn met wat oktin de spiegel zie. Leuke kleding aan kunnen zonder vanalles te moeten verbergen of wegstoppen. Me niet hoeven schamen maar zelfverzekerd over m'n lijf. Maar natuurlijk is het wel gemakkelijk om te bekijken of het getal op de weegschaal gedaald is ja of Nee. Eigenlijk wil ik mezelf weer meten, maar heb geen meetlint in huis.

Gisteren m'n nieuwe skeelers binnen gekomen.. ondanks ze al een maat groter besteld te hebben op hun advies waren ze eigenlijk nog net te klein. Ik zat met m'n teen eigenlijk alsnog tegen de buitenkant aan en kan dan toch maar beter een maat groter nemen. Helaas zijn ze nu niet meer verkrijgbaar Sip

Gisteren echt even een rotdag, stress en paniek betreft werk. Het is zo ontzettend druk en zo'n strakke planning die voor mij niet haalbaar is. Na m'n werkuren de computer afgesloten en ook de hele avond gesloopt geweest en nergens zin in. Dat wordt dus vanavond maar sporten. Hopelijk wil het dan wel lukken om mezelf er toe te zetten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 30 apr 2020 7:29    
Vrouw Weeggegevens   Stevelina

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Ik weeg me ook 1x per week.
Als ik het iedere dag zou doen wordt ik er niet goed van als er naar mijn zin te weinig af is en dan ga ik de fout in met snoepen zo van het helpt toch niet, ,,ik kan gerust iets pakken. Vandaar mijn besluit om het 1x per week te doen. Mijn omvang meten doe ik 1x per maand.

Lunahlee Geschokt wat veel kilo's in zo'n korte tijd.
Voelde je je er toen wel goed bij? Nee zeker?

Logano wat balen dat de skeelers nu nog te klein zijn.en dat grotere maten niet meer verkrijgbaar zijn. Huil huil

Heb er opnieuw 15 min, crosstrainen opzitten.

Fijne dag!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 30 apr 2020 8:32    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Vergeet mijn berichtje van gisterenavond. Vanmorgen was ik opeens ruim 2 kg lichter dan gisteren. Ik ben helemaal blij!! Het calorien tellen laat ik ff achterwege maar de weegschaal gaat wel een week achter slot en grendel. Heel herkenbaar Stevelina wat je schrijft over de weegschaal.

Dank je wel voor jullie steun en we gaan er weer tegenaan.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 30 apr 2020 9:12    
Vrouw Weeggegevens   Stevelina

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Lizanx Applaus goed zo, gewicht zegt soms niet altijd iets.
De darminhoud of vocht vast houden kunnen soms roet in het eten gooien, daarom kan ik je blijdschap goed voorstellen. Erg blij het lichaam is een heel complex iets.....
Meet jij jezelf ook wel eens?
Soms zijn er wel cm, af ipv, gewicht.

Ladyblue jij bent ook goed bezig zeg met de crosstrainer.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 30 apr 2020 9:19    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Vandaag wat over moeten werken om me morgen wat stress te besparen zo vlak voor het weekend. Tevens heb ik maandag een vrije dag ingepland, dus hopelijk hoef ik die dag niet alsnog aan de slag.

Door tandartscontrole en het overwerken pas laat klaar en geen zin in een lange body pump workout. Net een HIIT training gevolgd, maar na 20 minuten heb ik het opgegeven. Een hele lekkere maaltijd op met mais en kidneybonen.. vorige keer werd ik misselijk en volgende dag enorme buikpijn toen ik het at. Nu enorme steken in m'n onderbuik met vlagen. Misschien dat het dan toch aan die bonen of de mais ligt.. ?? In ieder geval kon ik het niet volhouden. Maar heb mezelf toch maar even in het zweet gewerkt, want zo'n interval training is best wel intens.

Nu lekker douchen. Hopelijk het weekend nog zin om een bodypump workout te volgen om het nog een beetje in te kunnen halen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 30 apr 2020 20:58    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Stevelina, goede vraag! Ik heb me een tijdje geleden inderdaad gemeten. Maar waar heb ik dat ook al weer opgeschreven. Ff zoeken morgen. Meet jij jezelf wel?
Haha, Logano, jij hebt een goede workout uitgezocht als je het na 20 minuten hebt moeten opgeven. Tja, die sporters op het filmpje nemen misschien wel een lange pauze tussen elke oefening haha, wie weet. Ik heb bij Basic Fit wel eens een intensieve, virtuele groeples gedaan die mijns inziens onmogelijk was qua uithoudingsvermogen. En ik was niet de enige op dat moment die dat dacht. Er waren meer sporters die de handdoek in de ring gooide haha.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 mei 2020 0:00    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Lizanx schreef:
Stevelina, goede vraag! Ik heb me een tijdje geleden inderdaad gemeten. Maar waar heb ik dat ook al weer opgeschreven. Ff zoeken morgen. Meet jij jezelf wel?
Haha, Logano, jij hebt een goede workout uitgezocht als je het na 20 minuten hebt moeten opgeven. Tja, die sporters op het filmpje nemen misschien wel een lange pauze tussen elke oefening haha, wie weet. Ik heb bij Basic Fit wel eens een intensieve, virtuele groeples gedaan die mijns inziens onmogelijk was qua uithoudingsvermogen. En ik was niet de enige op dat moment die dat dacht. Er waren meer sporters die de handdoek in de ring gooide haha.

Op zich was deze HIIT nog wel redelijk vol te houden. Er zaten ook alternatieve oefeningen bij voor als het toch iets te zwaar was. Maar met die oefeningen was je nog lekker bezig. Alleen door die enorme buikpijn heb ik het opgegeven. Gelukkig heeft goed slapen geholpen en heb ik er nu geen last meer van. In ieder geval geen kidneybonen meer voor mij Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 01 mei 2020 7:35    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 15, 16, 17 ... 26, 27, 28  Volgende
Pagina 16 van 28