Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

extra bewegen

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 26, 27, 28  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Stevelina
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Ine herkenbaar dat je iets gekocht hebt voor een ander maar dat je het uiteindelijk zelf op eet. Rollende ogen Gezonde snacks zijn inderdaad beter maar trekt niet altijd, meestal heb ik meer zin in iets ongezonds, maar dan eet ik toch iets gezonds en is het [ meestal] wel goed.

Logano leuk skeeleren, ik zie dat steeds vaker dat er mensen langs komen op skeelers.

Lizanx fijn nog een dagje vrij zodat je de kelder op kunt ruimen, zo kom je aan dingen toe waar je anders niet aan toe komt.
Klopt dat in noten veel cal. zitten maar meestal is het een klein handje.

Ik heb er 15 min, crosstrainen op zitten. Het is me weer gelukt, wil het opbouwen naar de 30 min, en dan van lieverlede de programma's doen wat er op zit.
Eerst bouw ik het op van 3x per week en dan steeds meer minuten tot ik het iedere dag doe.
Lopen doe ik genoeg op een dag en soms maak ik een wandeling extra.

Iedereen is goed bezig en dat blijft mij motiveren. Erg blij Ben daar zo blij mee.

Fijne dag allemaal!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 28 apr 2020 9:16    
Vrouw Weeggegevens   Logano
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Ine 61 schreef:
Hoi logano je schreef”””””””” Ik ben ergens begonnen waar ik in een infra rood cabine oefeningen moest nadoen van een filmpje. De instructrice deed ze voor, deed ze met je mee en hield je ook in de gaten of je ze goed uitvoerde. Naderhand nog even op de hometrainer en ik had een voldaan gevoel. “””””””

Heb je een eigen infraroodcabine of is dat zo,n speciale .Waar kan ik die filmpjes vinden, ik hoorde dat je daar vlugger vet door verbrande klopt dat,

Een fijne dag iedereen

Ik had me aangemeld bij een sportclub (als ik het zo kan noemen) waar je een aantal sessies koopt. Een sessie bestond uit half uurtje spieroefeningen in de infra rood cabine. Afhankelijk van aan welke zones je wilde werken werd er een programma voor je geselecteerd. Die oefeningen kun je niet zomaar op internet vinden. En naderhand nog 20 minuten fietsen in een infrarood cabine. Is flink warm, dus echt flink zweten.

Voor mij was het het eerste zetje tot beweging. Gezien ik niet te hard van stapel wilde lopen vanwege mijn blessures. Maar ik wilde toch resultaat zien. Sessies vond ik prijzig.. maar het was wel leuk. Ook zag ik na enige tijd wat resultaat en zaten m'n broeken beter. In totaal 16 cm afgeslankt, dat is dan het totaal van je armen, benen en buik.

Maar als je het strikte koolhydraatarme diieet volgt wat ze je aanpraten, hun eiwitrijke product gebruikt en detox dagen in last waar je alleen maar soep mag.. tja dan zie je meer resultaat. Maar dan zou ik zonder die cabine ook veel afvallen en afslanken.

Dus het heeft voor mij wel iets geholpen zonder dat ik me echt aan een strikt dieet houdt wat ze je adviseren. Ik had nog moeite met een normaal eetpatroon dus daarom dat ik geen dieet volgde. Maar ik ben er hierdoor achter gekomen dat iets van groepslessen voor mij beter zou zijn dan op eigen houtje willen gaan bewegen.

Maar of je er dus mega veel van afslankt.. waarschijnlijk als je dus een koolhydraatarm dieet volgt en eiwitshakes gebruikt etc.. dan zal het vast snel gaan. Maar of de infrarood dan veel doet betwijfel ik haha.

Maar ondanks dat, ik ben dus totaal 16 cm verloren
Hun verwachting was dat dit zo'n 20 cm zou zijn met het aantal sessies dat ik had. Ik ben zo'n 1,5 kg vet verloren. Mijn probleem was dat ik ook spiermassa aan het verbranden was op een gegeven moment terwijl je dat wil opbouwen. Dus dan moet je die dure shakes van hun kopen. Maar daar had ik eigenlijk geen zin in.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 28 apr 2020 11:53    
Vrouw Weeggegevens   Lady Blue
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik heb ook actie ondernomen, ik heb een crosstrainer op zolder gezet. En net een programma gedaan van 20 min. Erg blij
Vanaf vandaag wil ik elke dag een training doen.
Trots

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 28 apr 2020 18:00    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Lady Blue schreef:
Ik heb ook actie ondernomen, ik heb een crosstrainer op zolder gezet. En net een programma gedaan van 20 min. Erg blij
Vanaf vandaag wil ik elke dag een training doen.
Trots

Dan is het toch maar handig dat je lekker thuis moet sporten. Die 20 minuten zijn voorbij voordat je er erg in hebt. Goed bezig joh!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 28 apr 2020 19:04    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Lizanx schreef:
Stevelina, je hebt een goede vervanging gevonden voor de avondsnacks. Let wel op de noten, hier zitten veel calorien in.
Logano, jij bent lekker aan het bewegen. Hier zal ik de skeelers ook eens afstoffen. Lang geleden dat ik geskeelerd heb.
Ina heb je genoten van de pizza? Nu weer schouders eronder en door!

Ik ben nog lekker een dagje vrij. Ik ga zometeen mijn kelder eens opruimen en kijken wat er weg kan of op moet. Gisteren aten we stamppot van Chinese kool maar dat was niet zo’n succes. Nog ff iets bedenken voor het eten van vanavond. Fijne dinsdag! [/b]

Skeeler weer is het de komende dagen niet echt helaas. Maar wie weet klaart het snel weer wat op. Ik moest de eerste keer weer op skeelers flink wennen hoor, haha. Ik wilde vooral rechtop staan, maar je moet juist naar voren blijven leunen. M'n rugspieren hadden het er maar zwaar mee. Ofwel juist een goede oefening dus, want hieruit bleek dus dat die spieren ook verzwakt waren.

Ik heb ook wel eens iets bedacht te eten wat dan super lekker klinkt. En eenmaal op het bord valt het tegen.. zit m'n vriend me alweer aan te kijken van waar heb je dit recept dan vandaan Rollende ogen ahja weet je ook gelijk weer dat je dat in de toekomst niet meer hoeft te maken. Voor het zelfde geld was het misschien juist super lekker. Blijven proberen met nieuwe gerechten Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 28 apr 2020 19:09    
Vrouw Weeggegevens   Lizanx
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Keto

Reageer met quote
Hahaha, herkenbaar Logano.
Ook ik probeer van alles te maken zonder koolhydraten. En dat resulteert wel eens in een complete mislukking haha.
Trouwens, ik wil voor moederdag een slowcooker vragen aan mijn kids. Kan er in ieder geval niets meer aanbranden, hoop ik.

Iemand hier ervaring met een slowcooker?

Wat de vraag ook is ... het antwoord is altijd chocola!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 28 apr 2020 23:29    
Vrouw Weeggegevens   Ine 61

Reageer met quote
Logano ik heb idd genoten van mijn pizza onderuitgezakt bij de tv met een rood wijntje af en toe dat moet kunnen ze zeggen toch 80/20 maar ik betrap me erop dat deze verhouding niet klopt bij mij daarom zelf aan de rem getrokken en begonnen met zoals je zegt de schouders eronder zetten.

Bedankt voor je uitleg over de infraroodcabine ik heb er zelf een al zeker 20 jaar als het niet meer is, mijn man gaat er vaak in en ik als ik pijn aan mijn onderrug heb ik keek op internet maar waar jij over praat ziet er heel anders uit meerdere personen en ruimte, ik vind het veel 16 cm minder in omvang dat je verloren bent en het is leuk met meerdere personen afvallen. Vandaag probeer ik de 10.000 steps te halen gisteren is het me niet gelukt nml 8.438 ik moet doorzetten want gisteren de rest van de zomerkleren in de kast gehangen een gedeelte weer terug in de doos die ik niet aan kon en die te strak zijn opgehangen in de hoop dat ik ze toch nog aan kan

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 29 apr 2020 8:11    
Vrouw Weeggegevens   Ine 61

Reageer met quote
Lizanx, ik heb geen ervaring met een slowcooker ik heb een wonderbagg

Ladyblue, is het je weer gelukt de 20 min crostrainen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 29 apr 2020 8:14    
Vrouw Weeggegevens   Lady Blue
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ine 62> ja 30 minuten vandaag. Echt lekker ff zweten.

Lizanx> ik heb ook geen slowcooker.
Maar wel een snelkookpan ook fijn om mee te werken.
Had van het weekend voor het eerst hachee gemaakt.
Was goed gelukt, mijn man en kinderen vonden het ook lekker haha

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 29 apr 2020 18:49    
Vrouw Weeggegevens   Lizanx
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Keto

Reageer met quote
Jaja, ik heb er 1 besteld, een slowcooker. Ik laat jullie binnenkort weten of het een aanrader is, of niet.

En ik baal, ik houd me netjes aan mijn eetpatroon maar ben toch zwaarder geworden deze week. Ik vraag me af of ik nu gewoon moet doorgaan zoals ik al lang doe of toch mijn calorien de komende tijd moet gaan tellen. Ook wil ik na morgen eens een hele week mezelf niet wegen. Ik merk dat het getal op de weegschaal teveel invoed heeft op mijn gevoel.

Wat de vraag ook is ... het antwoord is altijd chocola!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 30 apr 2020 0:13    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 14, 15, 16 ... 26, 27, 28  Volgende
Pagina 15 van 28