Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

extra bewegen

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 26, 27, 28  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Lizanx
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Keto

Reageer met quote
Logano, ik heb inderdaad een voldaan gevoel als ik heb hardgelopen. Maar mijn hobby zal het nooit worden. Wat netjes trouwens van de sportschool dat je een barbell kunt lenen. Ik heb er 3 weken geleden zelf 1 gekocht. En zo’n bodypumples via YouTube vind ik dan weer wel leuk om te doen.

Wat de vraag ook is ... het antwoord is altijd chocola!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 22 apr 2020 14:08    
Vrouw Weeggegevens   Lady Blue
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ik zit eindelijk weer op de goede weg.
Vroeger was ik best sportief, tegenwoordig weet ik niet waar ik de motivatie vandaan moet halen om te gaan sporten.
Alleen sporten en hardlopen vind ik vreselijk saai en hou ik dus niet vol.. ja 3 weken ongeveer Schaam Schaam

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 22 apr 2020 16:01    
Vrouw Weeggegevens   Logano
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Lady Blue schreef:
Ik zit eindelijk weer op de goede weg.
Vroeger was ik best sportief, tegenwoordig weet ik niet waar ik de motivatie vandaan moet halen om te gaan sporten.
Alleen sporten en hardlopen vind ik vreselijk saai en hou ik dus niet vol.. ja 3 weken ongeveer Schaam Schaam

ja dat is ook niet gemakkelijk! Ik heb ooit jaren geleden veel hardgelopen samen met een vriendin. Ook al hadden we beide geen zin, we gingen toch voor elkaar zeg maar. Dus we gingen in weer en wind 2x in de week hardlopen. Beide op ons eigen tempo, dus eigenlijk liep je alsnog alleen soms, en we hadden onze eigen muziek in voor het tempo. Maar je had dan wel een stok achter de deur. Toen ze een blessure kreeg en ik alleen moest zwakte het ook af.

Een half jaar geleden ben ik begonnen met sporten. Ik wilde eigenlijk hardlopen, maar dat gaat gewoon niet. Ik moest van mezelf iets aan beweging gaan doen, want ik zat ik zak en as betreft mijn uiterlijk. Maarja ik doe er niets aan, zit de hele dag op een stoel en na het werk zit ik in de bank. Ik ben ergens begonnen waar ik in een infra rood cabine oefeningen moest nadoen van een filmpje. De instructrice deed ze voor, deed ze met je mee en hield je ook in de gaten of je ze goed uitvoerde. Naderhand nog even op de hometrainer en ik had een voldaan gevoel.

Ik vond het heel moeilijk om 1x in de week te gaan. Ik had het in m'n hoofd te druk met andere dingen zoals de was die nog gestreken moest worden of ik moest in huis nog iets poetsen.. maar ik maakte het achteraf mezelf allemaal te druk in m'n hoofd. Op een gegeven moment kreeg ik meer energie door het sporten, ook vond ik de sportsessie leuk. Naderhand wat spierpijn en je merkte de vooruitgang. Na een tijdje dus 2x in de week sporten en ik merkte eigenlijk hoe vaker ik nu sport.. hoe meer energie ik heb om nog meer te willen gaan doen.

Ik pas wel op vanwege m'n blessures, maar een wandeling of nu met dit goede weer gaan skeeleren om die energie kwijt te kunnen is ook hartstikke goed natuurlijk.

Ik ben na dat infra rood sporten begonnen bij een sportschool bij mij in de buurt waar ze groepslessen doen. Allerlei lessen die je onbeperkt kan volgen, en nu in deze tijd hebben ze die online gezet zodat je vanuit huis mee kan doen. Super enthousiaste instructrices waardoor het ook leuk is om te doen. Ik had graag gewillen dat ik me jaren geleden hier had ingeschreven, want dit vind ik leuk en wil ik graag doen. En dat zorgt er echt voor dat het bewegen, gaan sporten, goed vol te houden is.

Nu in deze tijd is het natuurlijk wel lastig om uit te testen wat bij jou past en wat je leuk vind. Hopelijk kunnen de sportgelegenheden over een tijdje weer open zodat je wat proeflessen kan nemen ergens.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 22 apr 2020 21:07    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Lizanx schreef:
Logano, ik heb inderdaad een voldaan gevoel als ik heb hardgelopen. Maar mijn hobby zal het nooit worden. Wat netjes trouwens van de sportschool dat je een barbell kunt lenen. Ik heb er 3 weken geleden zelf 1 gekocht. En zo’n bodypumples via YouTube vind ik dan weer wel leuk om te doen.

Toestraks de stang opgehaald met twee lichte gewichtjes. Ik heb door RSI klachten totaal geen armspieren meer, dus dit was al behoorlijk heftig voor mij haha. Heb net een leuke workout erop zitten en kijk echt al weer uit naar de volgende. Had gehoopt dat ik dit inderdaad leuk zou vinden met die gewichten enzo, en gelukkig is dat ook zo.

Inderdaad heel fijn dat je de attributen mag lenen. Eigenlijk maar voor 2 weken, maar ik kreeg vandaag te horen dat het niet zo storm liep en ze nog voldoende voorraad van alles hadden. Dus ik mag hem zo lang lenen als ik wil, tenzij ze hem toch weer terug willen uiteraard. Voorlopig kan ik even vooruit Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 22 apr 2020 21:09    
Vrouw Weeggegevens   Stevelina
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Ik begin me iets fijner te voelen gelukkig.
Daarom wil ik rustig aan weer beginnen met wat wandelen en misschien vanavond een stukje fietsen.
Net wat Logano zegt, hoe meer je "sport" hoe meer energie ik krijg en dus ook meer zin om in huis wat te gaan doen. Dat merk ik goed dat ik me veel fitter voel na te zijn gaan bewegen in de vorm van crosstrainen, fietsen of wandelen.

Fijne dag en geniet van de zon.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 23 apr 2020 9:13    
Vrouw Weeggegevens   Aila30
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Lang weggeweest van de weegclub, toch maar weer eens besloten in een sprintje te stappen. Ik heb deze gekozen omdat Logano er ook aan meedoet Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 23 apr 2020 14:03    
Vrouw Weeggegevens   Stevelina

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Welkom alia.

ik heb vandaag weer 6 km, gelopen.
En vanavond 15 km, gefietst.

Laatst aangepast door Stevelina op do 23 apr 2020 20:30, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 23 apr 2020 18:04    
Vrouw Weeggegevens   Lunahlee
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Koolhydraat beperkt

Reageer met quote
Welkom!

Hier vandaag gewerkt druk bezig geweest in de tuin. Voor het huis druk bezig met gras uithalen Rollende ogen wat een zwaar werk... en achter thuis onkruid tussen de tegels weg.

Morgen weer verder met het gras. Dit weekend staan er weer wandelingen op de planning.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 23 apr 2020 19:26    
Vrouw Weeggegevens   Lizanx
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Keto

Reageer met quote
Dat is ook flink sporten Lunahlee.
Vanmiddag heb ik een stukje taart op.
Normaal gesproken zou deze dag dan verpest zijn en zou ik de rest van de dag gaan snoepen. Maar omdat ik vanmorgen zo blij was op de weegschaal ben ik na de taart een stukje gaan hardlopen. Voelt erg goed moet ik zeggen.

Wat de vraag ook is ... het antwoord is altijd chocola!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 23 apr 2020 20:39    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Lizanx schreef:
Dat is ook flink sporten Lunahlee.
Vanmiddag heb ik een stukje taart op.
Normaal gesproken zou deze dag dan verpest zijn en zou ik de rest van de dag gaan snoepen. Maar omdat ik vanmorgen zo blij was op de weegschaal ben ik na de taart een stukje gaan hardlopen. Voelt erg goed moet ik zeggen.

Dat klinkt als een overwinning! Erg blij Daar kan je extra trots op zijn, en dat zal inderdaad erg goed gevoeld hebben. Toppie !

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 24 apr 2020 8:00    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 26, 27, 28  Volgende
Pagina 13 van 28