Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Extra bewegen lente

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 17, 18, 19  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   CrazyMoon
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hier gaat het weer de goede kant op gelukkig.
Wilde morgen weer lekker gaan wandelen, maar nu kregen we vandaag bericht dat onze zoon in contact is geweest met een klasgenootje die positief is getest, dus direct vanmiddag laten testen (dag 5) en nu zitten we te wachten op de uitslag. Hopelijk hebben we die morgenochtend binnen zodat hij gewoon weer naar school kan.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 16 mei 2021 18:48    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Gisteravond al de uitslag, negatief, Dus hij kon vanmorgen gewoon naar school en ik heb eindelijk weer bijna 5km gelopen. Met stapjes ga ik weer richting de 10km.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 17 mei 2021 12:23    
Vrouw Weeggegevens   Lady Blue
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Na ruim een week vakantie met mijn man en onze kids 2 kg erbij.... toch wel even balen. Ook veel moeite om de draad weer op te pakken. Dus hierbij geef ik mezelf even een schop onder de kont.
Wel ontzettend lekker gehad even eruit, dat is natuurlijk ook wel wat waard. Maar nu is het weer klaar met al het lekkers.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 21 mei 2021 5:05    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Lastig om dan weer het ritme terug te krijgen he Lady Blue, herkenbaar Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 21 mei 2021 19:24    
Vrouw Weeggegevens   anbe
Weegclubfan voor het leven

Reageer met quote
T extra bewegen wordt mooi beloond t is maar 25 minuten fietsen. of wandelen. en goed op voeding letten maar wel mooi alle vakjes groen. blij mee. fijn Pinsterweekend allemaal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 21 mei 2021 19:42    
Vrouw Weeggegevens   lisa30
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Hier weer flink aan het bewegen.
Vrijdag 7,5 km na het avondeten.
Gisteren 14km op een stevig tempo.

Ik hoop zo hard dat de schijn eens zal schijnen.
We plannen onze wandelingen op basis van het weerbericht.
Vorige week zondag toch misrekening... na 5 minuten moeten terugkeren, een stortbui, dwars door onze kleren...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 24 mei 2021 9:50    
Vrouw Weeggegevens   anbe

Reageer met quote
Mooi kan misschien de sprint net halen de 100 procent. Succes allemaal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 27 mei 2021 11:09    
Vrouw Weeggegevens   Logano
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Hier helaas nog veel pijn en dat hakt er vooral mentaal in. Want het is ontzettend moeilijk om er gewoon even niet aan te denken. En vooral moeilijk om de opgebouwde frustratie niet te uiten naar de mensen om me heen die me juist lief hebben en er totaal niets aan kunnen doen.

Verschillende oefeningen gedaan en telkens lijkt het wat te helpen, maar vaak na een paar dagen weer terug bij af.

Sinds vorige week weer een volledige bodypump les gevolgd maar dan de squats en lunges met lichter gewicht en vooral focussen op goede houding. Dat is nu belangrijker dan lekker zwaar willen trainen en perse willen oppakken waar ik geëindigd was.
Armen kan ik nog wel steeds flink trainen. Zojuist een les terug gekeken van vorig jaar rond deze periode. Een super enthousiaste les en met dit lekkere weer van vandaag kreeg ik (gelukkig!) weer veel zin om lekker te sporten en weer zin in bodypump. De afgelopen maanden was dat behoorlijk afgezwakt en was sporten en bewegen echt een stap te ver. Ik ben blij dat ik het nu weer leuk begin te vinden ondanks alles Erg blij

Ik had mezelf voorgenomen om deze week al het aantal keer sporten op te krikken maar daar heb ik mezelf niet toe kunnen zetten. Vanaf volgende week mogen we weer lessen volgen bij de sportschool, buiten. En met dit lekkere weer wat er aan zit te komen is dat helemaal niet erg om lekker buiten bezig te zijn! Omdat er maar een maximaal aantal mensen de les mogen volgen moet je jezelf steeds inschrijven. Ik heb dat voor komende week alvast gedaan, heb ik gelijk een stok achter de deur. En zo'n groepsles is altijd leuker dan thuis en vaak geef je toch net wat sneller op. Dat was vooral bij mij de laatste tijd het geval met zo'n negatieve mindset.

Afgelopen week weer wat nieuwe oefeningen gevonden voor de spieren in mijn bil/heup waarvan ik denk dat dit misschien nog eens de laatste oplossing zou kunnen zijn. Dus voorzichtig trainen, iedere dag een aantal herhalingen doen zo tussendoor en kijken of het een positief effect heeft om deze spieren aan te sterken.

Mocht het alsnog niet helpen, dan toch maar naar de huisarts. Bespreken wat de fysio me aan tips heeft meegegeven. Hopelijk kan mijn huisarts er iets mee. Maar heb er een hard hoofd in. Misschien dat ik daarom ook nog steeds niet geweest ben en zelf eerst een en ander wil proberen.

Morgen een drukke dag voor de boeg. En voor de rest ga ik zoveel mogelijk genieten van het lekkere weer. Eindelijk in de tuin in de loungeset kunnen relaxen.

Ik probeer ondanks de pijn toch zoveel mogelijk te genieten. Wel heb ik gemerkt dat het snoepen en snacken veel is toegenomen de afgelopen weken/maanden. Maar hopelijk nu ik een stok achter de deur heb om actief weer te gaan sporten in de week heb ik zo de goede mindset weer terug zodat er weer wat centimeters af gaan. Voor komende week ook weer wat beter gelet op de boodschappen voor de lunch thuis. Eiwitrijk, vezelrijk en morgen naar de markt lekker veel groenten inslaan. Even en gezonde week om in de flow te raken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 28 mei 2021 20:02    
Vrouw Weeggegevens   tantezus
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Ach Logano het valt ook niet mee met jou. aai
Balen dat je pijn weer helemaal terug is, vind je dapper dat je ondanks die pijn toch steeds weer probeer te sporten.
Ik wens je heel veel sterkte en geduld toe.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 29 mei 2021 18:09    
Vrouw Weeggegevens   shakena

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Gister dan toch naar de oogheelkubde geweest,
Opticien had me door gestuurd.
Linkeroog is flink slechter geworden.
Gister allerlei testen gehad.maar kan niet goed de oorzaak vinden.
Ze zegt het is heel goed dat je bent gekomen..het is nu maar inschatten hie het komt.
Staar, door de val van Januari, suiker.
Naar mijn weten heb ik geen suiker,
Nu moet ik 16 juni terug voor een gezichtsveld onderzoek.
Dan kijk je door een soort kokertje en dan moet je licht flitsen zien en als je die ziet moet je op een knop drukken.
Als dat goed is, wil ze toch een staar ok doen en het vuil van m'n lens afhalen.
Zit ook littekenweefsel op m'n oog.
Ze vind het maar vreemd, en ik nog meer hahah.

Afwachten maar weer

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 02 jun 2021 11:37    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 17, 18, 19  Volgende
Pagina 18 van 19