Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Extra bewegen lente

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 17, 18, 19  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Logano
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@kenza: Alle beetjes helpen natuurlijk. En kilo's afvallen in een week tijd is natuurlijk ook niet echt reëel. Dus wat dat betreft een mooi resultaat geboekt afgelopen week!
Dat wordt inderdaad wel weer wennen na 2 weken zo lekker uitslapen. Ahja, de eerste dag doet het zeer en daarna zit je al gauw weer in het normale ritme. Komt goed! En ook het weer wordt weer wat beter de komende week, dus dat maakt ons vast wel weer actiever!

@ Beuntje: Dat is nog eens een intensieve dag geweest, hardlopen en daarna nog tennissen. Die avond heb je vast lekker kunnen slapen denk ik haha.

@Shakena: Dat is niet zo mooi dat je jezelf niet zo fit voelt. Klinkt erg vervelend Sip In ieder geval toch prettig om te weten dat je man geen corona heeft. Je weet het maar nooit in deze tijden.

@Ine 61: Goed bezig hoor met de 10000stappen per dag. Ik vind dat echt moeilijk om dat te behalen met mijn zittend beroep.
Bellicon moest ik even opzoeken, wist niet wat het was. Volg je dan bepaalde oefeningen van bijvoorbeeld een youtube filmpje, of improviseer je zelf ?

@Firegirl: Zou willen dat ik mezelf ook zo kon zetten tot 2x HIIT in de week. Wel effectief voor de conditie en het afvallen, maar voor mij echt nog te intens haha. Succes met de doelen Erg blij

---
Afgelopen week heb ik veel eetbuien gehad. Zit even niet lekker in mijn vel, slaap niet zo goed vanwege de blessure die me wakker houdt en daardoor geen positieve energie om me ergens toe te zetten. Ook merkte ik dat ik een erg down gevoel had de dag voordat ik op het werk een vergadering zou hebben. De voorvallen van de afgelopen maanden zitten mij nog steeds dwars Rollende ogen

Ondanks dat het allemaal niet zo lekker loopt en ik daardoor meer snoep en onregelmatig eet geeft de weegschaal een kilo minder aan. Maar of dat zo blijft als volgende week weer wat beter gaat weet ik niet. Ik geloof niet zo dat dit blijvend is, en misschien alleen wat vocht. Voel me ook wat minder opgeblazen dan anders.
Mezelf opmeten wil ik nog niet doen, daar wacht ik nog een paar weken mee als het een tijdje achter elkaar goed blijft gaan.

Ahja. Woensdag was ik vastberaden om nog te gaan sporten op zolder. De live les die werd gegeven was me te laat, dus dan maar een eerdere les terug kijken. Maar uiteindelijk had ik er totaal geen zin in. Mijn vriend zat al te lachen.. wat wil je nu dat ik zeg? Groot gelijk? .. want daarvoor was ik vastberaden van ik heb geen zin maar ik doe het toch maar. En nog geen minuut later was ik er helemaal klaar mee.

Uiteindelijk mezelf me-time gegeven en een relax avond gehad. Ook was ik die dag even niet helemaal mezelf doordat ik best wat na-pijn had van de fysio. Die was donderdag gelukkig al een heel stuk minder en dan ben ik gelijk weer een stuk gezelliger en meer mezelf.

Vanavond in ieder geval bodypump, vaste prik op de vrijdagavond.
In het weekend zal ik niet echt meer iets aan sporten doen.

Hopelijk blijven de voorspellingen voor volgende week goed en kan ik nog eens gaan skeeleren.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 apr 2021 12:23    
Vrouw Weeggegevens   CrazyMoon
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Deze week heb ik elke dag meer dan 10km gelopen. Behalve vandaag, jongste is verkouden en mocht niet naar school. Dus vanmorgen samen een stukje gefietst.

Verder ging het na vorig weekend weer de verkeerde kant op. Dinsdag woog ik 76,2 en dacht, Nee, stop!
Begonnen met intermittend fasting en vanmorgen dus een mooi groen vakje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 apr 2021 12:30    
Vrouw Weeggegevens   firegirl
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
@Logano. Het klinkt moeilijker dan het is hoor. Ik doe het met behulp van Youtube. Heb nu een mooie gevonden. Erg lastig en niet vol te houden haha, maar ik doe wat ik kan en ik weet dat het over een paar weekjes beter gaat. Er zijn ook simpeleren, maar ik daag mezelf graag uit. Je kunt altijd een makkelijkere pakken.

Verder klinkt het heftig meid. Me-time hebben we ook allemaal af en toe nodig en moet je jezelf af en toe gunnen, maar soms hebben we juist een schop onder ons achterste nodig Rollende ogen . Ik vind die balans zelf ook heel lastig!
Succes met je bodypump!

@CrazyMoon. Tref ik je hier ook! Haha. Ik ben al druk aan het kijken naar dat intermittent fasting. Ben benieuwd!

Kijk hier voor mijn eetdagboekje:
http://www.weegclub.nl/forum/dagboekje-firegirl-nog-eventjes-t22014.html

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 apr 2021 13:11    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Deze week zelf alleen dus veel gelopen, had geen energie om er nog een workout bij te doen. Volgende week wil ik dat wel weer doen, bovenlichaam en armspieren.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 16 apr 2021 13:40    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Gisteren na mijn werk nog een HIT training gedaan, was best zwaar, maar voelde goed. Nu wat spierpijn, maar ook dat voelt best goed haha.

Morgen wil ik een stuk gaan wandelen. Jullie sportieve plannen voor het weekend?

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 17 apr 2021 10:37    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Weekend is bij mij juist altijd een lui weekend Lachen
Kinderen spelen buiten, en ik doe vaak wel wat huishoudelijke taken. Maar lang wandelen of een workout doe ik altijd doordeweeks.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 17 apr 2021 11:04    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
CrazyMoon schreef:
Weekend is bij mij juist altijd een lui weekend Lachen
Kinderen spelen buiten, en ik doe vaak wel wat huishoudelijke taken. Maar lang wandelen of een workout doe ik altijd doordeweeks.

Hier ook wel lui, maar even een snelle workout of wandelen heb ik dan juist tijd voor haha.

Geniet van jullie weekend!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 18 apr 2021 12:24    
Vrouw Weeggegevens   lisa30
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Dag dames

Twee wat moeilijkere weken achter de rug.
Gisteren dan een wandeling gemaakt van 14,5km.
Het deed echt goed om buiten te zijn. Ik was zelfs verbrand in mijn gezicht. Dus vanaf nu beginnen smeren als ik een wandeling maak.

Vandaag terug aan het werk na bijna drie weken.
Ik voel dat de mindset er weer helemaal is. Net even geteld en met deze week erbij is het nog 11 weken werken voor ik twee maand verlof heb. Dus moet ik er nu voor gaan! Cool Cool
Vanmorgen alvast gestart met mijn proteïne shake. Yes we can! Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 apr 2021 7:43    
Vrouw Weeggegevens   shakena
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Ooo man,man, man
Sorrie ik word hier toch ff niet goed van
Ben weer een beetje gaan sporten na m'n benauwdheid.
Ben ik vanmorgen m'n schuur aan het opruimen valt er zo.n stalen plank houder op m'n 4 de teentje. AUW
Denk dat is straks weer over, lopen gaat niet echt lekker denk zal maar ff kijken is het teentje blauw en dik kan het wel buigen maar dat is niet geheel pijnloos.
Dus nu zitten er 2 tenen aan elkaar getapt.
Pfff sorrie maar word gier toch ff niet goed van

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 19 apr 2021 17:10    
Vrouw Weeggegevens   Ine 61

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Logano,
Bij de bellicon zat er een cd en beschrijving bij toen ik hem kocht, in het begin ongeveer 10 jaar geleden heb ik op YouTube een workout van een tweeling gevolg zo leuk ieder een eigen bellicon en samen zo mooi gelijk springen,maar pittig, nu doe ik het voornamelijk om de gewrichten soepel te houden ik wordt al een dagje ouder Lachen

Wat een pech shakena, waarschijnlijk is je teen gekneusd erg pijnlijk hoor beterschap.

Lisa tjeetje wat veel 14,5 km, twee maand verlof wat een mooi vooruitzicht

Crazymoon
Wat wandel je veel 10 km per dag

Vanmorgen mijn ommetje van 30 min gedaan, de zon schijnt al volop het beloofd een mooie dag te worden net als gisteren ik was ook een beetje verbrand ondanks dat ik me ingesmeerd had. Kan niet veel doen ik heb een slijmbeursontsteking een beetje wandelen maar ik heb zo,n zin om in de tuin te werken komt wel weer het gaat beter en ook weer redelijk geslapen.

Een fijne dag

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 21 apr 2021 7:17    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 17, 18, 19  Volgende
Pagina 14 van 19