Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

extra bewegen deel 2

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 20, 21, 22  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Stevelina
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Wat zijn jullie toch goed bezig zeg.
wil ook graag,maar voel me zo moe. Rollende ogen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 16 jun 2020 11:03    
Vrouw Weeggegevens   Logano
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Jildou wat knap dat je zo vroeg al gaat hardlopen. En je hebt er toch een goed tempo inzitten als ik het zo lees! Zou wel willen dat ik het kon, lekker vroeg op om te sporten en daarna naar het werk. Dan heb je in ieder geval de hele dag een goed gevoel lijkt me!

Helaas is het de laatste tijd al een enorme strijd om m'n bed uit te komen en begin ik maar wat later met werken (is bij ons flexibel, als je maar 8uur op een dag maakt).

Vandaag was echt vermoeiend, die slechte nachten eisten vandaag z'n tol. M'n vriend gaf aan dat ik toch maar even rust moest nemen met m'n knie. Eigenlijk was dat niet het geen wat ik wilde horen, maar misschien dat ik dan weer beter slaap. Later op de dag bedacht ik me ook dat ik misschien de Squats en lunges bij het bodypumpen maar moet laten, maar dat ik wel gewoon de oefeningen voor m'n arm en buikspieren kan doen om toch in beweging te blijven. En dan bouw ik nog wat kracht op voor alleen m'n bovenlijf. Misschien is skeeleren nu wel genoeg workout voor m'n benen.

Moeilijk.. en niet leuk! Sip Maar ik ga er het beste van proberen te maken zodat ik het ritme van sporten nu niet ineens last vallen. Dit moet er nu lekker in blijven. Ik ga ook de fysio oefeningen nog eens opzoeken.. dan kan ik die doen ipv de Squats en lunges. En zo ie zo dat ik de oefeningen beter moet oppakken regelmatig moet herhalen.

Nu ga ik denk een dutje op de bank doen. Normaal ben ik daar helemaal niet van en ga ik liever vroeger naar bed. Maar op de bank lig ik blijkbaar toch in een andere houding waarmee ik m'n knie niet belast.. en in bed begint de pijn gelijk zodra ik lig. Dus dan toch maar even een uurtje op de bank.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 16 jun 2020 19:25    
Vrouw Weeggegevens   Jildou1979
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Stevalino, lekker mee blijven lezen de knop gaat vanzelf een keer om.
Ik ben ook niet altijd zo fanatiek, anders was ik al lang 10 kilo lichter ohhh

Hardlopen vind ik gewoon leuk. Heb nooit muziek, geniet lekker van de natuur en de beestjes in de wei, vogelgeluiden etc.
Vooral als alles ontwaakt vind ik het fijn!
Daarbij vind ik het s middags en s avonds echt te warm, met warm weer lukt het lopen bijna niet.
Maar ik ga alleen voor het werk als ik vanzelf vroeg wakker wordt, ga er de wekker niet voor zetten.

Logano, wat naar! Goed dat je een strenge vriend hebt! Overbelasting inderdaad voorkomen. Vaker last van gehad dat je oefeningen van de fysio hebt?
Door de pijn zul je ook niet echt lekker slapen Sip
Maar niet te strenge doelen stellen in deze situatie!

Ik moet mijn 7 minuten kracht nog voor vandaag maar dat kan ik (mantra want geen zin)

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 16 jun 2020 19:33    
Vrouw Weeggegevens   Lizanx
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Keto

Reageer met quote
Logano, beterschap met je knie. Misschien gewoon een stukje stevig wandelen ipv skeeleren?

Jildou, ik doe ook sinds een halfjaar aan Intermittend Fasting (icm Keto). Ik eet rond 13 uur en rond 18.30 uur. Ondanks dat ik voorheen heel graag ontbeet mis ik het ontbijt helemaal niet. Daardoor kan ik ‘s middags en ‘s avonds iets meer eten. Ik heb vanavond na het eten wel gezondigd; heb een Sundae ijsje bij Mc Donalds op en daarna thuis nog een plak ontbijtkoek.

Wat de vraag ook is ... het antwoord is altijd chocola!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 16 jun 2020 23:57    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dank voor je bericht Lizanx!
Jij bent er al bijna aan je ticker te zien! Alleen door het intermitted fasting?
Ik denk als ik hierdoor afval dan ben ik na een aantal maanden bij mijn doel zonder enorm veel moeite!
En op gewicht blijven lijkt me er ook goed mee te doen.

Ik wordt nu voor het eerst sinds 3 dagen wakker zonder rammelde maag dus wellicht went het... heb wel steeds hoofdpijn, drink echt veel water en kruidenthee.
Maar ga het in ieder geval één of twee weken aankijken.
Het is verder wel een makkelijk dieet. Met ook weinig impact op sociale eetmomenten en je sluit geen voeding uit.
En mijn kinderen valt het s ochtends niet op dat ik niet ontbijt en s middags enbs avonds eet ik normaal.
Tijd terug zat ik mijn eten af te wegen dat is niet echt een goed voorbeeld vind ik.
Eergister had ik een paar dropjes genomen (4 niet een halve zak) gister helemaal niets ongezonds.
Wordt een mooi groen vakje!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 17 jun 2020 7:20    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Blij met mij vette groene vakje!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 17 jun 2020 8:13    
Vrouw Weeggegevens   Lady Blue
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Zondag 5km wezen skeeleren, ging goed maar helaas wel 2 blaren dat was wel een beetje jammer haha. Ik heb er nu nog steeds last van dus eerst maar weer even genezen voordat ik het weer ga doen. De blaren zitten boven op mijn voet dus denk dat er toch wrijving is ontstaan.
Maandag en vandaag op de crosstrainer gestaan 30min.
Ik hoop op een halve kilo eraf vrijdag maar moet er nog wel even aantrekken deze week. Toch van het weekend teveel gesnaaid
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 17 jun 2020 19:32    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Nog geen rode vakjes tot nu toe Lach
Gisteravond met een vriendin 11.5 km gewandeld. Heb meteen wat andere vriendinnen gevraagd (wel 1 op 1 voor de duidelijkheid)
Omdat ik thuis werk is het gezellig en ik wil graag 2 x per week wandelen.
Dan 2x per week hardlopen (1x door de week 1x weekend) en elke dag die 7 minuten app.
Dat is allemaal prima te doen, 7 minuten heb ik elke daf wel en met vriendinnen voelt als een uitje.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 18 jun 2020 11:37    
Vrouw Weeggegevens   Lizanx
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Keto

Reageer met quote
Jildou wat goed dat je een goed beweegpatroon hebt gevonden. Ik probeer ook elke dag veel te bewegen maar af en toe schiet het er bij in, of heb ik geen zin haha. Ik zal ook eens kijken naar de 7 minuten app.

Ik ben niet alleen afgevallen met IF maar ook door de combinatie met Keto. Door maar 2x te eten kan ik per keer wat meer eten en dat werkt voor mij. Ook ik schommel met mijn gewicht net zoals iedereen. Het lijkt alsof ik bijna op mijn streefgewicht ben maar voor mijn gevoel duurt het zoooo lang. Ik ga gewoon door, net als jij!

Lady Blue, succes morgen op de weegschaal!

Wat de vraag ook is ... het antwoord is altijd chocola!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 18 jun 2020 20:53    
Vrouw Weeggegevens   Lady Blue
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Yes ik ook een mooi groen vakje deze week Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 19 jun 2020 7:18    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10 ... 20, 21, 22  Volgende
Pagina 9 van 22