Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

extra bewegen deel 2

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 19, 20, 21  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Jildou1979
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Vandaag 7,5 hardgelopen en 3,5 km gewandeld (zou 11 hardlopen maar het lukte niet, warmer dan ik dacht).
Na het douchen nog een stukje gefietst voor verse eieren en aardbeien. Rest van de dag lekker in chillmodus in de zon met een boek.
Vanavond filmavond (vaste prik met onze kinderen) maar met aardbeien en geroosterde kikkererwten ipv chips en chocolade).
Weer een voordeel van online boodschappen, ze kunnen pas maandag komen dus de filmavond wordt een gezonde variant!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 13 jun 2020 14:48    
Vrouw Weeggegevens   Lizanx
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Keto

Reageer met quote
Jildou, wat knap zeg! 7,5 km hardlopen! Ik ga zondagochtend vaak hardlopen. Eerst vond ik het niet leuk maar nu vind ik het minder erg, omdat ik het langer kan volhouden. Maar mij lukt het niet om 11 km hard te lopen. Heb jij ook muziek tijdens het rennen? Ik kan niet zonder.

Mijn skates liggen nog steeds onder het stof. Ik ben ook veel te bang om te vallen. Daarom kies ik maar voor een workout van Youtube.

Logano, wij moeten nog minimaal tot 1 september thuis werken. Saai!! Vrijdag weer te lang doorgewerkt. Ik moet echt een pauzewekker zetten.

Fijn weekend allemaal!

Wat de vraag ook is ... het antwoord is altijd chocola!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 13 jun 2020 18:12    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
ja het lukt wel 11 km maar niet snel (1 uur 20 minuten). Nu ging ik sneller maar lukte het dus niet.
Skaten durf ik ook niet meer na een val. Niéts voor mij met takjes en slecht wegdek.
Ik werk ook nog thuis voorlopig. Vind het wel prettig het grootste deel van de tijd.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 13 jun 2020 18:16    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Jildou1979 schreef:
ja het lukt wel 11 km maar niet snel (1 uur 20 minuten). Nu ging ik sneller maar lukte het dus niet.
Skaten durf ik ook niet meer na een val. Niéts voor mij met takjes en slecht wegdek.
Ik werk ook nog thuis voorlopig. Vind het wel prettig het grootste deel van de tijd.

Ik loop ook niet snel. Ik denk dat we ongeveer even hard lopen, ongeveer 8,5 km/uur. Ach, we doen het voor onszelf, toch? Heb je wel eens meegedaan aan een hardloopwedstrijd? Ik niet, bang dat ik als laatste eindig. Sip

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 13 jun 2020 18:22    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Haha
Ik heb 5 jaar terug meegedaan aan de 10 km. Toen in 1.01 gehaald en ik had nog wel wat power. Dus sindsdien altijd binnen een uur willen halen.
Maar goed kan merken dat ik 40 ben en dat het tempo er uit is. Maar goed, met 10% minder massa zal het ook makkelijker gaan hoop ik.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 13 jun 2020 18:36    
Vrouw Weeggegevens   marina132
Weegclubfan voor het leven
Weegclubfan voor het leven

Reageer met quote
Jildou1979 schreef:
Wow Marina! Supergoed gedaan! Ik ben gelijk gebleven. Nu meteen sporten want volgende week graag groen!

Dank je wel jildou Erg blij en gelijk blijven als je veel sport is niet echt vreemd... want spieren wegen immers zwaarder Sport

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 14 jun 2020 0:09    
Vrouw Weeggegevens   Yaro
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Goed bezig allemaal!

Gisteren heb ik 1,5 uur gewandeld. Binnenkort mijn roeitrainer maar weer onder het stof vandaan halen!

Voor volgende week is het doel om in ieder geval 3x 1.5 uur te wandelen en om yogaoefeningen te doen via YouTube.

Succes voor iedereen!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 14 jun 2020 11:43    
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
Nou Jildou, ik ben vanmorgen ook wees te rennen maar na 5 km hield ik het voor gezien (en mijn man ook). Het was zo benauwd buiten dat we de laatste km naar huis hebben gewandeld.

Goed voornemen Yaro. Het wandelen lijkt me makkelijker vol te houden dan de oefeningen op het roeiapparaat. Dat lijkt me saai. Maar wie weet, werkt dit voor jou. Succes!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 14 jun 2020 18:36    
Vrouw Weeggegevens   Yaro

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Roeien kan vreselijk saai zijn, maar in het verleden ging ik regelmatig challenges met mezelf aan of nam ik mijn dochter op schoot tijdens het roeien. Het is wat je er zelf van maakt denk. Erg blij

Maar wandelen is inderdaad een stuk gezelliger. Vandaag weer 2 uur gewandeld. Het volhouden gaat gelukkig goed
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 14 jun 2020 19:49    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Het is inderdaad veel te heet om hard te lopen!
Ik heb zojuist 5 km gewandeld op onze loopband. Tv-serie er bij aan. Dus weer is geen excuus.
Roeien is wel goed voor spierkracht, armen buik etc..
Krachttraining neem ik me steeds voor (niet heel fanatiek maar planken, opdrukken, buikspieren) maar dat blijft er steeds bij Sip

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 14 jun 2020 20:26    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 19, 20, 21  Volgende
Pagina 7 van 21