Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

extra bewegen deel 2

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22, 23, 24  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Stevelina
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Goed bezig dames.

Ik heb gisteren 10 min gecrosstraint en vanmorgen 5 km, gewandelt.

Succes vandaag!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 10 jun 2020 14:31    
Vrouw Weeggegevens   marina132

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
@stevelina

Jij bent zelf ook goed bezig.... wayoo !!!!! Wat een beweging voor een dag Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 10 jun 2020 14:33    
Vrouw Weeggegevens   Logano
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Dinsdagavond een kleine wandeling gemaakt na het avondeten. En gisteravond een bodypump les gevolgd. Ook weer met de zwaardere gewichten net als de vorige keer. Het ging op zich wel wat beter, maar m'n armen hadden het wel zwaar.

Na het sporten wat Skyr met extra eiwitten genomen. Al kan ik de volgende keer beter wat minder pakken, want ik zat al na de helft bom vol, zo zwaar vallen die eiwitten!

Vandaag best wat spierpijn, maar dat voelt altijd wel lekker. Dan weet je dat je lijf echt hard heeft moeten werken. Vandaag weer extra eiwitten nemen voor het herstel.

Ik heb het gevoel dat ik in m'n gezicht al wat aan het afvallen ben.. alleen m'n vriend zag nog niet zo'n verandering. Nog even geduld hebben dus tot dat een ander het ook ziet.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 11 jun 2020 7:18    
Vrouw Weeggegevens   Stevelina

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Logano, jij bent echt goed bezig zeg. Cool
Ik ben trots op jou.
Dat zou mooi zijn he dat een ander aan je kan zien dat je afgevallen bent. Meet jij jezelf ook? Ik wel dan kan ik de vermindering van cm, ook bijhouden, hoewel je dat aan je kleding vanzelf kunt merken natuurlijk, maar ik vind het leuk om later over te kunnen lezen hoeveel cm, ik bij elkaar bent kwijt geraakt. Erg blij

Fijne dag allemaal.
Probeer er wat moois van te maken.
Ik ga aan de slag in de huishouding.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 11 jun 2020 8:34    
Vrouw Weeggegevens   marina132

Reageer met quote
Stevelina schreef:
Logano, jij bent echt goed bezig zeg. Cool
Ik ben trots op jou.
Dat zou mooi zijn he dat een ander aan je kan zien dat je afgevallen bent. Meet jij jezelf ook? Ik wel dan kan ik de vermindering van cm, ook bijhouden, hoewel je dat aan je kleding vanzelf kunt merken natuurlijk, maar ik vind het leuk om later over te kunnen lezen hoeveel cm, ik bij elkaar bent kwijt geraakt. Erg blij

Fijne dag allemaal.
Probeer er wat moois van te maken.
Ik ga aan de slag in de huishouding.

Komt bekend voor centimeters bijhouden Hahahahaha.... maar eigenlijk zou je dat wel moeten doen als je aan net afvallen ben en daarnaast een sport beoefend.

En goed bezig Logano !!!! En spierpijn is altijd fijn zodat jij weet dat jij jouw spieren goed te pakken heb gehad Erg blij

En allemaal een hele fijne dag.... vandaag een hoop te doen... dus aan beweging geen gebrek Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 11 jun 2020 9:11    
Vrouw Weeggegevens   Lady Blue
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Afgelopen zondag 30 min. crosstrainen
Afgelopen maandag +/- 30min. skeelers geprobeerd.
Dinsdag rust
Woensdag 30 min. crosstrainen.

Eindelijk mijn skeelers kunnen testen deze week....poeh dat was
wel even wennen zeg...een kleine 2km ik moest echt heel erg wennen na 10 jaar. Beetje gewerkt aan de techniek en remmen.
Ik wil morgen of vrijdag weer een rondje.
Ze zitten goed en ben er erg blij mee.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 11 jun 2020 9:27    
Vrouw Weeggegevens   Yaro
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Reageer met quote
Erg blij vandaag dan eindelijk echt begonnen. Motivatie was afgelopen week ver te zoeken. Vandaag met dochterlief de natuur opgezocht om een uur te fietsen en 1,5 uur te wandelen. Plus vanmorgen nog een half uur met de hond gewandeld. Moe en voldaan nu op de bank. Hopen dat ik de motivatie blijf houden
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 11 jun 2020 19:24    
Vrouw Weeggegevens   Logano
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Reageer met quote
@stevelina: Dankjewel! Ik heb de smaak te pakken denk ik haha. Bij de vorige sportschool met infrarood cabines hebben ze mijn cm bijgehouden. Toen was er in totaal 16 cm af, dus alles bij elkaar opgeteld van de armen, benen, buik etc.

Toen ben ik het sporten echt pas begonnen, maar ik heb nog geen centimeter in huis. Dat zijn nog van die spullen die we nog niet in onze uitzet hadden, en eigenlijk moet ik dat gewoon eens online bestellen. Want ik wilde het eigenlijk in de winkel halen maar toen kwam net de corona om de hoek kijken. En sindsdien eigenlijk niets meer ermee gedaan. Dus heb ook zoiets van, dan heb ik het resultaat niet meer van de afgelopen maanden gezien. Ahja..

Lady blue: wat fijn dat de skeelers goed zitten! Vriendin van mij had ook nieuwe en kreeg gelijk enorme blaren... Kan me voorstellen dat het even wennen is zo na 10 jaar, dan moet je de techniek weer even leren ja. Remmen vind ik ook nog steeds lastig, ik pak me liever vast aan iets langs de weg als ik echt moet stoppen.. of uit laten rollen en de pizza punt maken haha Lachen

@yaro: wauw, klinkt als een zeer actieve dag! Hier je activiteiten blijven delen en die van andere lezen zal je vast motiveren om zelf ook te blijven bewegen. Tenminste zo werkt het voor mij wel, hopelijk voor jou ook.

Ik kon het niet laten om vanavond de gaan skeeleren. Één vriendin ging mee die een betere conditie heeft dan ik. Dus het tempo lag lekker hoog, 12km in 50minuten. Naderhand voldaan, lekker gedoucht en nu uitrusten op de bank.
Komend weekend wordt het warm, en kans op regen enzo.. ik denk dat het qua beweging alleen het huishouden zal zijn. Maar na deze week vind ik dat prima Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 11 jun 2020 20:53    
Vrouw Weeggegevens   Lizanx
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Keto

Reageer met quote
Lekker bezig allemaal. Ik heb een workout van 15 minuten gevonden op YouTube met een kettlebell. Dat doe ik als mijn computer ‘s morgens aan het opstarten is. Naar mijn idee stelde de workout niet zoveel voor, maar ik heb nu spierpijn in mijn bovenbenen. Te vaak schiet er mijn middagwandeling bij in. Ik gun mezelf de tijd er niet voor en werk maar door. Ik moet de komende week gewoon om 12.30 uur mijn wekker zetten en naar buiten gaan.

Wat de vraag ook is ... het antwoord is altijd chocola!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 11 jun 2020 22:47    
Vrouw Weeggegevens   Lady Blue
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Halve kilo eraf deze week, blij mee Lachen

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 12 jun 2020 8:56    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22, 23, 24  Volgende
Pagina 5 van 24