Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

extra bewegen deel 2

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 18, 19, 20, 21  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Jildou1979
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Dat klinkt heftig Shakena, ik hoop dat je gauw hersteld!

Logano, heb je je motivatie nog gevonden? Klinkt goed de skeelertocht!!

Ik ben héél blij met mijn groene vakje. Benieuwd of het volgende week ook zo is na mijn vakantie.
Ik weet ook cms en die dalen ook (al vind ik het best lastig om te meten als je het meetlint net wat lager of hoger houdt is het compleet anders.
Afgelopen week meerdere complimenten gekregen dat ik afgevallen ben (voor dit sprintje ook 3 kilo afgevallen dus 6.6 vanaf begin mei). Ben al over de helft van de 12.5 die ik te gaan heb naar streefgewicht!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 16 jul 2020 8:46    
Vrouw Weeggegevens   Kordiya
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: vegetarisch gezond eten

Reageer met quote
Mooie vooruitgang Jildou!

*

Vorige week had ik 350 minuten beweging.

Deze week tot nog toe (maandag, dinsdag en gisteren) 140 minuten.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 16 jul 2020 14:12    
Vrouw Weeggegevens   foodlover
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Ook bij mij gaat het goed deze week. Maandag en dinsdag een uur gewandeld, vanavond ook weer een eind, waarschijnlijk zo'n 5 kwartier Lach .
De weegschaal zakt gelukkig want ik stond al een paar dagen stil ivm mijn cyclus vermoed ik. Zaterdag voer ik mn gewicht weer in.

Fijne dag allemaal!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 16 jul 2020 16:14    
Man Weeggegevens   jan70
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik doe graag mee met dit sprintje
Ik doe vrij veel aan beweging met name hardlopen, wandelen, fietsen en mountainbiken.
Gisteren heb ik 6 km hardgelopen door de duinen en over het strand.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 16 jul 2020 19:26    
Vrouw Weeggegevens   Logano
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Zojuist een les bodypump gedaan bij de sportschool. Eerst op de fiets 20 min. Flink moeten trappen. Kwam al bezweet en wat uitgeput aan gezien ik wind tegen moest haha.

Les was echt heavy. Merk dat ik nu ik de lessen niet meer thuis doe echt veel meer geef en beter probeer door te gaan. Maar toch wel zwaar om iedere keer tot aan je verzuring door te blijven pushen. Alles voelt weer lekker slapjes nu.

Nadeel zo'n les op vrijdagavond en op de fiets er naar toe. Ik ben pas half 10 thuis, moet nog douchen. Geen avondje lekker met m'n vriend op de bank na een lange week werken.

Hij was vanmiddag gaan mountainbiken met collega's en toen ik net de douche uit kwam ging hij al richting zijn bed omdat ie behoorlijk moe was van de middag. En ik heb de adrenaline nog in m'n lijf waardoor ik nog niet kan slapen. Ahja komend weekend geen plannen en dan tijd voor elkaar.

Nu een beetje Skyr met een schepje eiwitten. Ik ga binnenkort toch eens bij body en fit eiwitrepen bestellen voor na het sporten met veel eiwit en niet te veel koolhydraten. Dat eet toch gemakkelijker dan die schepjes eiwitpoeder.

Vanaf volgende week vakantie, nog maar een weekje werken. Ik denk dat ik nog wel de les van vrijdag ga volgen. Maar wat ik in de vakantie doe weet ik nog niet.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 17 jul 2020 22:23    
Vrouw Weeggegevens   Kordiya
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: vegetarisch gezond eten

Reageer met quote
Als ik deze week wil eindigen met 300 minuten beweging moet ik nog een beetje mijn best doen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 18 jul 2020 10:51    
Vrouw Weeggegevens   foodlover
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Ik ben blij met m'n groene vakje van deze week en ga weer optimistisch verder Yes! (nederlands=

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 18 jul 2020 14:49    
Man Weeggegevens   jan70
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Gisteren een ommetje van 4 km. gewandeld.
Vandaag een fietstochtje door de duinen en naar het strand en weer terug.
Totaal 40 km.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 18 jul 2020 21:09    
Vrouw Weeggegevens   Poezenkind
Ik blijf hier bij de weegclub
Ik blijf hier bij de weegclub

Dieet: Shakes en koolhydraat beperkt

Reageer met quote
Sorry had even hele drukke weken met schilders in en rond het huis, maar wel mooi afgevallen. Zit nu net onder de 125 kg. Al erg blij mee en paste gisteren weer in zomerjeans. Maar wil er nog meer af. Hoop deze week weer tijd om lekker te wandelen of te fietsen. Succes weer allemaal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 19 jul 2020 22:28    
Vrouw Weeggegevens   Logano
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
@poezenkind: wat ontzettend goed! Heerlijk toch dat gevoel dat die ene jeans weer past en goed zit. Dat is uiteindelijk het beste 'meetinstrument'of je bent afgevallen ja of Nee. Super!

Ik heb een nieuwe tactiek voor de weekenden. Ontbijt/lunch houdt ik voedzamer, goed wat eiwitten, rauwkost, lichter. Avondeten is vaak dan toch iets ongezonder dan we door de weeks eten. Het weekend op deze manier echt genoten en niets aangekomen. Dus wie weet dat er deze week wel iets vanaf gaat! Want het weekend is vaak gauw te veel en vult aan wat er door de weeks vanaf gaat Rollende ogen

Gisteren nog lekker wat gefietst, was het heerlijk weer voor! Vanavond weer skeeleren, ik denk ongeveer dezelfde ronde als de vorige keer, dat was een prima asfalt weg.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 20 jul 2020 8:53    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 18, 19, 20, 21  Volgende
Pagina 19 van 21