Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

extra bewegen deel 2

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 19, 20, 21  Volgende
Auteur Bericht
Man Weeggegevens   tgjm
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en bewegen

Reageer met quote
Nee, Dipinipi, ik ga NIET op IEDER sprintje opnieuw op het steunfonds storten! (.....)

(Maar voor wie dat nog niet gedaan heeft en wellicht toch overweegt: vooral doen, hoor: alleen die geweldige grafiekjes zijn zulks al meer dan waard, diezelfde dingen dus die ons ons aller tekorten maar al te nadrukkelijk in beeld weten te brengen, maar dat terzijde, natuurlijk ...)

Nee, ik heb ook geen aandelen alhier.

En nogmaals aan alle onderhouders van deze geweldige site: keep up the good work, ladies!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 28 jun 2020 14:41    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Moderator

Dieet: Weight Watchers en suikervrij

Reageer met quote
Quote:
Nee, Dipinipi, ik ga NIET op IEDER sprintje opnieuw op het steunfonds storten! (.....)

Grap Grap Grap

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: zo 28 jun 2020 17:17    
Vrouw Weeggegevens   Logano
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Het zat er een keer aan te komen.. vandaag gaan skeeleren en ben gevallen. Gelukkig had ik geen top snelheid aangezien er veel steentjes en rotzooi op het pad lag. Ik deed al voorzichtiger en had een lage snelheid. Op een gegeven moment hoorde ik een knak en voor ik het wist was ik aan het vallen. Ik wist nog precies wat ik dacht.. ja daar ga ik, en nu?

Hoe ik mezelf op het proberen te vangen weet ik niet meer, maar m'n elleboog en knie lagen in ieder geval open. Tja.. eigen schuld dat ik geen bescherming aan had. M'n nieuwe sportbroek kapot, groot gat erin. Zucht.. beetje op m'n dij gevallen, maar het vet erom heen heeft alles goed opgevangen haha. M'n knie heeft helaas wel een flinke klap gehad en begint steeds meer pijn te doen.. voorlopig maar even rustig aan doen en afwachten wat het doet.

Ik kon direct weer opstaan en gewoon weer skeeleren. Ik had het idee dat ik beter in beweging kon blijven in plaats van op dat moment rusten. Uiteindelijk de route afgemaakt en netjes een ronde van 18km gemaakt! Ik hield het tempo aan van m'n vriendin, en eigenlijk was dat voor mij te rustig. Maar zo na die val vond ik dat wel prima. En ik ben toch maar lekker bezig geweest, dus die hamburger van zojuist heeft iets minder schade aangericht aan de dag haha.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 28 jun 2020 19:26    
Vrouw Weeggegevens   Jildou1979
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
O bah Logano! Schrikken... benieuwd of je morgen nog last hebt....
Knap dat je daarna nog zover geskeelerd hebt!
Ik ben vorig jaar ook gevallen, ik lag binnen een seconde met mijn gezicht vlak boven de straat. Kniebescherming was aan gruzelementen dus dat was anders mijn knie geweest. Dus voor mïj sindsdien echt niet meer...
Het gaat hier niet al te best ivm verjaardagen (buiten op afstand)
Durf nog niet op de weegschaal...
Kleding lijkt wel ruimer te zitten dus hopelijk alleen vocht.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 28 jun 2020 20:05    
Vrouw Weeggegevens   shakena
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Jeeh eindelijk een ook datum, word 15 juli geopereerd.
Nu nog even opletten wat ik allemaal in mn mond stopt.
En ff kijken hoe ik het sporten na de ok in gaat vullen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 29 jun 2020 12:27    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dat is al snel Shakena, dagen aftellen!
En inderdaad nog even goed opletten dat is altijd beter voor het herstel!
Hier tot nu toe +0.4 na 3 dagen feestjes en verjaardagen. In cms gelijk dus wellicht vocht.
Heb me ook best prima gedragen, normaal na zulke dagen +2.
Ik ga natuurlijk wel voor een groen vakje deze week dus nog even goed mijn best doen!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 30 jun 2020 9:47    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Het lijkt wel herfst hè! Maar no excuses, na het eten ga ik maar even op de loopband (wandelen denk Ik, s avonds hardlopen slaap ik slecht).
Maar wel wat in een snel tempo.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 30 jun 2020 19:00    
Vrouw Weeggegevens   foodlover
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Het lijkt zeker wel herfst buiten. Vandaag toch maar een wandeling maken mét paraplu. Na de nachtdiensten ben ik wel toe aan daglicht en bewegen Lach

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 01 jul 2020 9:16    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Driedubbel

Laatst aangepast door Jildou1979 op wo 01 jul 2020 9:24, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 01 jul 2020 9:22    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dubbel

Laatst aangepast door Jildou1979 op wo 01 jul 2020 9:23, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 01 jul 2020 9:22    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 12, 13, 14 ... 19, 20, 21  Volgende
Pagina 13 van 21