Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (gesloten)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

extra bewegen deel 2

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 22, 23, 24  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Logano
Mega Weegclubfan
Mega Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Ik schrijf me ook weer in. Het helpt mij ook te motiveren om lekker te gaan sporten en bewegen. Want eigenlijk is dat hartstikke leuk om te doen en je krijgt er zelfs meer energie van! Dat wil ik nog wel eens vergeten.

@lizanx: de vorige keer heb ik ook niet consequent mijn gewicht ingevuld. Dat is weken op hetzelfde blijven hangen en daarom niet echt ingevuld, tenzij het wat gezakt is. Net wat stevelina zegt, het is gezelliger dat je actief mee doet en je verhalen deelt dan dat je strikt het schema moet invullen.

Ik heb afgelopen week van maandag tot en met woensdag iedere avond flink wat aan beweging gedaan. De rest van de week inclusief dit weekend doe ik even rustig aan. Mocht het morgen middag nog lekker weer zijn om te skeeleren dan wil ik dat nog wel overwegen om te doen. Maar dat is dus afhankelijk van wat het weer doet.

Maandag zo ie zo weer een bodypump les.

Ohja ik heb inmiddels wat eiwit poeder gehaald. Bij het Kruidvat geweest en daar een kleine verpakking gekozen om uit te proberen. Heb gekozen voor een rood fruit smaak en door de Skyr smaakt dit echt heel lekker. Alleen zou 1 portie zo'n 3 maatschappen zijn, ik vind 1 maatschep al zoet genoeg. Misschien dus wat minder eiwitten maar samen met de Skyr is dat toch zo'n 20 gram voor 1 portie. Ik ben van plan dit na de krachttraining (bodypump) te nemen als avond snack. En de volgende dag ook nog een schepje bij het ontbijt door de Skyr.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 jun 2020 10:12    
Man Weeggegevens   tgjm
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en bewegen

Reageer met quote
Ha Stevelina & everyone!

Ook ik doe graag mee hier, hoewel het risico vrij groot is dat ik tussendoor even in het ziekenhuis ben voor een operatietje (blaasstenen), waarna ik vermoedelijk 2 a 3 weken niet kan trainen, maar dat zien we dan wel weer ....

Afgelopen weken heb ik ook wat weinig gedaan, vanwege nog niet goed afgestelde pijnmedicatie, maar dat gaat nu weer dermate goed dat ik mijn gebruikelijke regime zo ongeveer weer kan volgen.
En dat bestaat uit zo'n 2 uur trainen per dag, iedere dag, verdeeld over roeien (op het apparaat naast mijn bed) en fietsen (bij mooi weer buiten en anders op de hometrainer op zolder (met uitzicht over de polder!)).
Bovendien doe ik momenteel en beetje losjes mee met mijn wederhelft, die met een ingewikkeld cleaning/afvaldieet bezig is, van exact 11 dagen (gestart op 1 juni). Mocht daarbij iets op de lijst staan wat mij niet zo bevalt, dan doe ik in plaats daarvan een schudbekertje (a la modifast).
Daarmee heb ik inmiddels de idiote gewichtstoename alweer gecompenseerd die ik opliep toen ik wegens het ongemak stopte met sporten, maar toch hetzelfde bleef eten, snoepen en drinken.
(....).

Vervolgens hoop ik het gezond eten / geen tussendoortjes / geen snoep nog een tijdje vol te houden, tot ik weer op een voor mij leefbaar gewicht zit (zijnde in ieder geval ergens onder de 90) (mijn "obese grens" zit op 93 kilo).

Anyway: we gaan het zien allemaal. Veel onzekere factoren, dus best wel spannend!

Allemaal veel succes & let's have fun!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 jun 2020 13:10    
Vrouw Weeggegevens   Stevelina
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
Ha logano leuk dat je weer mee doet. Erg blij
Extra eiwitten tijdens sporten schijnt inderdaad goed te zijn voor de spieren.

Tjgm van harte welkom.
Leuk dat je mee wilt doen.
Sterkte met blaas stenen, lijkt me erg pijnlijk. Sip
Ik doe met je mee om zo weinig mogelijk te snoepen, vandaag houd ik me er niet aan, want onze oudste dochter is geslaagd voor de opleiding verkoopmedewerkster van het Kruidvat, dus dat wordt vanavond gebak.

Succes allemaal.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 jun 2020 14:16    
Man Weeggegevens   tgjm
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en bewegen

Reageer met quote
Stevelina schreef:

Ik doe met je mee om zo weinig mogelijk te snoepen, vandaag houd ik me er niet aan, want onze oudste dochter is geslaagd voor de opleiding verkoopmedewerkster van het Kruidvat, dus dat wordt vanavond gebak.

Succes allemaal.

Gefeliciteerd!
Meteen met baangarantie neem ik aan? (En een beetje in de buurt?)
Veel plezier vanavond!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 jun 2020 14:31    
Vrouw Weeggegevens   Stevelina

Dieet: Low-carb

Reageer met quote
dank je wel, Erg blij ja de filiaal leidster heeft tegen haar gezegd dat ze niet bang hoeft te zijn dat haar contract niet verlengt gaat worden.
Nu heeft ze graag dat ze leert voor .... weet niet meer waarvoor maar het gaat betekenen dat ze verantwoordelijk gaat worden voor de bestellingen end. Het is 5 min, fietsen van huis dus lekker dicht bij, soms valt ze in in een naburig dorp.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 jun 2020 15:00    
Vrouw Weeggegevens   Jex
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik doe graag mee. Door fysieke klachten kan ik niet zoveel wandelen als gewoonlijk. Dit sprintje zal me hopelijk helpen om toch de beweging 'in the picture' te houden!
Mijn doel is om drie keer per week of vaker een kwartier aan krachttraining te doen, om twee keer per week strekoefeningen te doen en om 2 keer per week een extra stukje te gaan fietsen (15 tot 30 minuten). Daarnaast laat ik ook mijn hond uit en doe ik een en ander in de huishouding.
Vooral de krachttraining en het fietsen zijn aandachtspunten voor mij.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 jun 2020 18:53    
Vrouw Weeggegevens   Jildou1979
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hallo allemaal,
Ik doe graag mee om zo gemotiveerd te blijven om te bewegen. De laatste 4 weken al 3 kilo afgevallen maar ik merk dat het bewegen de laatste week weer erg verminderd. Ik wandel en jog. En soms fietsen.

Laatst aangepast door Jildou1979 op zo 07 jun 2020 9:04, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 jun 2020 20:25    
Vrouw Weeggegevens   lientje1972

Dieet: Gezond eten met Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Hoi allemaal,
Ik doe graag mee. Ik fiets graag maar met een blessure in mijn arm is dat nu wat pijnlijk al blijf ik stug doorgaan. Ik ben van de week voor derde keer bij de fysio geweest ( het mag weer eindelijk) en ik voel toch al wat verbetering. Ook het wandelen gaat zo zo door slijtage in 1 van mijn teenkootjes maar net een half uur gewandeld in de regen. Het was fijn maar voel wel dat het Max is.

Ik heb van de week een rommelige week gehad qua eten, tijd om het gewone eten weer op te pakken.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 jun 2020 20:42    
Vrouw Weeggegevens   marina132

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hallo stevelina

Ik doe met jou mee.... ik ben weer terug van weg geweest.... heb alle kilootjes die ik ben verloren er weer aangegeten met wat extra rente Lachen

Maar ik ga de strijd weer aan..... en met dit sprintje moet dat wel lukken.

Gaat het goed met jou verder ?

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 jun 2020 2:41    
Vrouw Weeggegevens   Yaro
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
goedemorgen allemaal,

Ik ben nieuw hier en dit is het eerste sprintje waar ik actief aan mee wil doen. Alleen heb het streefgewicht verkeerd ingevuld!

Succes allemaal
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: zo 07 jun 2020 10:42    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 22, 23, 24  Volgende
Pagina 2 van 24