Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Sprintjes (open)
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

extra bewegen [ winter] 2

Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   tantezus
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Tsja allemaal lekker, te lekker eigenlijk en erg moeilijk om er van af te blijven.
Het lukte me totaal niet om te stoppen, daarom deed ik mee met een callenge 21 dagen geen koek, snoep, frisdrank, ik heb er zelf chips bij geplakt.
Vandaag dus dag 15.
Als die 21 dagen voorbij zijn doe ik er gelijk nog 21 dagen achter aan, want weet zeker dat als ik het weer heb geproefd het opnieuw de verkeerde kant op gaat. Verward
Bewegen is inderdaad goed voor veel kwaaltjes, daarom ben ik ook trots op je dat je het vol houdt, want het is niet niks waar jij last van hebt. Rollende ogen

Moesjka ik zag dat we bijna tweeling zijn. Lachen

Volhouden is de enige mogelijkheid.Wees consuquent en houd je doel voor ogen.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 nov 2021 8:32    
Vrouw Weeggegevens   corinne1983
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Yeah we gaan door!!!

TGJM en Moesjka, wow super sportief bezig joh. Tantezus, geen suiker meer, dat is echt knap.

Ik ben ook weer van de partij, ik loop bij de fysio voor voet en enkel klachten maar de krachttraining gaat gewoon door. Bij de fysio doe ik mijn billen en benenschema en de andere schema's doe ik op de andere dagen zelf. Daarnaast doe ik aan yoga en wandelen.

Gisteren mijn doel behaald van 3 maanden elke dag sporten tenzij de maandelijkse feestdagen. Ben echt super blij dat ik mijn doel behaald heb en gemotiveerd om door te gaan. Ik heb afgelopen maanden gemerkt dat veel sporten een beetje verslavend werkt. Ik merk dat mijn hormoonhuishouding aan het veranderen is en dat puur alleen door het sporten. Ik ga nu verder met het sporten en ga nu beginnen om op te letten op wat ik eet.

Wat een leuk proces tot nu toe Erg blij !

Don’t rely on any luck because success is not a lottery~ BRON: F**k Mediocrity~
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 nov 2021 7:56    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Welkom Corine leuk dat je mee doet.
Maar wat ga jij goed zeg.
Ben trots op je.
3 maanden iedere dag sporten.
Dat geloof ik dat je er dan verslaafd aan raak.
Dat zou ik ook willen.
Maar ik ga mijn best doen.

Het niets snoepen is me nu 16 dagen gelukt.
Nu is sporten aan de beurt.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 nov 2021 15:24    
Vrouw Weeggegevens   moesjka
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Als je in Putten woont zou dat best eens kunnen. Daar woont namelijk iemand die sprekend op mij lijkt. Dat zag ik zo ongeveer 20 jaar geleden in de krant. Maar ik heb gewoon 1 broer en 2 zussen die allemaal ouder zijn dan ik.

Voor mijn stappen deze week zit ik mooi op schema. Ik heb deze week er al 33.000 op zitten. Bij mij begint de week op maandag.

Het lijkt misschien veel die 70.000 stappen per week, maar dat is maar 10.00 per dag en je loop aardig wat af op een dag in en om het huis. Ik wandel meestal s morgens 1 tot 1,5 uur en s middags nog een half uurtje en dat is mooi zo.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 nov 2021 16:44    
Man Weeggegevens   tgjm
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten en bewegen

Reageer met quote
corinne1983 schreef:
Yeah we gaan door!!!

TGJM en Moesjka, wow super sportief bezig joh. Tantezus, geen suiker meer, dat is echt knap.

Ik ben ook weer van de partij, ik loop bij de fysio voor voet en enkel klachten maar de krachttraining gaat gewoon door. Bij de fysio doe ik mijn billen en benenschema en de andere schema's doe ik op de andere dagen zelf. Daarnaast doe ik aan yoga en wandelen.

Gisteren mijn doel behaald van 3 maanden elke dag sporten tenzij de maandelijkse feestdagen. Ben echt super blij dat ik mijn doel behaald heb en gemotiveerd om door te gaan. Ik heb afgelopen maanden gemerkt dat veel sporten een beetje verslavend werkt. Ik merk dat mijn hormoonhuishouding aan het veranderen is en dat puur alleen door het sporten. Ik ga nu verder met het sporten en ga nu beginnen om op te letten op wat ik eet.

Wat een leuk proces tot nu toe Erg blij !

Veel dank & goed bezig, hoor! Wel uitkijken met die voet, maar dat doe je vast wel.
En verslavend, ja: dat is het zeker. Tot op het punt van snerpende hoofdpijn als ik een paar dagen noodgedwongen (bijvoorbeeld op vakantie) stevig moet minderen. Heel raar (en ook wel een beetje bedenkelijk natuurlijk ...).
Dat eten ga ik nu ook maar een beetje aanpakken, om eindelijk weer eens in de richting van de 85 te gaan komen (hopelijk).
Hou je kits & vooral niet te wild doen zo lang je bij de fysio loopt!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 nov 2021 17:09    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Moesjka ik bedoel dat we bijna op dezelfde datum in hetzelfde jaar zijn geboren. Lachen

Heb nog niet op de crosstrainer gefietst, mijn voet doet zeer.
Wil het as maandag nog eens proberen, zelfs wandelen lukt niet. Sip
Krijg steeds een soort kramp in mijn voet waardoor ik niet verder kan.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 05 nov 2021 11:34    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
ja dat is leuk tante zus. ben je net als ik ook een leeuw of ben je maagd volgens de sterren.

Zo snel ga ik toch ook weer niet tgjm.
Die magische 30 is nog ver weg zeker als je denkt dat ik vanaf de 44 kwam. Maar ik kom er vast wel in de buurt , maar dit jaar denk ik voorlopig nog niet.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 06 nov 2021 17:08    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik voel me verdrietig. Huil huil
Verdrietig omdat ik af moet haken.
Mijn voet doet zo naar daty lopen en crosstrainen niet [ meer] lukt.
Vanmorgen een eindje wezen lopen om te kijken hoe het gaat en 1 kleine verkeerde beweging en mijn voet schiet op slot en dan kan ik echt niet meer verder omdat het zo'n pijn doet.
Ben naar huis gestrompeld.
Weet niet waar dit vandaan komt of wat dit is.
Vind het jammer.
Wie weet doe ik binnenkort weer mee met jullie.
Veel plezier met bewegen. Erg blij

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 nov 2021 9:16    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
He wat naar tante zus. Wat zegt de huisarts hier over of ben je nog niet geweest? Misschien kun je het met wat rust oplossen. Ik hoop dat voor je.

Hier gaat het lekker ik heb voor deze week mijn doel ruim schoots gehaald

maandag 13589
dinsdag 12341
woensdag 10928
donderdag 13318
vrijdag 12269
zaterdag 15033
zondag 14078

Dat is samen 91.556 stappen. Hier schrik ik zelf ook wel een beetje van zoveel had ik ook niet verwacht. Maar ik ben er wel blij mee en ook trots op mezelf. Erg blij

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 08 nov 2021 12:11    
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Reageer met quote
Ik heb geprobeert om te gaan crosstrainen en yes het is me toch 10 min, gelukt.
Het viel me niet eens tegen.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 09 nov 2021 14:56    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Pagina 2 van 4