Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Even voorstellen

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   ESSIE2403
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Even voorstellen....

Ik ben Esther, 44 jaar en alleenstaande moeder. Ik woon samen met mijn dochter en hondje. Ik werk 3 dagen per week als baliemedewerker bij een tandarts.

Ongeveer 5 jaar geleden woog ik 85 kg en ben toen 26 kg afgevallen dmv Biamed. Door een moeilijke periode in ons leven ben ik de afgelopen tijd weer wat kilo's aangekomen. 9,8 kg om precies te zijn. Ik wil zo graag weer van die kilo's af en hopelijk n beetje meer. Op de een of andere manier lukt het me gewoon niet meer.

Ik hoop hier tips en motivatie te krijgen om toch die kleine 10 kg voor altijd vaarwel te zeggen.

[/url
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 29 mrt 2022 17:00    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Beheerder
Beheerder

Dieet: cohen

Reageer met quote
Hallo Esther, van harte welkom bij de weegclub.
je hebt al eerder bewezen dat je het kan dus het gaat je zeker weer lukken hoor
Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.

Ter motivatie kun je elke week je gewicht insturen. Ook kun je een ticker aanmaken waarop je kunt zien wat je streefgewicht is en hoe ver je inmiddels gekomen bent.
Hier vind je meer informatie over ons forum.

Als je vragen hebt kun je ze hier stellen, er is altijd wel iemand die je helpt.

We bestaan van sponsoring en de spontane donaties van de deelnemers.
we zijn blij met elke donatie hoe klein ook want samen kunnen we de weegclub in de lucht houden
maar je bent tot niets verplicht en van harte welkom
Op de home-page hebben we nu een DONATIE KNOP
https://www.weegclub.nl/donaties/

Groetjes en succes
namens het weegclubteam,Dini

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 29 mrt 2022 22:01    
Vrouw Weeggegevens   Kordiya
Weegclubfan voor het leven

Dieet: vegetarisch gezond eten

Reageer met quote
Hallo Esther,
Welkom! De weegclub is een goede plek om motivatie en gezelligheid te vinden.

Kom als je wilt, lekker meedoen op dit sprintje: https://www.weegclub.nl/forum/ook-in-april-gaan-we-weer-voor-positieve-punten-t57358.html#2840750

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 31 mrt 2022 19:05    
Vrouw Weeggegevens   ESSIE2403

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Dank jullie wel voor jullie berichten. Super leuk!

Ik ben nog nooit lid geweest van een groep zoals deze, dus het is allemaal nog een beetje wennen en uitzoeken. Maar ik denk dat ik mn draai hier wel kan vinden.
Erg blij

Wat is een sprintje precies?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 31 mrt 2022 22:11    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Beheerder
Beheerder

Dieet: cohen

Reageer met quote
een sprintje is een periode van 4 tot 12 weken waar je met gelijkgestemden probeert een gewicht af te vallen dat je zelf aangeeft
ook zijn er groene sprintjes waar je elke week een groen vakje moet halen...dus afvallen...al is het maar een onsje

het is leuk want je leert wat mensen kennen met dezelfde interesses

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 31 mrt 2022 22:32    
Vrouw Weeggegevens   Kordiya

Dieet: vegetarisch gezond eten

Reageer met quote
ESSIE2403 schreef:
Dank jullie wel voor jullie berichten. Super leuk!

Ik ben nog nooit lid geweest van een groep zoals deze, dus het is allemaal nog een beetje wennen en uitzoeken. Maar ik denk dat ik mn draai hier wel kan vinden.
Erg blij

Wat is een sprintje precies?

ja, je kunt op de link klikken die ik gaf en je dan aanmelden via het vakje links bovenaan. Je vult je streefgewicht in voor de periode dat het sprintje loopt.
Het wijst zich vanzelf wel een beetje denk ik. Heb je vragen, stel ze dan gerust.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 02 apr 2022 12:04    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1