Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Even voorstellen

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   ESSIE2403
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Even voorstellen....

Ik ben Esther, 44 jaar en alleenstaande moeder. Ik woon samen met mijn dochter en hondje. Ik werk 3 dagen per week als baliemedewerker bij een tandarts.

Ongeveer 5 jaar geleden woog ik 85 kg en ben toen 26 kg afgevallen dmv Biamed. Door een moeilijke periode in ons leven ben ik de afgelopen tijd weer wat kilo's aangekomen. 9,8 kg om precies te zijn. Ik wil zo graag weer van die kilo's af en hopelijk n beetje meer. Op de een of andere manier lukt het me gewoon niet meer.

Ik hoop hier tips en motivatie te krijgen om toch die kleine 10 kg voor altijd vaarwel te zeggen.

[/url
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 29 mrt 2022 17:00    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Beheerder
Beheerder

Dieet: cohen

Reageer met quote
Hallo Esther, van harte welkom bij de weegclub.
je hebt al eerder bewezen dat je het kan dus het gaat je zeker weer lukken hoor
Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.