Auteur |
Bericht |
El-Bee Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 19-11-2021 Berichten: 193 Dieet: dieetcyclus van Foodsisters Woonplaats: Zuid-Holland
|
|
Hallo Weegclub,
Ik ben nieuw bij de weegclub en ben ontzettend gemotiveerd. Na 12 jaar overgewicht (de overgang) is het klaar. Mijn dochter trouwt begin juli en ik wil slank op de foto’s.
Ik ben al wat kwijt en heb nog 20 kilo te gaan, en doe er alles aan om het eraf te krijgen. Ik ga zelfs aan de zakjes.
Groetjes,
El |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 20 nov 2021 10:11 |
|
 |
|
 |
Dipinipi Beheerder

Geregistreerd op: 6-11-2007 Berichten: 41400 Dieet: cohen Woonplaats: Giessen
|
|
Hallo El, van harte welkom bij de weegclub.
Goed om een start te maken denk ik maar uiteindelijk moet je toch met "gewoon" eten op gewicht kunnen blijven...maar dat weet je wel
Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.
De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.
Ter motivatie kun je elke week je gewicht insturen. Ook kun je een ticker aanmaken waarop je kunt zien wat je streefgewicht is en hoe ver je inmiddels gekomen bent.
Hier vind je meer informatie over ons forum.
Als je vragen hebt, kun je ze hier stellen, er is altijd wel iemand die je helpt.
We bestaan van de spontane donaties van de deelnemers.
Groetjes en succes
namens het weegclubteam, Dini
_________________ De weegclub gaat door Donaties
Laatst aangepast door Dipinipi op ma 27 jun 2022 14:52, in totaal 2 keer bewerkt |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 20 nov 2021 10:33 |
|
 |
Ellen Beheerder

Geregistreerd op: 31-1-2004 Berichten: 52018 Dieet: Gezonder leven Woonplaats: Amersfoort
|
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 20 nov 2021 13:14 |
|
 |
Sasa Weegclubfan voor het leven

Geregistreerd op: 2-5-2011 Berichten: 2286 Dieet: gezond eten (intermitted vasten )
|
|
Wat ben jij goed afgevallen in een half jaar tijd! Super prestatie! Heb je al een mooie jurk gekocht im maatje 38 of zo voor de bruiloft?_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: za 04 jun 2022 8:34 |
|
 |
|
 |
El-Bee Vaste Weegclubfan

Geregistreerd op: 19-11-2021 Berichten: 193 Dieet: dieetcyclus van Foodsisters Woonplaats: Zuid-Holland
|
|
Sasa schreef: | Wat ben jij goed afgevallen in een half jaar tijd! Super prestatie! Heb je al een mooie jurk gekocht im maatje 38 of zo voor de bruiloft? |
Dank je! ja het is bijna zover. Ik heb een broek (soort salopette), bloes en jasje in maat 42. Het is travelstof en valt heerlijk losjes, het geeft niet dat het een maatje groter is. Toen ik het bestelde had ik niet gedacht ooit nog mijn oude maatje 40 te halen._________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 05 jul 2022 16:00 |
|
 |

Geregistreerd op: 2-5-2011 Berichten: 2286 Dieet: gezond eten (intermitted vasten )
|
|
Je kunt ontzettend trots op je zijn dat je dat bereikt hebt! Ga maar heerlijk genieten van de grote dag van je dochter straks  _________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: di 05 jul 2022 17:02 |
|
 |
El-Bee Vaste Weegclubfan

|
|
Yes, op DE dag mijn streefgewicht gehaald!_________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 07 jul 2022 6:44 |
|
 |
|
 |

|
|
Gefeliciteerd!! Geweldig gedaan! Geniet er vandaag maar heel veel van  _________________ |
|
Naar boven |
|
Geplaatst: do 07 jul 2022 9:23 |
|
 |
D01 Weegclubfan voor het leven

|
|
Goed bezig_________________ |
|
Naar boven |