Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Advertentie

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Advertentie

Get in Shape
Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Advertentie

Even voorstellen.

Auteur Bericht
Onbekend  Sjanka
Gast

Reageer met quote
Hallo ik ben een vrouw met veel overgewicht en heb bijna elk dieet wat er bestaat gedaan en de boeken ervan gekocht. Nu wil ik het gaan proberen met alleen gezond te eten en bewegen. Ben vandaag wezen zwemmen en afgelopen week gewandeld. Het moet echt krijg al moeite met sokken en schoenen aan doen en nog meer. Ik ben 54 jaar oud en ik wil dat nog niet, het uur U is aangebroken voor mij. Ik hoop dat ik hier steun en tips kan vinden en krijgen.
Naar boven
BerichtGeplaatst: do 13 sep 2018 19:28    
Vrouw Weeggegevens   morgenrood2
Ervaringsdeskundige

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hallo Sjanka, van harte welkom bij de weegclub. Diëten zijn er in allerlei soorten en maten. Ik weet er ook bijna alles van. Hier kun je in ieder geval veel tips en steun vinden. Bijvoorbeeld mee doen aan sprintjes wil nog wel eens helpen en een dagboekje aanmaken. Heel veel succes.

Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.

Ter motivatie kun je elke week je gewicht insturen. Ook kun je een ticker aanmaken waarop je kunt zien wat je streefgewicht is en hoe ver je inmiddels gekomen bent.
Hier vind je meer informatie over ons forum.

Als je vragen hebt kun je ze hier stellen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam, Morgenrood2

Zaterdag = weegdag
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 13 sep 2018 21:31    
Vrouw Weeggegevens   micha1
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Hi Sjanka, heb al gereageerd op je andere account Shanka, Succes ! Lachen
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 15 sep 2018 10:14    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1