Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Even voorstellen

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Melanie1305
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: Jasper Alblas

Reageer met quote
Hallo Allemaal,

Ik ben Melanie, 42 jaar, getrouwd en 2 kinderen. Vroeger was ik altijd een den. Veel te mager eigenlijk, ik zwom (wedstrijdzwemmen en waterpolo) toen 6x per week. Maar door slechte knieën moest ik stoppen. Ik heb nooit meer echt gesport, ik vond niets leuk. Ook mijn werk (bloemiste) moest ik vanwege lichamelijke klachten mee stoppen en ben toen receptioniste geworden. Binnen no time vlogen de kilo's er aan. Niet sporten, zittend werk... Op mijn 28e leerde ik mijn man kennen, hij is fysio en heeft echt een mooi lijf, maar kan ook alles eten. Ik niet, dus er kwamen alleen maar meer kilo's bij. Na 2 kinderen was het echt te erg, 96 kilo! Ik voelde me vies en lelijk en het ging alleen maar slechter. Uiteindelijk bleek ik reuma te hebben. Daarom was bewegen dus ook zo lastig...
Ik ben vorig jaar begonnen met Jasper Alblas koolhydraat beperkt te eten en met bewegen. Dat ging heel goed tot sinterklaas. Ik woog 83 kilo, maar na de feestdagen was het al weer 93. Ik kan slecht volhouden en bewegen word steeds lastiger. Ook omdat mijn knie aan het slijten is, is het niet makkelijk. De medicijnen die ik slik, maken het afvallen ook niet makkelijker. Maar ik ben nu toch al 3,6 kilo kwijt in 2 maanden. Het zal niet snel gaan, maar ik hoop de 78 toch te kunnen halen en te kunnen blijven wegen.

Groetjes,
Melanie
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 23 jul 2018 10:01    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Hallo Melanie, van harte welkom bij de weegclub.
Je weet waar je succes mee hebt en goed dat je dat weer oppakt

Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.

Ter motivatie kun je elke week je gewicht insturen. Ook kun je een ticker aanmaken waarop je kunt zien wat je streefgewicht is en hoe ver je inmiddels gekomen bent.
Hier vind je meer informatie over ons forum.

Als je vragen hebt kun je ze hier stellen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam,

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: wo 25 jul 2018 15:38    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Beheerder
Beheerder

Dieet: cohen

Reageer met quote
welkom Melanie
ja dat is een hele omslag en de medicijnen werken ook tegen
toch kan je afvallen zoals je ziet,kh beperkt is heel vaak een goede manier
het hoeft niet snel als het er maar afgaat

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: di 31 jul 2018 14:16    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1