Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

even voorstellen

Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Elody
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten met minder KH

Reageer met quote
Hallo ik wil me even voorstellen Ben 58 jaar zit in mn laatste maanden van verpleegkundige MBO4 opleiding. Ben (stief/schoon) moeder van maar liefst 23 prachtige kinderen van 20 tot 39 jaar en oma van bijna 13 kleinkinderen. Sinds 11 februari helaas weduwe.
Dus nog volop met de rouwverwerking bezig en een druk leven. Krijg steeds het advies om nu even niet aan de lijn te denken, maar merk dat ik toch heel graag wel dat gebied van mn leven aan wil pakken. Ben zo'n 5 jaar geleden flink afgevallen met cohennen. Had er toen echt de balen van en ben helaas alle kilo's weer aangekomen.
Heb daarna van alles geprobeerd met steeds maar heel matig resultaat en veel moeite soms. En hoewel cohennen me na dat half jaar dat ik het gedaan heb me echt de keel uit hing herinner ik me nog heel goed hoe simpel het dieet eigenlijk was en hoe goed ik me toen voelde. Dus toch nog maar een keer. Ga vandaag boodschappen doen en morgen (rustig aan) beginnen.
Wish me luck
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 apr 2018 12:45    
Vrouw Weeggegevens   Estee68
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Heel veel succes en veel sterkte. Ik denk dat je zelf prima kan aanvoelen of het verstandig is om weer te gaan Cohennen. En zo te lezen ben je er wel aan toe. Wie weet geeft het nog wat afleiding.
Groetjes, Estee68

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 apr 2018 12:54    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Beheerder
Beheerder

Dieet: cohen

Reageer met quote
van harte welkom Elody
gecondoleerd....regelmaat geeft ook weer wat houvast en dat heb je zeker nodig
ik zag je al bij het sprintje dus je hebt je weg al gevonden...een dagboekje helpt ook om alles bij te houden

ik zet even het algemene welkom neer daar staat nog wat info in linken naar div afdelingen

Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.

Ter motivatie kun je elke week je gewicht insturen. Ook kun je een ticker aanmaken waarop je kunt zien wat je streefgewicht is en hoe ver je inmiddels gekomen bent.
Hier vind je meer informatie over ons forum.

Als je vragen hebt kun je ze hier stellen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam,Dini

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: wo 04 apr 2018 13:08    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dank jullie wel. En bedankt Dini voor de uitleg verder. Ga vanavond een dagboekje starten

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 04 apr 2018 13:40    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn

Dieet: E.G.A met minder koolhydraten

Reageer met quote
Ha Rainbowlady, leuke nickname! Welkom op weegclub!
Je kunt je beter even opnieuw voorstellen op een eigen ‘draadje’. Je hebt nu namelijk je voorgesteld in het berichtje van Elody, dat is niet zo handig.

Je stelt je voor in een eigen berichtje door bij de rubriek even voorstellen - vrouwen op ‘nieuw onderwerp’ te klikken en het bovenstaande berichtje daar in te plakken.

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 05 apr 2018 7:46    
Vrouw Weeggegevens   Mamdarijn

Dieet: E.G.A met minder koolhydraten

Reageer met quote
Ha Elody,
Welkom hier op weegclub, ik had je al ontmoet in het sprintje. Dapper van je om de draad weer op te pakken in deze roerige en verwarrende tijd, heel veel sterkte ook.

Bijzonder dat je start met Cohen terwijl je het de vorige keer echt zo zat was na een half jaar. Ik hoop dat je het nu leuker vind en de smaak te pakken krijgt om het wel met plezier vol te blijven houden.
Succes!

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 05 apr 2018 7:57    
Vrouw Weeggegevens   Dipinipi
Beheerder
Beheerder

Dieet: cohen

Reageer met quote
ik zal het even verplaatsen....als het me lukt

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail BerichtGeplaatst: do 05 apr 2018 8:56    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Mamdarijn schreef:
Ha Elody,

Bijzonder dat je start met Cohen terwijl je het de vorige keer echt zo zat was na een half jaar. Ik hoop dat je het nu leuker vind en de smaak te pakken krijgt om het wel met plezier vol te blijven houden.
Succes!

Soms ga je iets pas waarderen als je het niet meer doet. Veel andere dieten zijn ingewikkeld in de zin van veel tijd nodig om eten klaar te maken en/of duur. De vorige keer ben ik te lang doorgegaan met afvallen ik wilde perse onder de 68 kilo. Had allang het advies gekregen om te gaan stabiliseren maar ik was eigenwijs. Als je dit dieet volgt en je hebt suk6 dan is het een top dieet maar als je weken stilstaat en je dan al dat wegen enzo moet doen dan is het echt niet leuk.
Die fout ga ik niet weer maken natuurlijk. Voorlopig denk ik dat 78 kilo voor mij prima is ook al zeggen de statistieken iets anders. En dan moet het lukken om het vol te houden. En voor een deel zal het toch een way of live moeten worden. We zullen zien

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 05 apr 2018 9:22    
Vrouw   Dauphine

Dieet: Low Carb/ dr Frank

Reageer met quote
Hallo Elody,
Hartelijk welkom ook van mij op de weegclub.
Ook nog van harte gecondoleerd met het verlies van je man. Jij bent nog jong dus ik vermoed dat je man ook niet oud geworden is. Natuurlijk zit je midden in de rouwverwerking, zal niet meevallen zo nu en dan. Dapper hoor dat je dan toch weer opnieuw voor een dieet gaat. Misschien brengt het inderdaad ook wat afleiding. En wat bijzonder dat je zoveel (stief)kinderen en kleinkinderen hebt. Probeer ook daar maar v an te genieten.
Ik hoop dat je Cohen een poos vol kan houden en dat het je brengt wat je ervan verwacht.
Succes met het dieet en verder heel veel sterkte gewenst.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 13 apr 2018 15:41    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Dank je Dauphine

Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 13 apr 2018 19:00    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2