Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

even voorstellen!

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   Monique78
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hoi,

Mijn naam is Monique. Ik ben bijna 38 jaar. Ben getrouwd en we hebben 3 zoons. 12, 10 en 1 jaar. Met name na mijn laatste zwangerschap ben ik weer behoorlijk gegroeid. Stress en depressie waren vooral de boosdoener. Ik ben wel een echte jojo-er en mijn gewicht schommelt al jaren tussen de 70 en 84 kg. Nu ben ik het echt helemaal zat. Momenteel gaat het redelijk met me en hoop ik het gezond eten vol te kunnen houden. Ik ben een echte emotie-eter, dus dit zal het grootste struikelblok zijn. Ik hoop op het forum tips en adviezen te krijgen en vooral een schop onder mijn kont als ik het weer af laat weten. Ik ben van plan om een eetdagboek bij te gaan houden om zo inzicht te krijgen in mijn eetpatroon en een stok achter de deur door van te voren over mijn menuutjes na te denken.
Mijn gewicht is momenteel 84 kg en ik hoop rond de zomer 10 kg kwijt te zijn. De wil en motivatie is en nu nog volhouden Lachen

groeten, Monique
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 04 jan 2016 22:16    
Vrouw Weeggegevens   Monique78
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Ik heb een dagboekje aangemaakt bij:
Dagboek: gezond eten (eetdagboekje Monique)
Daar hoop ik dagelijks mijn menuutjes te noteren en een beetje houvast te vinden!

Reacties altijd welkom! Ik hoop zelf ook een aantal dagboekjes te gaan volgen, maar daar moet ik mij nog een beetje in gaan verdiepen. Ik kijk het even een aantal weken aan en dan hoop ik mij misschien ook bij een sprintje aan te sluiten.

Weegmaatjes zijn van harte welkom!

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 04 jan 2016 23:39    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Hallo Monique, van harte welkom bij de weegclub.
Wij proberen elkaar hier altijd te steunen en zeker nu je (goed van je!) al een eetdagboekje hebt aangemaakt krijg je zeker mede-lijners op bezoek. Rest mij om je hier veel succes te wensen!

Odette, Ellen,
Dini, Karin
[/quote]

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.
Om je alvast op weg te helpen volgt hier een beknopte info:

Ter motivatie kun je elke week op een zelfgekozen dag je gewicht insturen. Dat mag iedere week op een andere dag zijn, maar niet vaker dan 1x per week. De week start op zondag en eindigt op zaterdag.

Je kunt ook een ticker aanmaken, waarop je begingewicht en streefgewicht vermeld staan en waarop je kunt zien hoe ver je inmiddels gekomen bent. Voor meer informatie over de mogelijkheden klik hier

Ik hoop dat deze extra uitleg je helpt om hier een beetje wegwijs te worden.
En anders gewoon hier even vragen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam, Missy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 05 jan 2016 0:53    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 05 jan 2016 5:56    
Vrouw Weeggegevens   Odette

Dieet: Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Hallo Monique, welkom bij weegclub.

Ook hoofd van een mannengezin zie ik. Leuk hè?

Leuk dat je al een dagboekje hebt, ik kom gelijk bij je op bezoek...
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 07 jan 2016 9:32    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1