Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Even voorstellen

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   AngelR
Ik wil afvallen bij de weegclub
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: gezond eten en bewegen

Reageer met quote
Hallo allemaal,

Een paar dagen geleden heb ik me aangemeld voor de weegclub!
Hoop dat dit voor mij een stok achter de deur is...

In het kort:
Ik ben 33 jaar, getrouwd en moeder van een meisje van 17 maanden. We wonen in de buurt van Tilburg, waar ik werk.

In februari ben ik thuis komen te zitten met een burn-out.
in juni was ik er klaar mee... ik besloot dat ik zowel geestelijk en lichamelijk aan mijn herstel wilde werken.
Op dat moment ben ik gaan sporten en ben ik met een reïntegratie traject begonnen.

Nu ben ik klaar met het re-integratietraject en sport ik zo'n 2 keer per week, daarnaast fiets in 3 tot 4 keer per week naar mijn werk (12km enkele reis).
Dus... dat gaat goed!

Het aanmeten van een gezonde leefstijl kost me iets meer kruim. Over het algemeen eet ik gezond, ben matig met tussendoortjes en drink amper alcohol/frisdrank. Maar toch... stress-situaties zorgen voor eetbuien en als ik eenmaal aan het zondigen ben, vind ik stoppen super lastig!
Tips hiervoor zijn dan ook super welkom!

Mijn doel is om nu nog zo'n 18 kilo af te vallen. Dan zou ik 70 kg wegen. De laatste 13 jaar heeft de weegschaal altijd meer dan 80 kg aangegeven, dus 79,9 kg zal al een hele overwinning zijn!
Al is dit dus zeker niet mijn einddoel!

groetjes
Angelique
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 25 sep 2015 15:04    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Hallo Angel, van harte welkom bij de weegclub.
Je hebt al flink wat te verwerken gehad maar als ik je zo lees sta je weer sterker in het leven.
Bewegen en of sporten wordt vaak onderschat wat het voor je geest kan betekenen, compliment zoals je het hebt opgepakt
Hier nog een beetje info over ons forum

Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

klik hier voor informatie over en dagboekjes in het subforum Gezond eten

Van links naar rechts:
Odette, Ellen,
Coby Dini, Karin

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.
Om je alvast op weg te helpen volgt hier een beknopte info:

Tip: zorg dat in de titel van je dagboek je nickname of het woord 'dagboek' komt te staan, want alleen dan komt de link ernaartoe in je profiel te staan.

Ter motivatie kun je elke week op een zelfgekozen dag je gewicht insturen. Dat mag iedere week op een andere dag zijn, maar niet vaker dan 1x per week. De week start op zondag en eindigt op zaterdag.

Je kunt ook een ticker aanmaken, waarop je begingewicht en streefgewicht vermeld staan en waarop je kunt zien hoe ver je inmiddels gekomen bent. Voor meer informatie over de mogelijkheden klik hier

Ik hoop dat deze extra uitleg je helpt om hier een beetje wegwijs te worden.
En anders gewoon hier even vragen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam,

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: vr 25 sep 2015 19:07    
Vrouw Weeggegevens   Willemijntje55
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Welkom Angel
Wens je heel veel suc6
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: za 26 sep 2015 15:14    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1