Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

even voorstellen

Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   samantha19781
Ik wil blijven afvallen bij de weegclub

Dieet: dieetpro

Reageer met quote
hallo allemaal, nou ik ga me dan ook even voorstellen.
Mijn naam is Samantha, 37 jaar en ben alweer 14 jaar getrouwd en heb 2 schatten van kinderen.
Ik werk 18 uur per week bij ouder wordende gehandicapten met gedragsproblemen.

Nou maar even vertellen waarom ik me hier heb ingeschreven:
Als kind was ik altijd al " stevig " zoals dat dat altijd zo leuk uitdrukt. maar nooit dat je zegt dat ik echt dik was. rond mijn 20ste was ik tevreden over mijn figuur. Ik kon korte rokjes aan en voelde me hier prima bij.

na mijn 25ste jaar ging het fout, ik was net bevallen van mijn zoon en de kilo's bleven maar aankomen. Dit werd eigelijk steeds erger. Ook na de bevalling van mijn dochter ging het heel hard met de kilo's tot ik op een moment zoiets had van " ach wat boeit het me ook " en dat was de periode waar de kilo's echt erbij vlogen.

In de tussentijd wel vaker geprobeerd om hier iets aan te doen, maar nooit volgehouden helaas. Ik weet op dit moment niet eens hoeveel ik weeg want die weegschaal mijd ik alsof mijn leven ervan afhangt. Heb er toch een besteld aangezien ik van mezelf wel weet dat ik gemotiveerder ben als ik ook echt gewichtsverlies op de weegschaal zie. Om een ideetje te geven heb maat 52 in mijn broeken en maat 56 in bovenkleding.

En dan nog als laatste welk dieet ik ga volgen. Ik heb hier hard over getwijfeld maar heb uiteindelijk gekozen voor dieetpro. Ik heb hier goede verhalen over gelezen en ben hier dus vanmorgen mee begonnen, dus kan hier nog verder niks nuttigs over zeggen. Ik had de doos al een aantal dagen in huis maar ben bewust hier pas vandaag mee gestart zodat het niet als een bevlieging zou uitvallen.

Nou ik hoop dat het me lukt en dat ik gemotiveerd kan blijven om het vol te houden.

groetjes Samantha Lach

Erg blij Erg blij

Laatst aangepast door samantha19781 op ma 01 jun 2015 18:11, in totaal 1 keer bewerkt
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 jun 2015 13:36    
Vrouw Weeggegevens   Samiraa
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Dieet: E.G.A

Reageer met quote
Hoi samantha,

Ik ben samira en ben bijna 35 jaar.
Wat leuk dat je dieet pro doet. Ik ben ook vandaag begonnen met Slimjoy. Het zelfde als dieet pro. Ik heb er ook veel goede ervaringen over gelezen. Hoop dat het bij ons ook zo goed zal gaan. In moet 28 kg afvallen voor een gezond gewicht. Hoeveel wil jij totaal kwijt?

Veel succes, en ik zal je zeker volgen.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 jun 2015 15:18    

Reageer met quote
Ik wil in totaal ongeveer 40 kilo afvallen, maar weet uit het verleden dat ik beter eerst kleine doelen moet stellen, dus eerst 5 kilo en dan verder gaan naar 10 kilo.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 jun 2015 15:54    
Vrouw   Kaatje
Weegclubfan voor het leven

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Hallo Samantha, van harte welkom bij de weegclub. Heel verstandig om je streef in kleine stukje s te hakken, dat is beter vior d emotivatie! Je kunt dat zelf doen, met de oranje knop 'wijzig' in je profiel. (Als je op je nickname klikt.)

Je kunt ook een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-shakers op bezoek. Lachen

klik hier voor informatie over en dagboekjes in het subforum Maaltijdvervangers (shakes)

Van links naar rechts:
Odette, Ellen,
Coby, Dini, Karin

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.
Om je alvast op weg te helpen volgt hier een beknopte info:

Tip: zorg dat in de titel van je dagboek je nickname of het woord 'dagboek' komt te staan, want alleen dan komt de link ernaartoe in je profiel te staan.

Ter motivatie kun je elke week op een zelfgekozen dag je gewicht insturen. Dat mag iedere week op een andere dag zijn, maar niet vaker dan 1x per week. De week start op zondag en eindigt op zaterdag.

Je kunt ook een ticker aanmaken, waarop je begingewicht en streefgewicht vermeld staan en waarop je kunt zien hoe ver je inmiddels gekomen bent. Voor meer informatie over de mogelijkheden klik hier

Ik hoop dat deze extra uitleg je helpt om hier een beetje wegwijs te worden.
En anders gewoon hier even vragen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam,
Karin.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: ma 01 jun 2015 17:28    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
hoi samantha,

Ik moet in totaal 28 kg kwijt, maar ik bekijk het ook maar per kilo, Anders is het zo,n grote berg. Mijn belangrijkste doel is om geen obesitas meer te hebben. Voor mij betekend dat ik dan maximaal 70 kg mag wegen. ongeveer 16 kg afvallen. En voor een gezond gewicht moet ik nog eens 12 kg afvallen.

Hoe is jou eerste dag bevallen? hoe smaken die shakes? mijn eerste dag is goed gedaan. behalve wat hoofdpijn.

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 jun 2015 10:18    
Vrouw Weeggegevens   Odette

Dieet: Weg m/d Weegschaal

Reageer met quote
Veel succes...

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: di 02 jun 2015 14:39    

Reageer met quote
hey Samiraa,

Ik had vandaag een beetje een mindere dag, nog best last gehad van de hoofdpijn en ook echt moeten overgeven door de misselijkheid. Moest me echt dwingen om te eten, maar das niet zo erg haha

morgen komt eindelijk mijn weegschaal , want weet helemaal niet eens wat ik weeg , dat het veel te veel is is natuurlijk wel duidelijk.
Ben niet echt van de kilo's moet ik eerlijk zeggen.
Wat mij gewoon helemaal leuk lijkt is een kledingwinkel binnenstappen en weten dat ze je maat hebben en niet alleen bij bv de grote maten van miss Etam of c&a te moeten kopen, want je bent toch best beperkt in je aankopen.

Hoe gaat het met jou? Heb jij nergens last van dan?
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: di 02 jun 2015 19:52    
Vaste Weegclubfan
Vaste Weegclubfan

Reageer met quote
Ik heb last van hoofdpijn, wel lastig.
Ik ga er van uit dat het ma een paar dagen weer over is. Wennen aan het dieet. Lijkt me wel eng om niet te weten wat je weegt voor al als je je al heel lang niet gewogen hebt. Ik hoop dat het mee valt. De extra kilo,S kunnen er heel stiekem bij komen dat je het niets eens merkt.

Ik ga nu een cracker pakken met tonijnsalade smullen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 jun 2015 11:55    
Vrouw   Kaatje

Dieet: OERgezond

Reageer met quote
Lasdes jullie kunnen de dagboekjes gebruiken om gezellig te kletsen he... Erg blij
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 jun 2015 12:44    
Vrouw Weeggegevens   Willemijntje55
Super Weegclubfan
Super Weegclubfan

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hoi Samiraa en Samantha
Heel veel suc6 beide
Gr Willemijn
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 03 jun 2015 18:53    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Pagina 1 van 2