Onderwerp menu

Forum: Weegclub
Subforum: Voorstellen vrouwen
Onderwerp: vorige :: volgende

Filter Onderwerp

Berichten van afgelopen:

Volgorde:

Wat mag ik hier?

Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen
Je mag geen reacties plaatsen
Je mag je berichten niet bewerken
Je mag je berichten niet verwijderen
Ja mag niet stemmen in polls

*Als je inlogd mag je meer.

Even voorstellen!

Auteur Bericht
Vrouw Weeggegevens   jasing
Ik wil afvallen bij de weegclub

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Hoi,

Ik ben inge. Ik ben in 2011 al eens 15 kilo afgevallen met een beetje hulp van de weegclub. Dit was precies t steuntje in de rug wat ik toen nodig had.
In 2012 ben ik vooral bezig geweest met zwanger worden en zwanger zijn en eind januari 2013 is mijn dochtertje geboren!
Ik ben helemaal happy! Alleen wel 25 kilo aangekomen! Natuurlijk door de zwangerschap, maar ook doordat ik vorig jaar gestopt ben met roken. Dus dit jaar ga ik er weer voor! Weg met de zwangerschapskilo's! Na mijn zwangerschap woog ik 95 kilo, nu nog 83, mijn doel is om weer rond de 70 kilo uit te komen.
Met een beetje hulp en steun van iedereen hier gaat dat zeker lukken!

Groetjes inge
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 06 mrt 2013 14:32    
Vrouw Weeggegevens   A1968
Weegclubfan voor het leven

Dieet: Gezond eten

Reageer met quote
Hallo Inge,

Van harte welkom bij de weegclub.

De weegclub en dit forum is er voor iedereen die wil afvallen en een gezond gewicht wil behalen en houden. Het maakt niet uit welk dieet je volgt, de weegclub zorgt ervoor dat je niet in je eentje de strijd tegen de kilo's hoeft aan te gaan. Samen staan we sterk en dat is ook hoe de weegclub is ontstaan.
Om je alvast op weg te helpen volgt hier een beknopte info:

Je kunt een eetdagboekje starten als je dat leuk vindt, het geeft inzicht in je eetgewoontes en je krijgt vanzelf mede-lijners op bezoek.

klik hier voor informatie over en dagboekjes in het subforum Gezond eten

Tip: zorg dat in de titel van je dagboek je nickname of het woord 'dagboek' komt te staan, want alleen dan komt de link ernaartoe in je profiel te staan.

Ter motivatie kun je elke week op een zelfgekozen dag je gewicht insturen. Dat mag iedere week op een andere dag zijn, maar niet vaker dan 1x per week. De week start op zondag en eindigt op zaterdag.

Je kunt ook een ticker aanmaken, waarop je begingewicht en streefgewicht vermeld staan en waarop je kunt zien hoe ver je inmiddels gekomen bent. Voor meer informatie over de mogelijkheden klik hier

Ik hoop dat deze extra uitleg je helpt om hier een beetje wegwijs te worden. En anders gewoon even vragen, er is altijd wel iemand die je helpt.

Groetjes en succes
namens het weegclubteam,
Astrid

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 06 mrt 2013 15:51    
Vrouw Weeggegevens   Flying Missy

Dieet: Dr. Frank/vegetarisch

Reageer met quote
Welkom terug dan maar. Als het je toen gelukt is moet het nu ook weer kunnen he? Lach Succes en groetjes, Missy
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 06 mrt 2013 16:05    
Vrouw Weeggegevens   jasing

Dieet: gezond eten

Reageer met quote
Dankjewel flying missy! Gaat zeker lukken!
Deze week is t 6 weken geleden dat ik ben bevallen, en morgen ga ik weer voor t eerst fitnessen, dinsdag weer zwemmen.. Ben benieuwd hoe t gaat, mijn conditie is helemaal weg! Maar k heb er wel superzin in! En dat is al t halve werk!

Groetjes
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: do 14 mrt 2013 18:00    
Vrouw Weeggegevens   Ellen
Beheerder
Beheerder

Dieet: Gezonder leven

Reageer met quote
Succes

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Bekijk de homepage BerichtGeplaatst: do 25 apr 2013 10:45    
Vrouw Weeggegevens   mel0975

Dieet: Cohen

Reageer met quote
Heel veel succes!
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 26 apr 2013 7:46    
Vrouw Weeggegevens   a63

Dieet: gezond eten en bewegen

Reageer met quote
als het de vorige keer lukte, zal het nu ook wel goed gaan Lachen

Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: vr 26 apr 2013 11:50    
Vrouw Weeggegevens   FRIDAY

Dieet: Gezond leven

Reageer met quote
Hoi Inge, ik kom eens even kijken en vragen of je nog mee wilt doen met het sprintje 'voorjaars-schoonmaak'? Anders verwijder ik je namelijk, dat is handiger.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht BerichtGeplaatst: wo 25 apr 2018 16:37    
Berichten van afgelopen:   
Plaats reactie Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1